Prosba o przetlumaczenie

1. Data: 2006-11-16 14:31:38

Temat: Prosba o przetlumaczenie
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj Tata po wycieciu nerki i moczowodu dostal taki oto wynik hist.
wiez ze carcinoma to nowotwor a G1 to potencjalna niska zlosliwosc ale
prosilbym o przetlumaczenie wszystkiego

1. I - II Carcinoma uroepitheliale papillare cum focis parvis invasionis
incipiente G1

2. Pyelonephritis chronica

3. In linea chirurgica infiltrationes carcinomatosae absunt. f

4. Lipoma glandulae suprarenalis

Dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-11-16 15:37:53

Temat: Re: Prosba o przetlumaczenie
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. I - II Carcinoma uroepitheliale papillare cum focis parvis invasionis
incipiente G1
Wysoko zróżnicowany brodawkowaty rak urotelialny z drobnym ogniskiem
rozpoczynającej się inwazji.
c/d interpretacji G-I, to trudno się jednoznacznie wypowiedzieć, bo nie
podano sposobu klasyfikacji, ale z pewnością jest to nowotwór o mniejszej
agresywności niż G-II czy G-III. Najważniejsza informacja płynie z tego, że
jest to guz brodawkowaty i z jedynie wczesną inwazją.

> 2. Pyelonephritis chronica
Przewlekłe odmiedniczkowe zapalenie nerek (a raczej nerki)
> 3. In linea chirurgica infiltrationes carcinomatosae absunt. f
Brak nacieku raka w linii cięcia
> 4. Lipoma glandulae suprarenalis
Tłuszczak nadnercza

Pozdrawiam i zdrowia życzę
--
Krzysiek, EBP
Wg ojca jednego z ministrów nie może być mowy o ewolucji. Potwierdzają to

3. Data: 2006-11-16 17:51:23

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przewlekłe odmiedniczkowe zapalenie nerek (a raczej nerki)
> [...]

dziekuje Ci bardzo, uspokoiles mnie... akurat co do punktu pierwszegoto po
resekcji brodawczakow w pecherzu od 2001r. wynik histopatologiczny jest taki
sam i na szczescie nie zlosliwieje bardziej, natomiast co do punktu 3 bylem
przekonany ze wlasnie jest naciek a tu taka mila informacja ze jednak go tam
nie ma! Dziekuje Ci jeszcze raz i pozdrawiam
maciek

Chiropraktyk w Warszawie poszukiwany
LUTEINA - dzialania niepożądane
rozpoznawanie kolorów