Zima,wiosna, czy co?Czy ktos mnie oswieci?

1. Data: 2002-08-08 14:39:02

Temat: Zima,wiosna, czy co?Czy ktos mnie oswieci?
Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatek zacytuje fragment z innego watku, ktory mnie zainspirowal:

> nie mieści się w gazetowych standardach .....

Qrcze, dobrze mowi! Ja sie za Chiny nie moge nigdy zmiescic! Jak kolor oczu
ok, to cera za jasna itp.
Co ja sie namecze zanim sobie dobiore jakis kosmetyk! I w zwiazku z tym mam
prosbe do osob, ktore sie na tych klockach znaja. podobno (tak widzialam w
jakichs gazetach) sa 4 typy urody kobiecej: wiosna, lato, jesien i zima. Ja,
holender, weglug opisow nie pasuje chyba do zadnej.
Mam zielono-brazowe oczy, jasna cere (+ piegi, ktore lubie), bardzo ciemne,
krotkie wlosy (naturalne :)) ) i waskie usta.
Jaka ja mam, do licha, szminke dobrac?! Co kupie, to jest nie taka.Czerwona?
Przy waskich ustach? Perlowa czy matowa? Moze tylko jakis blyszczyk? Prosze
Was bardzo, poradzcie cos, ile mozna wydawac kase niepotrzebnie!
Mapet
(z rozpacza wygladajacy ratunku)

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-08 14:46:54

Temat: Re: Zima,wiosna, czy co?Czy ktos mnie oswieci?
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Prosze
> Was bardzo, poradzcie cos, ile mozna wydawac kase niepotrzebnie!

Z opisu pasujesz do jesieni :)) Ja na Twoim miejscu zaryzykowałabym kolory
ciemnego wina + błyszczyk na środkowe partie ust (optycznie je pogrubia cos
takiego).
Ale.... nie wiem jak się ubierasz (jakie kolory), jak malujesz oczy itd....
Może napisz coś więcej.

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-08 14:55:32

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> takiego).
> Ale.... nie wiem jak się ubierasz (jakie kolory), jak malujesz oczy

Do oczu latem tylko maskare, a w ogole cieni unikam, bo mi sie osadzaja i
robia sie takie kreski i brzydko to wyglada (zwlaszcza jak sie 8 godzin i
wiecej siedzi przed komputerem i ma sie wiecznie za malo pieniedzy na cos
super-hiper).
W jakie kolory sie ubieram? trudne pytanie. mam sporo bezowych, brazowych,
mam cos ciemnozielonego, mam bordowe, mam niebieskie i granatowe, , teraz
cos w rodzaju lososiowo-kremowo-wisniowego. No i biale i czarne. Acha, no i
mam szare. Szare bardzo lubie. Nie znosze zoltego.
Ciemne wino, mowisz? A nie bedzie zbyt, tego, no... Czy nie bedzie takiego
efektu, ze bedzie czarna czupryna, biala twarz i ... cienka czerwona linia?
:))))
Wlasnie chce sobie kupic kkolejna szminke, rozwaze ciemne wino. Dzieki za
rade :)))
Pozdrawiam
Mapet
(jest nadzieja!)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-08 15:09:19

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> takiego).
> Ale.... nie wiem jak się ubierasz (jakie kolory), jak malujesz oczy

Moim zdaniem ciemnie wino do jasnej cery mogłoby wyglądać nieco trupio.
Osobiście widzę cię w ciepłej, jasnej czerwieni wpadającej w pomarańcz
:))). Ale fakt Agusiek ma rację, zależy w co się ubierasz, bo jeśli lubisz
stonowane kolory, taka czerwień może być zbyt ekstrawagancka.

Pozdrawiam

Gosiak

1. Data: 2002-08-08 17:18:26

Temat: Re: uczymy sie swoich kolorow- krok po kroku
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam zielono-brazowe oczy, jasna cere (+ piegi, ktore lubie), bardzo
ciemne,
> krotkie wlosy (naturalne :)) ) i waskie usta.
> Mapet
nie wiem od czego zaczac, bo jest to temat rzeka ale troche wiem na ten
temat- bo bylo i jest to w kregu moich zainteresowan na uzytek wlasny i
swoich bliskich. Swoja wiedze oparlam glownie na ksiazkach Carole Jackson "
Najladniej ci w kolorze" i " Sztuka makijazu".W/g mnie najpierw zaczac
nalezy od doboru kolorystyki ciuchow a potem wykonczyc to odpowiednio
kolorem makijazu, bo takie radzenie "kup sobie taka szminke" nic nie daje
jesli ciuchy masz w kompletnie innej tonacji a co dopiero jesli nie sa one
dla ciebie.
.
Podpierajac sie ksiazka zacznijmy od znalezienia swoich kolorow.:
-pierwszy krok, to odnalezienie kolorow, ktore z powodzeniem nosilas w swoim
zyciu
-drugi krok- to ocena kolorytu: cery, oczu i wlosow.
Te dwie rzeczy pozwola okreslic twoja pore roku.

Odpowiedz sobie na pytanie, czy lubisz barwy chlodne czy cieple,pomoze ci ta
tabela:

chlodne
zima lato

granat pastelowy blekit
czern kakaowy braz
biel granat
czerwien cyklamenowy roz
ostry cyklamen lawenda
sliwka
---------------------------
cieple

jesien wiosna

ciemny braz zloty braz
kawa z mlekiem kawa z mlekiem
jasny bez brzoskwiniowy roz
oranz zlamany brzoskwinia
stare zloto jasny blekit
naturalna zielen jasna zolcien

teraz powiedz, ktora grupa jest dla ciebie najlepsza
Jezeli wahasz sie miedzy grupami to rozstrzygnij:
Zima a Jesien:
czy wygladasz lepiej w granacie, czystej bieli i czystych barwach(Zima) czy
w brazie , pomaranczowej zolci i starym zlocie( Jesien)Niejedna razowooka
Zima mylnie uwaza sie za Jesien. Lecz Zima ubrana w braz wyglada
nieciekawie, Jesien zas fascynujaco.
Zima a Lato:
czy lepiej ci w pastelach, takich jak jasny blekit i roz( Lato) czywolisz
raczej barwy ciemniejszelub ostrzejsze, gdyz w pastelach stajesz sie
"rozmyta"
Zima a Wiosna:
czy wygladasz atrakcyjnie w barwach kosci sloniowej, kawy z mlekiem i zlotym
brazie (Wiosna) czy lepiej ci w granacie, czystej bieli i ciemnych barwach
Lato a Jesien:
czy ladnie ci w pastelowym blekicie i rozu, gorzej w pomaranczowej zolci i
miodowym brazie (Lato) , czy tez jest na odwrot(Jesien)
Lato a Wiosna:
jaki kolor jest dla ciebie lepszy:slomkowa zolcien , wiosenna zielen,
brzoskwiniowy roz, zloty braz (Wiosna) czy tez seledyn, lila roz, bordo,
kakaowy braz (Lato)
Wiosna a Jesienia:
czy wygladasz lepiej w kolorach zgaszonych takich jak miodowy braz,
naturalna zielen, ciemny braz (Jesien)czy w barwach czystychjak slomka,jasna
zolcien, brzoskwinia, i jasny zloty braz (Wiosna).Jesli zadna nie wydaje ci
sie odpowiednia- rozwaz Lato. Brazow-lub zielonookie Lata dosc czesto sadza
mylnie, ze ich karnacja jest ciepla, poniewaz lubia beze, brazy i
zielenie.Lecz takie Lato nosi chlodny bez i braz oraz wiele odcieni
blekitnawej zieleni.
Na bazie tych danych podejmij decyzje .A jesli was to zainteresowalo -
to nastepnym razem zrobimy wspolnie test karnacji:))

Jola L-L

1. Data: 2002-08-08 19:57:19

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet(ka)" napisał(a):

> [...]
> jakichs gazetach) sa 4 typy urody kobiecej: wiosna, lato, jesien i zima. Ja,
> holender, weglug opisow nie pasuje chyba do zadnej.

Jedna ze szkol analizy kolorystycznej oprocz tradycyjnego podzialu na cztery
pory roku, w kazdej z nich wyroznia kolejne cztery (np. zima moze byc
egzotyczna, dynamiczna, klasyczna i jeszcze jakas, nie pamietam juz jaka). Byc
moze w tym lezy tajemnica Twojego sukcesu. Ja i moja siostra obie jestesmy
"panie zimy", ale jej paleta kolorystyczna w 50 % rozni sie od mojej. Jasne ze
nie sa to zupelnie inne kolory, ale ich nasycenie, odcien zdecydowanie roznia
sie.
Przecierz nie mozna zamknac czlowieka w ramy i powiedziec ze jest czarno -
bialy.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-08-09 06:24:33

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aitvo7$l8t$1@news2.tpi.pl...
> [...] Jaka ja mam, do licha, szminke dobrac?! [...]

Spróbuj bardzo jasną różową, lila albo beżową. Ja się w tych
wszystkich porach roku w żaden sposób odnaleźć nie mogę, ale
kolorki mam - z opisu sądząc - podobne do Twoich (choć Ty pewnie
jesteś bardziej "jesienna", a ja - "zimowa"). Przy ciemnych
włosach i jasnej karnacji jedyny kolor, jaki mogę znieść na
ustach, to bardzo jasny i chłodny. Liliową szminką malowałam też
rudozłotą, ewidentnie jesienną koleżankę i wyglądała
fantastycznie :) Przy okazji jasny, lekko perłowy kolor
powiększy optycznie usta, a odrobina błyszczyku w środkowej
części jeszcze je uwypukli.

Pozdrawiam
Hanka, co się wymądrza, a sama na sobie stosuje jeden jedyny
zestaw kolorystyczny, bo we wszystkich pozostałych wygląda albo
jak świeżo uduszona, albo jak świeżo ekshumowana
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-08-09 07:00:09

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aivmlq$agb$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> kolorki mam - z opisu sądząc - podobne do Twoich (choć Ty pewnie
> jesteś bardziej "jesienna", a ja - "zimowa").

Haniu, akurat kolorystyka Zimy i Jesieni jest po przeciwleglych biegunach-
zero kolorow wspolnych - to tak jak dzien do nocy a ogien do wody.
Zima i Lato to barwy chlodne.Zima ostre, zdecydowane barwy chlodne ,a Lato-
tez takie chlodne ale pastelowe, delikatniejsze.
Natomiast Wiosna i Lato to barwy cieple.Tyle ze Wiosna ma barwy czyste i
delikatne a Jesien cieple, nasycone ,jak barwy przypraw( papryka, curry) .

Jola L-L

1. Data: 2002-08-09 07:09:15

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Mapet(ka) <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> [ciach]

A czy u facetów też występuje taki podział?

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-09 07:09:29

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
.
> Natomiast Wiosna i Lato to barwy cieple.
> Jola L-L
sorry, ma byc Wiosna i Jesien...

Jutro mój debiut
depilacja laserem