Zinnat a Augmentin

1. Data: 2006-11-16 19:21:24

Temat: Zinnat a Augmentin
Od: "Beata i Maciek" <m...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja córka od dnia dzisiejszego zażywa Augmentin. Chciałabym się
dowiedzieć
czy ten lek ma coś wspólnego z lekiem Zinnat - chodzi mi dokładnie o
skład
leku, ponieważ na Zinnat jest uczulona (wysypka na całym ciele).
Proszę o odpowiedz bo jak zapoznałam się z ulotką to się
przestraszyłam
występowaniem skutków ubocznych po zażyciu leku.

Pozdrawiam,
Beata

2. Data: 2006-11-16 19:29:45

Temat: Re: Zinnat a Augmentin
Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Augmentin to amoksycylina z kwasem klawulanowym a Zinnat to aketyl
cefuroksymu
i amoksycylina i aksetyl cefuroksymu to beta laktamy a więc przy uczuleniu
na Augmentin nie powinno stosować się Zinnatu
lepiej wybrać antybiotyk z innej grupy - np. makrolid
mówiłaś lekarzowi, że córka miała wysypkę po Augmentinie ?

--
Pozdrowienia,
Dominik

3. Data: 2006-11-16 19:41:40

Od: "Beata i Maciek" <m...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Corka ma uczelnie na Zinnat a po raz pierwszy przepisano jej Augmentin
i chciałabym się dowiedzieć czy jezeli na uczelnie na Zinnat to czy
moze miec równiez na Augmentin.
Oczywiscie lekarz wie o uczelniu na Zinnat.
Mnie po prostu przeraziła ulotka Augmentunu.

4. Data: 2006-11-16 20:21:26

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pękaj
poczytaj ulotkę nowego inhibitora ACE - imidaprylu (handlowo - Tanatril /
Jelfa)
chyba nawet wspominają coś o śmierci :)
świadomi pacjenci [czytający ulotki] na początku byli przerażeni... :-] a
jedna kobieta nawet oskarżyła mnie o chęć przeprowadzenia eutanazji na jej
osobie :-]]

a wracając do tematu to firma musi w ulotce opisać wszystkie zdarzenia do
jakich doszło w czasie badań klinicznych, choć działania niepożądane
niekonicznie musiały być wynikiem działania leku. Takie jest prawo.

--
Pozdrowienia,
Dominik

badanie lekarskie ZUS a pobyt w szpitalu
co mi jest
Wykrywanie adenowirusa
Czy można jąkanie leczyć farmakologicznie?
Prosba o przetlumaczenie