Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany

1. Data: 2006-11-16 13:13:33

Temat: Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany
Od: Piotr _K <p...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam od jakiegoś czasu trochę porblemów z kręgosłupem. Cyz ktoś zna w
Wawie (i niedalekiej okolicy) osobę godną zaufania?
Pozdrawiam
PIotr

2. Data: 2006-11-16 13:45:25

Temat: Re: Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr _K" <p...@j...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam od jakiegoś czasu trochę porblemów z kręgosłupem. Cyz ktoś zna w
> Wawie (i niedalekiej okolicy) osobę godną zaufania?

HOMO OPTIMUS
ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 60C
01-636 Warszawa
tel.(0-22) 839 93 31
e-mail: h...@o...pl
Prowadzimy porady w zakresie:
* żywienia optymalnego i prądów selektywnych - dr n. Med. Mariusz Głowacki -
konsultant Centrum Żywienia Optymalnego
* neurochirurgii - dr n. Med. Mariusz Głowacki, specjalista neurochirurg
* psychologii, neuropsychologii, neuropsychologii i psychoterapii,
rehabilitacji - konsultują pracownicy Polskiej Akademii Nauk

Skontaktuj się z doktorem Głowackim. Zagwarantuje przyczynowe wyleczenie
schorzenia i dolegliwości z nim związane.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-11-16 16:22:54

Od: Piotr _K <p...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2006 14:45:25 +0100, <j...@n...pl>
wrote:

> [...]
>>
>Skontaktuj się z doktorem Głowackim. Zagwarantuje przyczynowe wyleczenie
>schorzenia i dolegliwości z nim związane.

Ale to nie chiropraktyk...
Przynajmniej tak mówią w firmie...

4. Data: 2006-11-16 21:13:07

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Piotr _K napisał(a):

> Ale to nie chiropraktyk...
> Przynajmniej tak mówią w firmie...

Pytanie czy pytasz o terapeutę manualnego czy też o absolwetna
specjalnej uczelni na zachodzie tzw "chiropractora". Nie wiem czy w
Warszawie praktykuje takowy. Jeśli wystarczy zwykły manualny to
choćby www.sobol.bezbolu.pl.

5. Data: 2006-11-17 10:40:42

Od: Piotr _K <p...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manualnego - trzeba ustawić kręgosłup szyjny - w opcji minimum... :(

6. Data: 2006-11-17 10:43:18

Od: Piotr _K <p...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>specjalnej uczelni na zachodzie tzw "chiropractora". Nie wiem czy w
>Warszawie praktykuje takowy. Jeśli wystarczy zwykły manualny to

Za wiele to tutaj o nich nie ma....

7. Data: 2006-11-17 16:58:13

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Piotr _K napisał(a):

> Za wiele to tutaj o nich nie ma....
Wpisz Jacek Sobol do googla.
Do terapeuty manualnego nie chodzi się po to, aby "ustawił". Chodzi
się po to, aby zlikwidował przyczynę bólu. Jeśli korzystne zda mu
się "ustawianie", to je zaproponuje.

Tu masz innego: http://free.of.pl/n/neuromobilizacje/kontakt.html

8. Data: 2006-11-17 17:47:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2006 17:22:54 +0100, Piotr _K wrote:

> Ale to nie chiropraktyk...
> Przynajmniej tak mówią w firmie...

Pewnie, że nie. Ten człowiek co najwyżej zacznie Ci wmawiać, że jeśli
zaczniesz się odżywiać śmietaną, jajami i smalcem, to Ci dyski same
wejdą na miejsce.

Nawiasem mówiąc chiropraktyków też bym odradzał.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

9. Data: 2006-11-17 17:49:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2006 14:45:25 +0100, j...@n...pl wrote:

> HOMO OPTIMUS
[...]

To już jest ordynarny spam. Na razie się powstrzymam, ale następnym
razem pójdzie do stosownego abuse.

10. Data: 2006-11-17 19:46:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie, że nie. Ten człowiek co najwyżej zacznie Ci wmawiać, że jeśli
> zaczniesz się odżywiać śmietaną, jajami i smalcem, to Ci dyski same
> wejdą na miejsce.

Cieszę się, że juz ciebie znam...:)))...jesteś cholernie żałosnym
człowiekiem.
Pozdrawiam Jurek M.

LUTEINA - dzialania niepożądane
rozpoznawanie kolorów