Zlewozmywakowy dylemat

1. Data: 2004-02-04 21:26:05

Temat: Zlewozmywakowy dylemat
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
remont kuchni mocno zaawansowany (instalacja elektr. gotowa, ściany
wygipsowane, płytki na ścianach i podłogach ułożone) - teraz pozostał
wybór mebli i ... zlewozmywaka. I właśnie w temacie tego ostatniego mam
dylemat. Wybór padł na okrągły metalowy o powierzchni "len" i do wyboru
mam dwa:
1. średnica 43 cm z częścią "nablatową" tzn. kołnierzem opierającym się
na blacie ledwo zaznaczonym - ok. 1,5 cm;
2. średnica 51 cm - wgłębienie niecentryczne i przez to w wyraźnie
zaznaczonym kołnierzu jest otwór na baterię sztorcową.

Czy Waszym zdaniem któryś ze zlewozmywaków ma przewagę nad drugim ?

Wielkość wgłębienia jest b. podobna ale wizualnie mniejszy jest nr 1 i
to chyba do niego się chwilowo przychylam zakładając zarazem, że bateria
zlewozmywaka będzie "wychodziła" z blatu wykonanego notabene z płyty
wiórowej (?) laminowanej - po prostu standardowy blat. Ale do tej myśli
jak na razie się jeszcze nie przyzwyczaiłem ;-)

Z góry dziękuję za uwagi.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-05 13:52:49

Temat: Re: Zlewozmywakowy dylemat
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> wrote in message

> Czy Waszym zdaniem któryś ze zlewozmywaków ma przewagę nad drugim ?

A ja bym się przychylał do tego drugiego. Z powodu, że jest szerszy i
bateria jest mocowana do niego a nie do płyty i nie ma problemu z
wilgocią. Oczywiście miejsce posadzenia baterii mozna (trzeba!)
uszczelnic, zaizolowac i zdrowaśki regularnie nad tym klepać, żeby nie
zamokło, ale mimo wszystko zlew z metalowym gniazdem na baterię i
rantem solidnie wywiniętym na blat jakoś bardziej do mnie przemawia.
Pozatym na takim szerokim rancie można odłozyć zmywak do wysuszenia,
kroić cytryne nie przejmując sie ściekającym sokiem (tylko jeśli zlew
ma fakturę groszkowaną)... no pozyteczne to jest ;-)

J.

1. Data: 2004-02-06 20:49:45

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.02.2004 14:52, Użytkownik Jarek P. napisał :

> Pozatym na takim szerokim rancie można odłozyć zmywak do wysuszenia,
> kroić cytryne ...

Dzięki, ten argument mnie przekonał.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Cytrusy- drzewka
Jak prać firanki z organzy?
Co wiecie o develperze Wawel-service z Krakowa??
Wymiana podłogi w kuchni
wlacznik