Zlitujcie się nad własnym mózgiem.

111. Data: 2010-02-15 11:35:09

Temat: Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:3568af58-07a7-4741-ab37-863ababb5e47@k41g2000yq
m.googlegroups.com...

hehehe i kto to pisze!

Globiku, zacznij od swojego mozgu.
Gdy go wyleczysz,
wezmiesz sie wtedy za leczenie innych, umowa stoi?

Pozdrawiam,
Duch

112. Data: 2010-02-15 11:37:47

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Może wiec Globek się wreszcie załapie na skuteczne leczenie....

Otoz to...
on wszedzie widzi mordecow, zbrodniarzy.
Co ciekawe, paranoja nazistowska czy komunistyczna tez
na okolo widziala wrogow.

Druch

113. Data: 2010-02-15 12:07:46

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Nabagło" <...@a...krakow.pl> wrote in message

> Czlowiek jest istota religijna i nic na to nie moga
> poradzic ci, ktorym sie to nie podoba.
> Religijnosc jest tak gleboko wbudowana w konstrukcje
> czlowieka, ze gdyby chciec "wychodowac czlowieka areligijnego",
> to najpierw musialoby powstac cos, co juz nie byloby czlowiekiem,
> dopiero pozniej to cos mogloby (lub nawet wtedy nie mogloby) stac sie
> areligijne.

Otoz to! Dokladnie!
Pozdrawiam,
Druch

114. Data: 2010-02-15 12:12:20

Temat: Re: Zlitujcie si� nad w�asnym m�zgiem.
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote in message

cbek oraz glob posiadaja ogromne poklady łagodnosci.
Fanatycznej łagodnosci :)) :))

Druch

115. Data: 2010-02-15 12:18:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze napisałeś.
Monstrum które przestaje być człowiekiem nie może stać się
areligijne.
Taki twór bynajmniej nie będzie już poszukiwać Prawdy, lecz
dostosowując religię do swojej nieludzkiej mentalności określi
ją jako "opartą na tradycji" oraz "najświętszą", zaś jej przywódcę
mianuje "ojcem świętym"... itd.

Dobrze napisałeś.
Powaga. ;)

BTW wszyscy Chrześcijanie to Poganie.
Niełatwo to zrozumieć, ale jest to możliwe...
o ile jest się [jeszcze/już] w pełni Człowiekiem.

--
CB

116. Data: 2010-02-15 13:06:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też o tym kiedyś myślałem...
Powaga.

To chyba jeden z sensowniejszych powodów istnienia Chrześcijaństwa:
zagospodarowanie potencjału osób _trwale_ kalekich duchowo i mentalnie.
Ta religia prawdopodobnie wtłacza ich w gotowe ramy - jak to nazywasz -
"ścichapęków".
Czyli pozwala utrzymywać kreatury niejako w umownych szatach świętoszków.

Skoro i tak z nich nic nie będzie, to przynajmniej mają swoją zabawę
w "świętoszków" - może i jest w tym jakiś ~sens.

Ty oczywiście jesteś za tym, aby kreatury tłumaczyły pozostałym na czym
polega "prawdziwa świętoszkowatość", zgadza się?

--
CB

2. Co ma zrobić taki człowiek z uszkodzonym mózgiem??? No co???
Może niech się trochę chociaż ucieszy z doznań transcendentnych, co? No
daruj mu odrobinę tej radochy, skoro mózgu i tak sobie nie naprawi.

117. Data: 2010-02-15 14:37:17

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 00:50, glob <r...@g...com> wrote:

> Z Robakksem można pogadać, a co on ma do powiedzenia, oprócz bełkotu,
> mnie też to złości że Robakks wysyła moje wątki na inne grupy. Bo to
> świadczy o braku szacunku do osoby, ale nie jest to dziwne bo dla mnie

Nie sadzisz, ze to, ze 'nie chce Ci sie wyciac dodatkowej grupy,
mimo, ze wiesz o manipulacji, ale trzeba by przewinac kawalek
tekstu' jesc wyrazem braku szacunku do ludzi z bombardowanej
grupy.

> pomijam, bądź nie odpowiadam. Bo nie da rady uporządkować internetu,
> by było tu normalnie i już za dużo nerwów by to kosztowało, jak byś

Jesli chcesz, zeby bylo czysto, powinienes sam przestac smiecic,
prawda?

> tak zrobił jak Robakks i ludzie omyłkowo wciskali i wysyłali posty, to
> bym pomijał jakby mnie nie interesowało.

To trwa ponad 5 lat.

pozdr
bartekltg

118. Data: 2010-02-15 14:38:54

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 12:37, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Otoz to...
> on wszedzie widzi mordecow, zbrodniarzy.
> Co ciekawe, paranoja nazistowska czy komunistyczna tez
> na okolo widziala wrogow.

I na jaka grupe piszesz?

pzdr
bartekltg

119. Data: 2010-02-15 14:42:11

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 08:34, Aleksander Nabagło <n...@a...krakow.pl> wrote:

> A jakze oni stwierdzili, ze to "uszkodzenie"?
> Moze uszkodzone sa te mozgi, ktore tejze funkcjonalnosci
> nie posiadaja?
>
> Ponadto, jesli takie "uszkodzenie" daje przewage
> ewolucyjna, to "nieuszkodzone" i tak nie ma racji.

Kolejny inteligent. Patrz, gdzie piszesz.

Jesli rozmawiasz w towarzystwie, ktore nie gra uczciwie to sie
pilnuj, chyba, ze masz cos do powiedzenia w temacie
grupy, na ktora piszesz.

pzdr
bartekltg

120. Data: 2010-02-15 14:45:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartekltg" <b...@g...com>
q.googlegroups.com...

> I na jaka grupe piszesz?
>
> pzdr
> bartekltg

UWAGA!
Anonimowy troll rozpoczął INKWIZYCJĘ.
Ratuj się kto może bo troll atakuje!!!
Robakks
PS. Skąd w tych idiotach ta żądza władzy? Ktoś wie? :)

Sen zdumionego 8-)
Re: Sen zdumionego 8-)
Robaks się wscieknie :-)))))
Total OT