Zlitujcie się nad własnym mózgiem.

141. Data: 2010-02-15 21:36:38

Temat: Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Józefowski" <m...@p...onet.pl>
news:hlce8k$ah9$1@news.onet.pl...

> OK, tylko dlaczego do ciężkiej cholery crosspostujesz
> to na pl.sci.fizyka?
> --
> The only difference between a tax man and a taxidermist
> is that the taxidermist leaves the skin. [Mark Twain]

Dlatego, żeby Ci uświadomić iz chore teorie robią dziurę
w Twoim mózgu - człowiecze.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

142. Data: 2010-02-15 21:39:13

Temat: Re: Zlitujcie si? nad w?asnym m?zgiem.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
c.googlegroups.com...

> XL napisa?(a):

q.googlegroups.com...

> [...]
> '?niadanie na trawie'' = impresjonizm =wo?a?oby jakie? ataki
> niszczenia tego obrazu i trzeba by wzywa? pogotowie psychiatryczne.
> Lub tak jak Chirek nagle by wybuch pop?dami dot?d wypieranymi i by
> jeszcze zer?n?? dzieciaka.

> Oj, glob. Sk?d w tobie tyle pod?o?ci, nienawi?ci? Mo?esz opowiedzie? swoj?
> histori?- pod k?tem relacji z katolikami, Ko?cio?em?
>

> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron
>
> p.s.
> Tak przy okazji- rodzice tych Twoich uczni?w znaj? Twoje pogl?dy na temat

Przecież to ty piszesz oszołomie, że dzieci należy prać i atakować
artystów urojeniami, kto taką dzicz wpuści do domu.????????

143. Data: 2010-02-15 21:53:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
m.googlegroups.com...

> Fragile napisaďż˝(a):
.googlegroups.com...

> Fanatyka uwazam za fanatyka.
> A gdzie wg. Ciebie zaczyna sie fanatyzm?
>
> Pozdrawiam,
> F.

Przyjrzyj się katolikom na tej grupie , po pierwsze narzucanie tego co
niedojrzałe w imieniu prawdy i miłości,to że coś komuś narzucasz jest
wykluczeniem moralności bo depczesz człowiek z jego wartościami, to
samo dzieje się ze społeczeństwem, wiara polega na chodzeniu do kk, a
nie na przymusie zmuszania zróżnicowanego społeczeństwa do własnych
wymysłów, wpływem na politykę, to już jest fanatyzm. Ja wiem jak
zobaczysz szalejącego muzemanina = mówisz wariat
Ale te ataki na artystów to czym są ?????? jak nikt nikogo nie zmusza
by łazić po galeriach, fanatyzmem urojeń i narzucaniem własnego zdania
społeczeństwu. Ochydny chory dół społeczny, który jest ciemny i
ciemnotą okupuje teatry, galerię w imię tego co mu się roji. Madonna i
jej przyjazd , krucjatę przecież zorganizowali w mediach, Wiesz co to
krucjata??????przeciwko jakieś tam kobiecie co piosenki śpiewa, a
przecież nikt ich nie zmusza do łażenia na koncert, stadne knuty z
jaskiń, co sobie uroiły, uprzedzenia do imienia Jezus jak w Chiszpani
co 3 to Jezus. Urojenia , pieniactwo niedojrzałość= choroba
psychiczna=========defek mózgu.

144. Data: 2010-02-16 09:59:32

Od: Aleksander Nabagło <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

glob pisze:
> To jest twoje magiczne myĹ?lenie, od razu widaÄ?, Ĺźe ciemnota, Polska
> jest jedynym chorym krajem w europie gdzie jeszcze wĹ?adza ucisku kk ma
Jak Ciebie uciska KK?
> coĹ? do powiedzenie. Kraje europy odwracajÄ? siÄ? od kk i dlatego siÄ?
> lepiej Ĺźyje, nawet obecnie uwaĹźa siÄ? polskÄ? za raka europy. CaĹ?a
> Historia ludzkoĹ?ci pokazuje, Ĺźe jedynie w Ĺ?redniowieczu szaleĹ?cy mieli
> coĹ? do powiedzenia, sam Kant powiedziaĹ? Ĺźe Ĺ?redniowiecze jest zejĹ?ciem
> ludzkoĹ?ci w niedojrzaĹ?oĹ?Ä?, czyli byĹ?o defektem, odejĹ?ciem od
> normalnej linii, gdzie przecieĹź mamy wyprawy krzyĹźowe inkwizycjÄ? i
> jest to okres tzw jedynej w historii paronoii zanotowanej na takÄ?
> skalÄ?, czyli choroba psychiczna idukowana ogromej czÄ?Ĺ?ci spoĹ?eczeĹ?stw,
A teraz mamy bardzo tanie produkty w Europie i Ameryce Polnocnej
wytwarzane przez katorznicza prace ludzi w odleglych nam regionach,
w tym przez prace dzieci. Mamy turystyke seksualna bogatych, znudzonych
dobrobytem do biednych krajow, turystyke wykorzystujacych nieletnich,
nie majacych dostepu do wyksztalcenia i pracy.
Mamy testy nowych farmaceutykow przeprowadzane przez ponadpanstwowe
korporacje na ludziach w krajach,
ktore nie potrafia lub nie chca chronic swoich obywateli.
W Polsce mamy utajona eutanazje praktykowana przez urzednikow
kontrolujacych finanse sluzby zdrowia.
W Polsce wolimy wydac miliardy na stadiony pilkarskie (czyli takie
nowoczesne, "humanitarne" namiastki walk gladiatorow), niz zapewnic
godziwe warunki zycia i rozwoju dla sierot lub poprawic warunki
w szpitalach. (Taki jeden stadion do otwarcia kosztuje tyle,
co rownowartosc setki "Orkiestr Swiatecznej Pomocy".)

> czyli znowu choroba, od tych momentĂłw mamy epoki idÄ?ce juĹź w trone
> nauki, racjonalnoĹ?ci, dojrzaĹ?oĹ?ci. No niestety przecieĹź to nawet po
Religie sa z ludzkoscia od tysiecy lat. Panstewka i cale cywilizacje
powstawaly, rozwijaly sie setki lat i upadaly. Kolejne cywilizacje
niewiele wiedzialy o dorobku poprzednich -- zwylke lekcewazyly lub
swiadomie niszczyly slady dorobku poprzednich.

Cokolwiek by zlego sadzic o Sredniowieczu, to jednak w sredniowiecznej,
chrzescijanskiej Europie zaistnialy warunki do przypomnienia,
odtworzenia dorobku epoki wczesniejszej a nastepnie dalszego
rozwoju.

> grupach widaÄ? jak katolicy zionÄ? nienawiĹ?ciÄ? wywoĹ?anÄ? dogmacikami, po
> prostu wariujÄ?.
Cokolwiek bys dobrego sadzil o nauce i zlego o chrzescijanstwie,
to nie zmienisz faktu, iz nowozytna nauka powstala i rozwinela sie
w chzescijanskiej od stuleci, od kilkudziesieciu pokolen Europie.
Inne miejsca na Ziemi mialy bardzo duzo czasu, bardzo duzo zasobow
i mozliwosci aby rozwinac nauke, ale pomimo czastkowych osiagniec
nie zdolaly zastartowac tego procesu.

Odnosnie "dogmacikow".
Poznanie naukowe przyrody, fizyka prowadzi do "odkrycia"
praw, ktore w najbardziej zwiazlej formie maja postac
zasad zachowania (np. masy, energii, momenty pedu, ladunku, itp.).
Sa jednak zwiazki zachodzace w rzeczywistosci doswiadczanej
przez czlowieka, ktorych nie dalo sie odkryc metodami tego
rodzaju, ktore sa odpowiednie dla praw fizyki; nie potrafimy
ich wyrazic w jezyku matematyki.
Nazywam dalej te prawa "prawami moralnymi".
Jakies maja one uzasadnienie?
Jedni powolaja sie na tradycje; inni na prawo obowiazujace
w panstwie lub uznane przez narod; inni beda sie odwolywac
do tzw. uniwersalnych wartosci humanistycznych; inni nazwia
to zwykla ludzka przyzwoitoscia.
Jeszcze inni nie znajduja w sobie, ani w ludziach, ani
w ludzkich wytworach (kodekasach, partiach, panstwach,
kosciolach) ani w Naturze wystarczajacego fundamentu dla tychze praw.
Ci ostatni widza jadyna podstawe praw moralnych w Bogu.

Sa inni, ktorzy o tym wszystkim nic nie wiedza i tych ostatnich
nazywaja chorymi psychicznie, nieracjonalnymi, niedojrzalymi
lub zdegenerowanymi.

Bog tak chcial, ze wielkie prawdy objawil prostym ale prawym
ludziom jednoczesnie zakryl je przed pysznymi medrcami,
ktorzy nie sa w stanie w nich zobaczyc nic wiecej, niz
"glupie dogmaciki".

--
A.

145. Data: 2010-02-16 10:28:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabagło napisał(a):
> [...]
> ludziom jednoczesnie zakryl je przed pysznymi medrcami,
> ktorzy nie sa w stanie w nich zobaczyc nic wiecej, niz

Nie kochaniutki, nasza cywilizacja zrodziła się w starożytnej grecji,
ponieważ tam zrodził się po raz pierwszy człowiek racjonalny, a
pierwszą nauką była filozofia zawierająca w sobie matematyykę,
geometrię, przyrodę itd; i też ustrój taki jak demokracja. Kościół nie
jest fundamentem kultury, on ją niszczył, ponieważ uznawał za
pogańską, a część dokonań sobie od greków zawłaszyli. Powtarzam;
Dlatego Kant- filozof oświadczał, że średniowiecze to było zejście
ludzkości w niedojrzałość, czyli odejście od fundamentów założonych
przez Grecję, czyli człowieka rozumnego.
Jest to podłe kłamstwo kościoła, który pychą tryska i wmawia ciemnym
ludziom brednie, to jest twoja religia =obłuda, ten kk doprowadził do
wyniszczenia większości osiągnieć i zupełnie niszczył rozwój nauki.
Jak też wymordował ok; połowy uwczesnej ludzkości, swoim szaleństwem
inkwizycyjnym i krucjatami, większość ludzi niedożywała czterdziestki,
z syfu, z zaniedbania , pogardy dla ciała, choroby dziesiątkowały
miasta, zgadzał się na niewolnictwo, wyrżynał indian, zabraniał używać
środków znieczulających, prześladował naukowców, kopernika, galileusza
i następców. Teraz od Frauda się mówi, że nie interesuje nikogo wiara
wymyślona przez ludzi, ale dlaczego ją wymyślili, bo jest to
oczywistę, że jest to wymysł ludzi, gdzie wiele milionów straciło
życie przez fanatyzm, chorobę psychiczną, ten fanatyzm nadal jest
obecny, kk jest systemem ucisku, uciskującym wcześniej większość
społeczeństw gdzie pod jego dyktaturą gineły miliony, a Biskupi
podpisali rozbiór Polski za carskie pieniądze. Najgorszego demona na
ziemi nie było jak ten wytwór. A co do tych dzieci, to jest przecież
wina kk że nakazali kobietą rodzić i mają w dupie co z tymi dziećmi
będzie działo, bo ich tylko szaleństwo dogmatów interesuje.
Społeczeństwa za duży terror przeżyły przez szaleństwo katolickie i od
niego odchodzą, bo oni potrafili wyciągnąć wnioski z tej nagorszej
tragedii ludzkości. A wykorzystywali zbiorowo dzieci wlaśnie w kk w
irladnii, dlatego kk w irlandii upadł i ogromne odszkodowania płacą.
To jest skandal na cały świat i Irlandczycy postulują by
zdelegalizować kk, bo istytucja pedofilna nie może być legalna.
Zresztą cała historia kk to jedna wielka orgia gwałtów i zbrodni.

146. Data: 2010-02-16 11:09:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niespotykana obłuda i arogancja wiernych krk polega na tym,
że nie przestrzegając Dekalogu pouczają innych nt Boga,
moralności i praw moralnych.

W tym sensie trudno o ludzi bardziej bezmyślnych, bardziej
zdeprawowanych i jednocześnie bardziej utwierdzonych
w [wyimaginowanym] przekonaniu o swojej lepsiejszości
[od innych] niż wierni krk [i inni Chrześcijanie].
Jesteś jednym z wielu doskonałych potwierdzeń tej tezy AN.
Dosłownie: doskonałych.

--
CB

[...]

147. Data: 2010-02-16 12:00:27

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

"
Rodzice tych osób nigdy takich katoli co to nawołują do przemocy na
dzieciach, na klatkę schodową by nie wpuścili. Zresztą katol ma
problemy seksualne przez zapieranie się własnej seksualności, jeszcze
'śniadanie na trawie'' = impresjonizm =wołałoby jakieś ataki
niszczenia tego obrazu i trzeba by wzywać pogotowie psychiatryczne.
Lub tak jak Chirek nagle by wybuch popędami dotąd wypieranymi i by
jeszcze zerżnął dzieciaka.
"

Glob, Ty masz problem z ocena sytuacji. Nie widzialem zeby XLka wypierala
swoja
seksualnosc. Wiesz gdzie widzialem wypieranie? U Ciebie.
I bez zlosliwosci to pisze - pisales kiedy mala o kobietach ktore zalotnie
flirtuja z chlopakami.
Z tym ze opisales to w dosc przerazajacy dla mnie sposob: opisales te zaloty
dziewczat
jako cos obrzydliwego - mocno mnie to zaskoczylo, przyznaje.
Moge nawet posta poszukac jak chcesz.

Projektujesz swoje wlasne _ogromne_ problemy na innych. Rowniez seksualne.
Postaraj sie to zauwazyc, gdzie lezy problem. On nie lezy na zewnatrz,
globie, uwierz.

Druch

148. Data: 2010-02-16 12:06:07

Temat: Re: Zlitujcie siÄ? nad wĹ?asnym mĂłzgiem.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW równie rozumny jest "argument" jakoby dzięki chwastom
na polu możliwe było rozwijanie się pszenicy.
Analogicznej klasy "fakt".

149. Data: 2010-02-16 12:57:15

Od: Aleksander Nabagło <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

cbnet pisze:
> Niespotykana obłuda i arogancja wiernych krk polega na tym,
Zdefiniuj oblude odwolujac sie wylacznie do pojec
matematycznych i fizycznych,
nie korzystajac bezposrednio lub posrednio z pojec
moralnych.

> [...]

> w [wyimaginowanym] przekonaniu o swojej lepsiejszości
> [od innych] niż wierni krk [i inni Chrześcijanie].
Jak definiujesz i mierzysz "wyimaginowana lepsiejszosc"
nie odwolujac sie do kategorii metafizycznych ?

> Jesteś jednym z wielu doskonałych potwierdzeń tej tezy AN.
> Dosłownie: doskonałych.
Nawet gdybym byl przypadkiem potwierdzajacych Twoja teze,
nie stanowiloby to zadnej racji rozumowej przeciwko
prawdom objawionym lub "dogmacikom kk".

.

150. Data: 2010-02-16 17:43:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadowala mnie to, że stanowi wystarczającą dla tych, którzy znają
Dekalog i Ewangelię.

W przeciwieństwie do ciebie i twoich bezprzykładnie bezrozumnych
współ-wyznawców.

--

Nawet gdybym byl przypadkiem potwierdzajacych Twoja teze,
nie stanowiloby to zadnej racji rozumowej przeciwko
prawdom objawionym lub "dogmacikom kk".

Sen zdumionego 8-)
Re: Sen zdumionego 8-)
Robaks się wscieknie :-)))))