Zlew narozny: za/przeciw oraz co pod nim?

1. Data: 2001-10-23 10:44:55

Temat: Zlew narozny: za/przeciw oraz co pod nim?
Od: "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Uparlem sie na zlew narozny w zabudowie kuchennej, po prostu mi sie to
podoba. Jednak po skonferowaniu checi z mozliwosciami zaczalem sie
zastanawiac. Sek w tym, ze jest to malutka kuchenka i kazdy kawalek
powierzchni jest tam na wage zlota i o ile przy normalnej szafce naroznej (z
blatem) mozna w tej chwili zrobic z nia wlasciwie wszystko, standardem sa
obrotowe polki, tak w przypadku instalacji na takiej szafce naroznego zlewu,
szafka ta w zasadzie staje sie nieuzyteczna. Powodem tego jest syfon zlewu,
ktory praktycznie rzecz biorac uniemozliwia swobodny dostep do wnetrza
szafki, bo wisi do polowy jej wysokosci w samych drzwiach szafki.
I wlasnie mialbym pytanie: co mozna zrobic pod zlewem naroznym, moze jakies
syfony robione "na plasko" sa, tak jak przy brodzikach, moze gdzies
odsuniete do tylu, moze jeszcze jakies inne patenty?

Pozdrawiam

J.

1. Data: 2001-10-23 12:14:43

Temat: Re: Zlew narozny: za/przeciw oraz co pod nim?
Od: "Teo" <UwagaNowyAdres:aaargh73@hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> napisal:

> [...]
wnetrza
> szafki, bo wisi do polowy jej wysokosci w samych drzwiach szafki.

Zaden problem. Przerabiasz syfon, korzystajac z plastikowych rurek
hydraulicznych laczonych "na wcisk", o odpowiedniej srednicy. Do
kupienia niedrogo w kazdym sklepie hydraulicznym czy supermarkecie
budowlanym. Robisz z nich "odejscie" od odplywow gdzies w glab szafki,
tam instalujesz "fabryczny" syfon, potem z tychze rurek produkujesz
polaczenie z instalacja odplywowa w scianie. Wymaga troche pomyslunku
;) przy zaprojektowaniu przebiegu rurek, ale jezeli bawiles sie kiedys
klockami badz ukladales puzzle, zaden problem ;))))))

Obrotowego kosza i tak pod zlew nie wcisniesz, ale masz miejsce np. na
kosz i na zadko uzywane graty glebiej.

Pozdrawiam

Teo (jeszcze nie przerobilem u siebie syfonu pod naroznym zlewem, ale
na dniach to zrobie, jak nie zapomne...)

1. Data: 2001-10-23 12:14:49

Od: "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teo" <UwagaNowyAdres:aaargh73@hotmail.com> napisał w wiadomości

> Zaden problem. Przerabiasz syfon, korzystajac z plastikowych rurek
> hydraulicznych laczonych "na wcisk", o odpowiedniej srednicy.

Myslalem o tym, ale zlewy sa produkowane zwykle z wlasnymi syfonami. Czy aby
na pewno jest tam mozliwosc wstawienia obcej rury miedzy kielich a syfon?

> Obrotowego kosza i tak pod zlew nie wcisniesz, ale masz miejsce np. na
> kosz i na zadko uzywane graty glebiej.

Jesliby sie udalo ten syfon wywalic do tylu, czy obrotowego kosza nie daloby
sie zainstalowac po prostu o nizszej wysokosci, puszczajac od sciany do
sciany pod zlewem kawalek kantowki, zeby bylo do czego umocowac gore osi
kosza?

J.

1. Data: 2001-10-24 13:13:19

Od: "Teo" <UwagaNowyAdres:aaargh73@hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> napisal:

> ... zlewy sa produkowane zwykle z wlasnymi syfonami. Czy aby
> na pewno jest tam mozliwosc wstawienia obcej rury miedzy kielich a
syfon?

Jezeli srednica rurek syfonu jest typowa, mozesz polaczyc z je
"obcymi", zarowno od strony gwintu, jak i "golej" koncowki rur
syfonowych. Nie wiem, jaki masz syfon, wiec sam popukaj, postukaj -
zobaczysz, czy sie da ;)

Pozdrawiam

Teo

instalacje alarmowe i nie tylko