wizaż

1. Data: 2003-01-13 18:38:40

Temat: wizaż
Od: "Weronika i Tomek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
mam pytanie czy ktos z was zna jakieś studio wizażu lub dobrego wizażystę na
Sląsku
mam na mysli Okolice Katowic lub Bielska Białej, lub dobrego fryzjer

pozdrawiam Weronika
niezadowolona z siebie

1. Data: 2003-01-15 21:16:14

Temat: Odp: wizaż
Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> Sląsku
> mam na mysli Okolice Katowic lub Bielska Białej, lub dobrego fryzjer

Jestem z Sosnowca i też szukam kogoś takiego.Niedaleko mnie jest "Galeria
Urody" gdzie maja stylistę a fryzjerki są podobno także wizażystkami. Jak
będę zadowolona z Fryzury to bam Ci znać.

Pozdrawiam Agnieszka

czy da sie cos takiego zrobic ??
białe zęby
szampon:) i stres...