Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany

21. Data: 2006-11-18 16:12:58

Temat: Re: Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany
Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik napisał(a):

> To ironia, czy Ty tak na poważnie?

Na poważnie, jajka i śmietana mu zabijają neurony ;)

pzdr.
R*

22. Data: 2006-11-18 16:28:15

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam się czy jesteś tak bezczelnym trollem czy bezdennie głupim
> człowiekiem, który święcie wierzy w bzdury, które wypisuje. Nie umiesz
> wytłumaczyć swoich przekonań i każdego, kto o to prosi, zbywasz odwracając
> kota ogonem i głupimi odzywkami. Załóż sobie grupę dyskusyjną pl.oszolomy
> albo wracaj na tą od jajek i śmietany (bo taka jest).

Komuś puszczają nerwy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

23. Data: 2006-11-18 16:37:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dokąd kierujesz? Chcesz mi wmowić, że firma, którą reklamujesz działa
> w ramach kontraktu z NFZ na przykład? Jeśli tak, to idę się powiesić ;)

Aha, mam dwa w jednym. Lekarka optymalna (chirurg-stomatolog) Agata
Płowecka przyjmuje w Częstochowie przez kontrakt z NFZ.... Ale nie idź się
wieszać, poczekaj jeszcze...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2006-11-18 17:54:31

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Komuś puszczają nerwy...:)))

Bynajmniej. Jeśli odpowiadanie na posty nazywasz puszczaniem nerwów, to
sam już masz dosyć ciężką nerwicę:P

pzdr.
R*

25. Data: 2006-11-19 09:59:14

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2006 17:37:29 +0100, j...@n...pl wrote:

> Aha, mam dwa w jednym. Lekarka optymalna (chirurg-stomatolog) Agata
> Płowecka przyjmuje w Częstochowie przez kontrakt z NFZ....

I leczy zęby jak mniemam, i mam nadzieję, że robi to dobrze. Jeśli
jednak jednocześnie udziela dezinformacji na temat diety
wysokotłuszczowej, to IMHO stosowne organy powinny zadbać, żeby tego już
więcej nie robiła.

Niestety, w Polsce niektórzy lekarze (mało ich, całe szczeście, ale jak
wiadomo o patologiach mówi się najwięcej) wyprawiają straszne rzeczy -
agitują za tłuszczem, "diagnozują" różnymi biorezonansami, uprawiają
homeopatię, zalecają różne alvea i inne noni - i jakoś im to uchodzi na
sucho. Ale do czasu. Jeśli i do nas dotrze amerykański styl uprawiania
prawa medycznego, to każdy lekarz najpierw dwa razy sprawdzi, czy uprawa
EBM, zanim cokolwiek zaleci. I jak nie cierpię amerykańsiego stylu, tak
w tym przypadku widzę w nim jedyną nadzieję na ukrócenie tego typu
szkodliwych praktyk, bo administracja państwowa wciąż woli, i pewnie
jeszcze dziesiątki lat będzie wolała, tropić agentów, zamiast zajmować
się sprawami ważnymi.

> Ale nie idź się
> wieszać, poczekaj jeszcze...:)))

Nie pójdę. Mam na tym świecie jeszcze parę rzeczy do zrobienia:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

26. Data: 2006-11-19 10:30:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkodliwych praktyk, bo administracja państwowa wciąż woli, i pewnie
> jeszcze dziesiątki lat będzie wolała, tropić agentów, zamiast zajmować

W samym centrum Nowego Yorku był szpital należący do doktora Atkinsa, w
którym ludzie leczyli różne choroby, a szczególnie otyłość. Dieta
(niesłusznie zresztą) jest często porównywana z dietą dra Kwaśniewskiego z
uwagi na jej "niskowęglowodanowy charakter". Dlaczego doktorowi Atkonsowi
uszła na sucho ta praktyka...? (Uszła, bo już nie żyje, ginąc w wypadku pod
swoim szpitalem).
Pozdrawiam Jurek M.

27. Data: 2006-11-19 11:11:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Nov 2006 11:30:11 +0100, j...@n...pl wrote:

> [...]
> uwagi na jej "niskowęglowodanowy charakter". Dlaczego doktorowi Atkonsowi

Nie wiem; może po prostu ludziom było styd go pozwać, bo wyszłoby na jaw
w co się wpakowali na własną prośbę?... ;)

> (Uszła, bo już nie żyje, ginąc w wypadku pod
> swoim szpitalem).

Ja czytałem gdzieś, że zmarł z innych powodów, takoż, że był otyły w
momencie śmierci (16 stones ważył, czyli ponad 100 kg), mimo swojej
cudownej diety.

28. Data: 2006-11-19 15:48:12

Od: Piotr _K <p...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 20:57:21 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>Zobaczymy, jakie zdanie o tym będzie mieć stosowne abuse (o ile dasz mi
>pretekst).
>
>m.

Jestem dumny i szczęśliwy, że Panowie mają miejsce do fascynującej
potyczki, ale dusykusja o diecie optymalnej ma się średnio do tematu
<grin>

LUTEINA - dzialania niepożądane
rozpoznawanie kolorów
Poszukuję dobrego LARYNGOLOGA/Kraków