co mi jest

1. Data: 2006-11-16 18:09:19

Temat: co mi jest
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

wczoraj koło godziny 12:00 zaczęłem odczuwać dyskomfort w okolicy brzucha,
trudno okreslic co dokladnie, coś jakby mdłości.
robiło mi się słabo i niedobrze, ledwo z pracy wróciłem do domu.
Położyłem się i leżałem - było mi niedobrze i odczuwalem jakby mdłości,
pojawił się też ból głowy (taki napięciowy, dziwny).
Wzięłem wcześniej Maalox który na pare min. nie oddawałem raczej
kału (jedynie ze 3 razy biegunka) i brzuch mnie nie bolał raczej, bardziej
sie meczylem z tymi mdłościami, które jakoś na szczescie wymiotow nie
powodowały ale było mi tak nie dobrze że próbowałem to jakoś
sprowokować - nie udało się.

Jakoś w końcu zasnęłem, dziś jest lepiej, niemam już bólu głowy a ogólne
osłabienie,
kręci mi się w głowie a co do "brzucha" (bo niewiem co to za organ to
powoduje),
ciągle mam lekkie mdłości, taki dyskomfort który niedaje spokoju.

Obecnie biore maalox, salotannal i węgiel.
co to może być ?

--
gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200; 2x512ram (Goodram);

2. Data: 2006-11-16 18:19:34

Temat: Re: co mi jest
Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:81f1b$455ca94f$57cfbbc6$2073@news.chello.pl...
> [...]
> powoduje),
> ciągle mam lekkie mdłości, taki dyskomfort który niedaje spokoju.
>
> Obecnie biore maalox, salotannal i węgiel.

Strzelam,.....watroba?

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

3. Data: 2006-11-16 19:32:42

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

rusz zad do lekarza
mamy z fusów wywróżyć ?

--
Pozdrowienia,
Dominik

4. Data: 2006-11-16 21:16:54

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciągle mam lekkie mdłości, taki dyskomfort który niedaje spokoju.
>
> Obecnie biore maalox, salotannal i węgiel.

Chory jesteś .

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2006-11-17 00:47:54

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:81f1b$455ca94f$57cfbbc6$2073@news.chello.pl...
(...)
> Obecnie biore maalox, salotannal i węgiel.
> co to może być ?

Nieomal wszystko...

p47

6. Data: 2006-11-18 16:28:31

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):
> [...]
> powoduje),
> ciągle mam lekkie mdłości, taki dyskomfort który niedaje spokoju.
>
> Obecnie biore maalox, salotannal i węgiel.

Witam. Albo się czymś strułeś, albo masz grypę żołądkową.
Pozdrawiam
Alkmina

Wykrywanie adenowirusa
Czy można jąkanie leczyć farmakologicznie?
Prosba o przetlumaczenie
Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany
LUTEINA - dzialania niepożądane