Złe samopoczucie, obniżone libido

1. Data: 2009-07-31 05:16:44

Temat: Złe samopoczucie, obniżone libido
Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od kilku dni moje samopoczucie jest po prostu tragiczne.
Mam chęci, ale na tym się kończy - nie mam na nic siły - psychicznie i
fizycznie. Pomyślałem sobie - może niski poziom testosteronu, kupiłem
jakieś ziołowe tabletki na podwyższenie poziomu i czułem się jak nowo
narodzony. Tyle tylko, że to potrwało kilka godzin. Teraz znów czuję się
źle. Zbadałem sobie poziom hormonów.

FSH 4.37 mIU/ml (ref. 1.5 - 12.4)
LH 4.79 mIU/ml (ref. 1.7 - 8.6)
Testosteron 510.3 ng/dl (ref. 280 - 800)

Prośba o jakieś sugestie co można z tym zrobić.

P.S.
Te badania były robione na drugi dzień, być może wyniki są troche
zafałszowane...

Pozdrawiam.

2. Data: 2009-07-31 09:06:10

Temat: Re: Złe samopoczucie, obniżone libido
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Magosa" <k...@m...pl> wrote in message
> [...]
>

> P.S.
> Te badania były robione na drugi dzień, być może wyniki są troche

Zmierzyć jeszcze poziom hormonów tarczycy. Radzę jeść sobie magnez, może
żelazo. Najlepszy na poprawe libido jest sport, być może potrzebujesz
jakiejś gry wstępnej czy klimatu ;) W najgorszym przypadku zmiana partnerki
(niestety, biologia...). No i może tutaj mieć znaczenie częste zmiana
pogody.

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2009-08-03 21:09:26

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kazimierz Grzyb pisze:
> [...]
> jakiejś gry wstępnej czy klimatu ;) W najgorszym przypadku zmiana
> partnerki (niestety, biologia...). No i może tutaj mieć znaczenie częste
Pare miesięcy temu miałem badanie poziomów tarczycy - wszystko było ok.
Co do sportu... ostatnio faktycznie mało się ruszam (pracuje jako admin
- siedzę i siedzę...). A partnerka jest naprawdę wspaniała i z pewnością
nie w niej leży problem. Spróbuję tego magnezu i żelaza.

Dzięki.

> Pozdrawiam
Pozdrawiam.

4. Data: 2009-08-04 05:03:53

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siedzę i siedzę...). A partnerka jest naprawdę wspaniała i z pewnością nie
> w niej leży problem. Spróbuję tego magnezu i żelaza.

Skoro pracuje Pan jako admin, to proponuję wakacje gdzieś, gdzie może
przypomnieć się młodość, bo komputer jest o wiele bardziej męczący dla
umysłu niż to się może wydawać.

5. Data: 2009-08-04 21:14:12

Od: "jQ" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Magosa" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Zbadałem sobie poziom hormonów.
Ja bym zaczął od zrobienia morfologii: hematokryt, hemoglobina itd.

6. Data: 2009-08-04 22:32:57

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kazimierz Grzyb pisze:
> Skoro pracuje Pan jako admin, to proponuję wakacje gdzieś, gdzie może
Jestem Krzysiek.

> przypomnieć się młodość, bo komputer jest o wiele bardziej męczący dla
> umysłu niż to się może wydawać.
Byłem na mazurach 2 tygodnie, komputera używałem tylko sporadycznie do
sprawdzenia pogody...
W weekend byłem w górach. Staram się odpoczywać więcej niż zwykle -
niestety bez oczekiwanego efektu (nadal nie czuję się należycie silny i
wypoczęty).

> Pozdrawiam
Również pozdrawiam ;)

7. Data: 2009-08-05 07:49:34

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 23:09, Krzysztof Magosa <k...@m...pl> wrote:
> [...]
> - siedzę i siedzę...). A partnerka jest naprawdę wspaniała i z pewnością
> nie w niej leży problem. Spróbuję tego magnezu i żelaza.

Może sprubój odnieść swój stan do tego:
http://www.suplementy.drmichalak.pl/przewlekle_zmecz
enie.htm
Co zaś do partnerki, to nikt nie mówi, że ona jest winna tylko problem
odnośnie jej tkwi w Twojej głowie - takie jest moje zdanie. ;)
Pozdrówko
-aszheri-

8. Data: 2009-08-11 21:33:59

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:
> [...]
> Co zaś do partnerki, to nikt nie mówi, że ona jest winna tylko problem
> odnośnie jej tkwi w Twojej głowie - takie jest moje zdanie. ;)

Dostałem wyniki badań.
Testosteron jest bardzo niski jak na mój wiek. Mam też dość spory
niedobór cynku w organizmie.

Biorę magnez, witaminy z grupy b i cynk. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Pozdrawiam.

9. Data: 2009-08-11 22:20:23

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sie, 23:33, Krzysztof Magosa <k...@m...pl> wrote:

> [...]
> niedobór cynku w organizmie.
>
> Biorę magnez, witaminy z grupy b i cynk. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Pewnie,że witaminy i mikroelementy ci nie zaszkodzą,ale luknij jeszcze
na to.
http://www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=4&ar
ticle_id=10727&magazine_subpage=ABSTRACT

Poszukaj w sklepie zielarskim takich ziół: żeńszeń azjatycki,
szczodrak krokoszowy i niepokalanek pieprzowy.
20-ileś tam lat to za wcześnie by dziadzieć.
Osobiście, jako hipochondrycznie-hedonistyczna dziewoja poradziła bym
ci jednak iść do endokrynologa.
Powodzenia :)
-aszheri-
ps aha i gdzieś w którymś wątku czytałam,że facet(zwłaszcza w twoim
poło.) powinien unikać jadła z które zawiara roślinne fitoestrogeny
żeńskie, także przyuważ czym się zwykle żywisz.

10. Data: 2009-09-01 22:21:03

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:
> [...]
> na to.
> http://www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=4&ar
ticle_id=10727&magazine_subpage=ABSTRACT

Od 3 dni mam ostre bóle brzucha w okolicy wątroby, zawroty głowy,
zaburzenia widzenia, problemy z koncentracją, opóźnioną reakcję.
Dziś byłem u lekarza, mam zrobić USG i badania krwi.
Niestety USG dopiero za 2 tygodnie, a ja czuję się jak wrak.
Doradzicie coś?

Zaczerwienione dno pępka... (może ktoś wie ?)...
HIV a AIDS
Problem po urazie stawu kolanowego - długi opis
Chodzenie o kuli.
Nagonka na solaria.