Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.
Date: Sun, 14 Feb 2010 01:22:24 +0100

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> tylko to światło jak mi wrzucisz do tematu na temat uszkodzenia mózgu, to niektórzy
mogą dostać
> pomieszania zmysłów, bo w taki sposób można rozwodzić się o wszystkim.

Ty mi przyznałeś rację, a fanatycy oszołomskich teorii tacy jak
anonim bartekltg nie dość, że nie potwierdzają oczywistości
to rozkazują Ci co masz robić: nie wolno Ci obnażać tej psychicznej
choroby, która nimi powoduje. Temat jest ściśle związany z fizyką
i tym chorym oszołomstwem, które poprzez manipulacje personalne
blokuje rozwój fizyki.Bądź konsekwentny.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)