Re: Zle Oprogramowany Matrix

From: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zle Oprogramowany Matrix
Date: Wed, 26 Feb 2003 14:50:38 +0100

patrycja. wrote:

[ciach]

> tia.. najpierw przytakuje żeby potem zanegować-> MANIPULATOR ;D

ble ble ble

> oj, musisz mieć duuużą głowę ;)

nie - tylko zaśmieconą ;)

> [...]
> jasnych /dosłownie/ scen.. dawno oglądałam ale chyba ze 3:)
> natomiast kościół.. jest tworem całkowicie ludzkim.. to człowiek stoi na
> ambonie.. i przed nią.. to człowiek zbiera kasę i człowiek ją daje.. a
> jeśli coś jest _ludzkie_ to z założenia nie może być _idealne_ /swoją
> drogą nie krytykujmy tak bardzo zbierania pieniędzy przez Kościół..
> parafia też musi się z czegoś utrzymywać itd. no ale oczywiście coraz
> więcej jest przypadków że ksiądz jeździ lepszą furą niż burmistrz
> miasta.. no ale przecież "zwykły duchowny" nie ślubuje ubóstwa... ;D

Ta - Matrix w jaśniejszym świetle - aureolka nad 'gurbasami' brrr.
Kościół to LUDZIE a nie instytucja business'owa!! Tam dalej piszesz coś o
jakiejś kolii - to może podpowiesz mi jak rzucić 'grubasom' tego 'diamenta'
;)
Przykład z naszje parafii - po przepięknym kazaniu (ekolwentna wiązanka
współczucia, pomocy bliźniemu itd.) biedna kobiecina, moja sąsiadka, poszła
po pomoc (troje dzieci, ojciec "Bóg wie gdzie") - dostała butelkę oleju, po
czym 'grubas' wsiadł w furę i pojechał do rodzinki.
(słonia by wzruszyło tylko nie 'grubasa')

> co dzień zasypiam tak koło 3... tyle że ja to lubię :]]] gorzej ze
> wstawaniem rano ;)

Zboczona :)

> zanim zaczniesz sprzątać Świat.. posprzątaj własne podwórko. nie zmienisz
> inwigilatorów łapówkarzy i 'śmieci' w diamenty, nie rób więc tego.. ale
> sam bądź diamentem, czasem jeden.. maleńki.. wystarczy żeby rozświetlić
> całą kolię..

OK, będę cichym bohaterem swojego podwórka.
Patryyyycjaaaaa, a pooooowiedz miiii..., można być 'diamentem' i
jednocześnie nie wierzyć w miłość?
(tak tylko, z ciekawości :)

[ciach]

> .... chyba dla muchomora że jest trujący ;D

To jakaś metafora? Dlaczego nazywasz siebie muchomorem?
(hihihihi)

No i doigrałem się :(

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."