Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany

11. Data: 2006-11-17 19:48:06

Temat: Re: Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1pegh96q5w19f$.dlg@always.coca.cola...

> [...]
>
> To już jest ordynarny spam. Na razie się powstrzymam, ale następnym
> razem pójdzie do stosownego abuse.

Ordynarnym możesz być Ty, nigdy spam...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2006-11-17 19:56:29

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 20:46:11 +0100, j...@n...pl wrote:

> Cieszę się, że juz ciebie znam...:)))...jesteś cholernie żałosnym
> człowiekiem.

Żałosne to może być werbowanie do sekty.
Ja jestem co najwyżej złośliwy (i konsekwentny w tej złośliwości). Dbam
również o to, żeby inni uczestnicy listy poznali Ciebie - z tej
obiektywnej strony.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

13. Data: 2006-11-17 19:57:21

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 20:48:06 +0100, j...@n...pl wrote:

> Ordynarnym możesz być Ty, nigdy spam...:)))

Zobaczymy, jakie zdanie o tym będzie mieć stosowne abuse (o ile dasz mi
pretekst).

14. Data: 2006-11-18 08:19:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żałosne to może być werbowanie do sekty.
> Ja jestem co najwyżej złośliwy (i konsekwentny w tej złośliwości). Dbam
> również o to, żeby inni uczestnicy listy poznali Ciebie - z tej
> obiektywnej strony.

Dr Głowacki, którego polecałem ma ogromną ilość wyleczeń przyczynowo(mimo ,
że jest młody) z różnych chorób. I jeżeli lekarz mi grozi jakimiś
konsekwencjami i złośliwościami, to zastanawiam się, i dochodzę do wniosku,
że jest to nie złośliwość, tylko jest to chore... O tyle mnie to nie dziwi,
bo domyślam się tego przyczyny... Będę mniej złośliwy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2006-11-18 08:43:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2006 09:19:57 +0100, j...@n...pl wrote:

> [...] I jeżeli lekarz mi grozi jakimiś
> konsekwencjami

Ja niczym nie grożę. Po prostu na grupach dyskusyjnych obowiązują pewne
zasady, których jak widać nie znasz, a ich łamanie może skutkować
różnymi konsekwencjami. Jeśli chcesz werbować, to pisz do werbowanych na
priv - choć dla mnie to mniej wygodna sytuacja, bo nie będę mógł Twoich
wywodów prostować.

> i złośliwościami, to zastanawiam się, i dochodzę do wniosku,
> że jest to nie złośliwość, tylko jest to chore... O tyle mnie to nie dziwi,
> bo domyślam się tego przyczyny...

Mateusz był pierwszy, Do tego w Twoim wykonaniu ten żart nie śmieszy, bo
jest wysoce prawdopodobne, że piszesz to poważnie. Ale pisz, pisz -
wystawiasz sobie w ten sposób stosowne świadectwo i demaskujesz się sam.

16. Data: 2006-11-18 10:18:55

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnymi konsekwencjami. Jeśli chcesz werbować, to pisz do werbowanych na
> priv - choć dla mnie to mniej wygodna sytuacja, bo nie będę mógł Twoich

Chorzy, z dolegliwościami często pytają o różne adresy lekarzy czy
znachorów. Dlaczego podanie takiego adresu (lekarzy, bo nie kieruję do
innych gabinetów) uważasz za jakiś "werbunek". A jak podaje adres jakiegoś
lekarza jakaś Kowalska, to jest cacy, a jak podaje Jerzy Mierzyński to jest
be, i łamanie zasad grupy.... Zastanów się co piszesz....
Pozdrawiam Jurek M.

17. Data: 2006-11-18 10:30:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2006 11:18:55 +0100, j...@n...pl wrote:

> Chorzy, z dolegliwościami często pytają o różne adresy lekarzy czy
> znachorów. Dlaczego podanie takiego adresu (lekarzy, bo nie kieruję do
> innych gabinetów)

A dokąd kierujesz? Chcesz mi wmowić, że firma, którą reklamujesz działa
w ramach kontraktu z NFZ na przykład? Jeśli tak, to idę się powiesić ;)

> uważasz za jakiś "werbunek". A jak podaje adres jakiegoś
> lekarza jakaś Kowalska, to jest cacy, a jak podaje Jerzy Mierzyński to jest
> be, i łamanie zasad grupy.... Zastanów się co piszesz....

Przykład poproszę. Znaczy przykład innego odesłania do konkretnej firmy,
z adresem, telefonem, numerem konta.. Tfu, wróć, numeru konta nie było
:)

Albo nie. Nie chcę przykładu. W ogóle nic nie chcę:)

W końcu weekend jest. Zrobię sobie kawę (właśnie byłem w sklepie i w
końcu przywieźli moja ulubioną z tych tańszych - Segafredo znaczy,
mniam...) z drobinką syropu klonowego, poczytam coś miłego i zapomnę o
usenecie na czas jakiś:)

Życzę miłego dnia i obiecuję się juz dziś nie czepiać (co nie znaczy, że
nie zacznę się czepiać hurtem w poniedziałek ;) )

m. (na śniadanie zjadłem jajecznicę na bekonie, może to dlatego mi
przeszło?... Nieee, to raczej spacer dobrze mi zrobił :D )
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

18. Data: 2006-11-18 13:58:35

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dokąd kierujesz? Chcesz mi wmowić, że firma, którą reklamujesz działa
> w ramach kontraktu z NFZ na przykład? Jeśli tak, to idę się powiesić ;)

Ludzie proszą często o skierowanie ich do "dobrego lekarza" (wiesz o tym), a
nie wiedziałem, że dobrzy są tylko ci, którzy mają umowę z NFZ...:))).
Chiropraktyk może mieć umowę z NFZ...? Pytanie oczywiście retoryczne...:)))

> [...]
>
> m. (na śniadanie zjadłem jajecznicę na bekonie, może to dlatego mi
> przeszło?... Nieee, to raczej spacer dobrze mi zrobił :D )

Do jajecznicy na bekonie można się oblizywać, do kawy mozna się oblizywać
ale już do soku klonowego mniej...:)))
Ja natomiast uwielbiam kawę Jacobs... 20 g kawy na kubek. Ja wiem, że w
kawie są różne świństwa, m. in. poprawiające aromat... Ale 100 g tłustej
smietany, którą dodaję do kawy (na 200 g wody) mam nadzieję, że neutralizuje
wspomniane chemiczne świństwa. A propos....nikt nigdy nie zachęca do picia
śmietany, a w niej jest tak dużo witamin...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

19. Data: 2006-11-18 15:13:09

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisal(a):
> [...]
> smietany, którą dodaję do kawy (na 200 g wody) mam nadzieję, że neutralizuje

To ironia, czy Ty tak na poważnie?
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

20. Data: 2006-11-18 16:11:28

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> wspomniane chemiczne świństwa. A propos....nikt nigdy nie zachęca do picia
> śmietany, a w niej jest tak dużo witamin...:)))

Zastanawiam się czy jesteś tak bezczelnym trollem czy bezdennie głupim
człowiekiem, który święcie wierzy w bzdury, które wypisuje. Nie umiesz
wytłumaczyć swoich przekonań i każdego, kto o to prosi, zbywasz
odwracając kota ogonem i głupimi odzywkami. Załóż sobie grupę dyskusyjną
pl.oszolomy albo wracaj na tą od jajek i śmietany (bo taka jest).

pzdr.
R*

LUTEINA - dzialania niepożądane
rozpoznawanie kolorów