Zlodzieje i Corhydron

11. Data: 2006-11-17 13:29:59

Temat: Re: Zlodzieje i Corhydron
Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Nov 2006 17:46:37 +0100, Marek Bieniek napisał(a):

> Ja akurat lubię wyborczą i czytuję ją. Ale - jak widać - czytuję
> świadomie:) I chyba o to właśnie chodzi.

Albo czytasz tylko to, w czym jesteś ekspertem,
albo ta świadomość to nieprawda lekka.

--
ŁK
http://moze.sprawdz.sobie.to

12. Data: 2006-11-17 13:54:21

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 14:29:59 +0100, Łukasz Kalbarczyk wrote:

> Albo czytasz tylko to, w czym jesteś ekspertem,
> albo ta świadomość to nieprawda lekka.

Proszę jaśniej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

13. Data: 2006-11-21 13:37:44

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 14:54:21 +0100, Marek Bieniek napisał(a):

> Proszę jaśniej.

Podstawy, panie, podstawy logiki.

--
ŁK
http://moze.sprawdz.sobie.to

14. Data: 2006-11-27 09:48:27

Od: anndrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. napisał(a):
> Zgadza się. Wypisując na IB trzeba okazać przy okienku legitymację tegoż
> kombatanta. Aptekarz ma obowiązek sprawdzić zgodność numerów PESEL w
> książeczce oraz na recepcie (inaczej przyjdzie mu samemu zapłacić 100%
> za leki dla kombatanta). Tak więc powyższy tekst z Wyborczej jest mocno
> naciągany.
> Można wypisać na kogoś kto i tak bierze, wtedy będzie refundacja 30 lub
> 50%, zawsze to parę groszy, ale w gabinecie potrzeba tylko 5 filek (1
> opakowanie), co chyba nie jest warte tyle zachodu. No chyba, że to jacyś
> doktorzy centusie ;)

Z tego co wiem na corhydron nie ma refundacji pacjent płaci 100 %
cohydron 100 27.75 pln poprzednio produkowany przez jelfe hydrocortyzon
cena rynkowa 13 pln i refundacja dla astmatyków 2.50 3.50 ?
-dokładnie nie pamiętam

Pozdrawiam Andrzej

> Pozdrawiam
> Paweł W.

Antykoncepcja
Gdzie Forum Pielęgniarskie nt. pracu w EU
usuwanie włókniaka
szpiczak/plasmocytoma - specjalista w Bydgoszczy
Pytanie o skuteczność peelingów