Poszukuję EPO

1. Data: 2010-10-12 21:11:46

Temat: Poszukuję EPO
Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję leku zawierającego EPO (erytropoetynę) (erythropoetin).
Nazwy handlowe leku to:
Eprex,
Erypo,
NeoRecormon,
Aranesp,
Może grupa mnie wesprze i podpowie inne nazwy leku z EPO.
U nas tego leku nie ma nawet w hurtowniach farmaceutycznych. Jak
odpowiedziała pani z zaprzyjaźnionej apteki pierwszy raz słyszy że ktoś pyta
o coś takiego. Telefonowała do hurtowni i się dowiedziała że nie ma w
"ofercie" bo i nie ma zbytu.
Jest to specyfik stosowany w leczeniu silnych anemii bo wspomaga produkcję
krwi. I do tego też jest potrzebny.
Jest też stosowany jako niedozwolony środek dopingowy w sporcie. Dlatego
podlega szczególnemu nadzorowi.
Cena?
Jest drogi. Jak ustaliłem najdroższy jest w Polsce.
Kosztuje blisko 2X drożej niż w Niemczech.
Poszukuję EPO w dawkach 500 - 2.000 jednostek.

W przebiegu choroby nerek udało się je w miarę ustabilizować.
Analiza moczu wykazuje stan bliski normalnemu.
Wyniki krwi są złe i się pogarszają
Lekarz zaproponował EPO.
Poszukiwania w internecie prowadząóśóń

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.