Re: Zimno

11. Data: 2010-10-18 10:56:46

Temat: Re: Zimno
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-2010 22:48, Stokrotka pisze:
> W fazie swędzenia wystarczy spirytus salicylowy.

Jeżeli wystarcza spirytus salicylowy to znaczy, że to swędzenie nie było
zapowiedzią opryszczki.

Spirytus salicylowy nie hamuje namnażania się wirusów opryszczki (bo one
nie łażą sobie po powierzchni naskórka), ma za to właściwości drażniące,
więc opryszczka może być potem szczególnie rozległa, bo uszkodzony
naskórek to dla wirusów opryszczki raj.

I "nigdy mi nie wyskoczyła jak przecierałam spirytusem" to nie jest
dowód. To jest inna wersja starego dowcipu o proszku na słonie.

--
Maddy

12. Data: 2010-10-24 18:21:11

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli wystarcza spirytus salicylowy to znaczy, że to swędzenie nie było
> zapowiedzią opryszczki.
Twoja sprawa : mozesz wieżyć lub nie , ja wiem swoje.
Piszesz tak jak gada propaganda : nie zapisywać antybiotyku na grypę,
a potem jeden, drugi...kolejny na cmentażu.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

dopalacze
Jak pomóc dziecku mówić?
Regularne łykanie szałwii (anty-potliwość) a wypryski ?
Psycholog - Bielsko-Biala
Kwiaty,uczulenie,tlen itd