Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.

From: de Renal <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.
Date: Sat, 13 Feb 2010 15:56:30 -0800 (PST)

Robakks napisał(a):
> "de Renal" <f...@g...com>
b.googlegroups.com...
> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
> Jeśli światło względem interjeronetru ma prędkość c a Ziemia
> względem punktu nieruchomego ma prędkość v
> to światło względem tego nieruchomego punktu ma prędkość c+v
> i jest to banalny trywialny rachunek empirycznie sprawdzalny.
> A co na to chora psychicznie inkwizycja?
> Wyzywa mnie od trolli, idiotów i ma sobie za zaszczyt nie czytać
> Wiedzą debile lepiej jak trzymać za morrdy ogłupione społeczeństwo
> i Ty goibciu dajesz się takim mendom wodzić za nos.
> Przecież ta aninimowa szmata ma gówno do gadania. Jest nikim
> - psem systemu trzymania społeczeństwa w totalnym ogłupieniu.

Nie wiem jaki jest kontekst całej wypowiedzi i kto ma rację, ale nie
wrzucaj mnie na inne grupy, jak będe chciał pisać na innych grupach
sam napiszę, ale tak w tym co piszesz światło ma różne prędkości, masz
rację, tylko to światło jak mi wrzucisz do tematu na temat uszkodzenia
mózgu, to niektórzy mogą dostać pomieszania zmysłów, bo w taki sposób
można rozwodzić się o wszystkim.