Zlapali Polanskiego

1. Data: 2009-09-29 12:47:55

Temat: Zlapali Polanskiego
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj cos bylo o tym.
Duch

2. Data: 2009-09-29 13:17:57

Temat: Re: Zlapali Polanskiego
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
news:h9svkt$f1m$1@news.dialog.net.pl...

Na razie widze ze autorytety wziely sie za
obrone "czlowieka o ustalonej reputacji".

Ciekawe czy sa to te same autortety ktory
nawolywaly do karania rodzicow za klapsa?

Duch

3. Data: 2009-09-29 13:26:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Sep 2009 14:47:55 +0200, Duch napisał(a):

> wczoraj cos bylo o tym.
> Duch

Ale to już parę dni temu go złapali.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-09-29 13:44:17

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe czy sa to te same autortety ktory
> nawolywaly do karania rodzicow za klapsa?

Ale on kochal! Nie bil!

Choc klapsa moze i dal (w akcie w trakcie lub w antrakcie).

5. Data: 2009-09-29 15:13:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]

Ciekawe teskty roznych autorytetow mozna przeczytac.
Krzysztof Zanussi:

Np. "nie mam zaufania do amerykanskiej Temidy"
ciekawe, podwaza instytucje sadu?

albo
"Skorzystal z uslug nieletniej prostytutki"

jesli to byla prostytutka to dlaczego nafaszerowal ja
wczesniej alkoholem i tabletkami?

Zaraz... wyglada na to ze to nie byla jednak prostytutka, no no, wyglada to
powaznie:

"W polowie lat 70. nawiazal wspólprace z francuskim pismem "Vogue Hommes",
dla którego mial wykonac zdjecia nastoletnich dziewczynek. Polanski byl
zachwycony: "Spodobala mi sie ta propozycja - mówil - gdyz lubie dziewczeta
w tym wieku, a one, z niewiadomych powodów, lubia mnie." Sam musial znalezc
nastoletnie modelki. Przyjaciel z Los Angeles polecil mu trzynastoletnia
Samanthe Gailey. Polanski skontaktowal sie z jej matka i poprosil o
pozwolenie na wykonanie zdjec. Pierwsza sesje zorganizowano 20 lutego 1977
roku. Polanski poprosil dziewczynke, zeby zdjela koszule do kilku zdjec.
Gailey opowiada, ze nie podobalo jej sie, ze chce ja fotografowac topless,
ale wydawalo jej sie, ze tak powinna postapic profesjonalna modelka. Na
druga sesje dziewczynka w ogóle nie chciala jechac. "Czulam sie zaklopotana
tym, co stalo sie za pierwszym razem - mówi Gailey - Z drugiej jednak strony
nie chcialam tracic takiej okazji i zachowac sie dziecinnie czy
niedojrzale." Polanski zawiózl Samanthe do posiadlosci Jacka Nicholsona
niedaleko Beverly Hills. Tam zaoferowal trzynastolatce szampana i kazal
pozowac topless w wannie. "Wypilam co najmniej trzy kieliszki. Nie pilam
wczesniej alkoholu, wiec zaczelo mi sie krecic w glowie. Kiedy powiedzial,
ze chce pójsc ze mna do jacuzzi, zrozumialam, ze cos jest nie tak.
Wiedzialam, ze nie powinien o to prosic. Bylam w tarapatach i chcialam sie
stamtad wydostac. Powiedzialam mu, ze dostalam napadu dusznosci i musze
natychmiast wracac do domu." Wtedy Polanski podal Samancie silny srodek
uspokajajacy i ja zgwalcil. Nastepnie odwiózl ja do domu i wrócil do hotelu.
Matka Samanthy zadzwonila na policje."

Duch

6. Data: 2009-09-29 15:24:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Z tego co widac, Polanski generalnie ma cos do malolatek.
Pozniej mial romans z Nastasija Kinski (on 45 ona 18 lat),
a dalej 21 letnia Siegner gdy on mial 54 lata.
Duch

7. Data: 2009-09-29 15:27:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

a tak wlasciwie to Polanski nie mial dobrych filmow, raczej umiarkowane.
Tylko film Tess odniosl duzy sukces w ameryce.
Duch

8. Data: 2009-09-29 15:33:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> a tak wlasciwie to Polanski nie mial dobrych filmow, raczej umiarkowane.
> Tylko film Tess odniosl duzy sukces w ameryce.
> Duch

Podobnie jak S. Spielberg, W.Allen. Jednak- mieli odpowiednie poparcie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

9. Data: 2009-09-29 15:56:25

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> "Duch" <n...@n...com>

> Podobnie jak S. Spielberg, W.Allen. Jednak- mieli odpowiednie poparcie
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Rzecz dotyka "czynników kształtujących opinię publiczną" a więc
illuminati vel GTW (grupa trzymająca władzę).
Ten sam mechanizm dotyczy teorii naukowych.
Żadna z teorii nie byłaby uznana będąc zaprzeczeniem faktów i logiki,
gdyby nie została ogłoszona jako "obowiązująca".
hehe
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości

10. Data: 2009-09-29 16:24:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> Pozniej mial romans z Nastasija Kinski (on 45 ona 18 lat),
> a dalej 21 letnia Siegner gdy on mial 54 lata.

18 i 21 to małolatki?

Talent to Talent
prezent dla kobiety
Apelacja do kobiet.