Ziemkiewicz forever ?

51. Data: 2019-06-10 08:09:22

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> On 2019-06-09 13:25, XL wrote:
>

> że się tak wtrące:
>
> Nie dyskutuj z tymi kretynami.
>
> Oni tylko na to czekają, aby płec stała sie 'obiektem' dyskusji*.
>
> * - powinno być: obleśnego, leveckiego 'dyskursu'.

Racja.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2019-06-10 08:10:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> //jesli będzie można w 'obleśnym levackim dyskursie', zakwestionować
> płec, to będzie można również, zakwestionować własne człowieczeństwo*.
>
> * - a to już jest 'wyzucie' człowieka z jakiejkolwiek tożsamości.

Oczywiście! O to tym sk...chodzi. Nadadzą ludziom numery jak w Auschwitz i
będą RZĄDZIC.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2019-06-10 08:43:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
cką,-czyli-przeciwko-nowemu-zamordyzmowi?fbclid=IwAR
0EOJcBjVUpjEp4F0TpuwfVJoxkqRNFzhvQghFw_A9oJY5Uu2uPEj
8D0n4

> Tak, masz racje, to wymaga zbiorowego działania.
>
> To tylko taka metafora była aby wiekszość zrozumiała, że jest atakowana
> i w jak obrzydliwy sposób jest atakowana, bo narazie to wszystko odbywa
> się w znieczuleniu heglowskim jadem, w imie jakichś levackich ideii.

Ludzie już to widzą.
https://natemat.pl/275431,marsze-dla-zycia-i-rodziny
-w-130-miastach-przeciwko-seksualizacji-dzieci

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2019-06-10 08:44:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 20:03, Ilona pisze:

> Widać, żeś jeszcze nie całkiem stracony, masz jeszcze ludzkie odruchy.
> Brawo!

a dziekuje, dziekuje, powinszowac

--
gazebo

55. Data: 2019-06-10 08:44:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 20:10, Ilona pisze:

> wydaje ci się :)))

nie
--
gazebo

56. Data: 2019-06-10 08:45:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Do czasu!
>
> https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3660
>
> //tu jest ten moment, w którym pan Krzysztof przypomina jakie zajebiste
> parady zasuwały po Placu Czerwonym w Moskwie, w czasach towarzyszki
> Wandy Kołłontaj.

No tak, wiem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

57. Data: 2019-06-10 08:45:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 20:00, Ilona pisze:

> chciałeś powiedzieć o tych aferach dopingowych w byłym DDR, gdzie młodym
> dziewczynom, łyżwiarom moszny urosły?

nie

--
gazebo

58. Data: 2019-06-10 08:55:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2019 o 08:08, XL pisze:
> <Kviat> wrote:

rodzajami płci, które możemy sobie wybrać z rozwijanej listy.

> Jeżeli.

Czyli doskonale to rozumiesz :)

To jaki dzisiaj masz humor?

> A ty wciąż chcesz tu rozmawiać z dorosłymi. Spadaj.

Dorośli wiedzą jaką mają płeć, a twoja zależy od humoru.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2019-06-10 10:36:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2019 08:05:37 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
Berku

> Jak kazde zboczenie i to od starozytności. ,,Znaność" ta zawsze była jednak
> wyłacznie kuluarowo-alkowiana, i tak powinno pozostać. Do sejmu się z nią
> nie (nomen omen) wybierano - odtylcowe obcowanie ,,sarmaty z sarmatą" JEDNAK
> dyskwalifikowano jako ZBOCZENIE, więc i w polityce miejsca na nie nie było.
> Zwłaszcza jako jedyny powód do zaistnienia. Biedronie nie mieli szans.

> ZTCW...?

Tak podają historycy.
Tylko dla podlegających tak zwanym wolnościom miejskim groził stos
i kilkakrotnie taki wyrok na łyczkach miejskich wykonano, w tym co najmniej
w jednej sprawie, gdzie doszło do nielegalnych małżeństw jednopłciowych.
Reszta od króla (pierwszy był ZTCW Władysław Warneńczyk) do parobka - mogła
sobie folgować zdrożnym chuciom do woli, bo prawo polskie nie miało paragrafu
osobnego o chłopcoróbstwie. Kozacy zaś rejestrowi to nawet w większości
przypadków _musieli_ !!!

60. Data: 2019-06-10 12:09:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?