Złodzieje kradną słoninę dla ptaków

1. Data: 2001-12-26 21:07:02

Temat: Złodzieje kradną słoninę dla ptaków
Od: "Magdalena" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwiedziłam działkę w drugi Dzień Świąt i oczywiście jak co roku byli
włamywacze. Ukradli kurki od kranu i słoninę którą rozwiesiłam dla ptaków na
drzewach. Druciki na których wisiała były poprzecinane. Powiesiłam też
wiaderko ze smalcem wymieszanym z ziarnami; było zerwane i rzucone na
trawnik. Prawdopodobnie nie podobały im się ziarenka. Na szczęście nie
narobili bałaganu jak w zeszłym roku.
Tak więc jeśli chcecie aby to sikorki zjadły słoninę, a nie złodzieje, to
trzeba ją powiesić wysoko lub powbijać w nią patyczki, szpilki sosen lub w
jakiś inny sposób uczynić ją nieatrakcyjną dla złodziei. W wolnej chwili
warto się wybrać na działkę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku i
zabrać cenne rzeczy (o ile jeszcze są).

Życzę wszystkim wspaniałej zabawy w Sylwestra. Aby w Nowym Roku spełniły się
Wasze życzenia i wszystko układało się pomyślnie.

Pozdrawiam Magda

2. Data: 2001-12-26 22:11:00

Temat: Re: Złodzieje kradną słoninę dla ptaków
Od: "Witek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <M...@w...pl> wrote in message
> Odwiedziłam działkę w drugi Dzień Świąt i oczywiście jak co roku byli
> włamywacze.
> Tak więc jeśli chcecie aby to sikorki zjadły słoninę, to
> trzeba ich powiesić wysoko lub powbijać w nich patyczki, szpilki sosen
lub w
> jakiś inny sposób uczynić ich nieatrakcyjnymi dla sikorek.

Swieta prawda!Trzeba ich powiesic za ..... dosc wysoko.

3. Data: 2001-12-27 10:06:17

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> Odwiedziłam działkę w drugi Dzień Świąt i oczywiście jak co roku byli
> włamywacze. Ukradli kurki od kranu i słoninę którą rozwiesiłam dla ptaków na
> drzewach. Druciki na których wisiała były poprzecinane. (...)

Współczuję. : -(((
Sama mam odwiedziny włamywaczy do altanki na działce kilka razy do roku.
Natomiast słoninę sikorkom podkradają koty,
chociaż wieszam słoninkę wysoko i na cienkich gałązkach, aby kot nie doszedł.
Ale mimo to część jest zjedzona.

Wszystkim życzę sukcesów ogrodniczych w Nowym Roku 2002 :-))))))
Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2001-12-27 12:59:35

Od: "AW" <h...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja robię co roku smalec z ziarenkami, kaszą i makiem i resztkami kanarkowych
ziarenek i kolb i pakuje do pojemniczków po jogurtach. Wywieszam ptakom na
drzewach, przy rynnach i gdzie się da. W tym roku zrobiłam trochę "na zapas"
i tenże zapas spokojnie sobie stał w lodówce. Musieliśmy wyjechać na parę
dni, a psami i domem miała się zajmować mama mojego męża, która specjalnie
na tę okoliczność przyjechała. I co? I zjadła ptasi smalec!!! Ale tylko pół
kubeczka, chyba jednak nie był zbyt smaczny. No i nie był prawdziwym smalcem
ze skwareczkami, a na to liczyła. Więc nie tylko działkowi złodzieje ale
nawet własna teściowa czyha na ptasie jedzenie. To już chyba nasza rodzinna
tradycja, bo kilka lat temu mój osobisty szwagier zjadł zostawioną w garnku,
świeżo ugotowaną kaszę z jarzynami i mięsem (psią oczywiście!). Narzekał
tylko, że mało doprawiona. Cóż...
pozdrawiam
Agata

--
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''

5. Data: 2001-12-27 13:30:48

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

AW napisał(a):

> domem miała się zajmować mama mojego męża, która specjalnie
> na tę okoliczność przyjechała. I co? I zjadła ptasi smalec!!!

no... gdy się biednš teściowš doprowadza do takiego stanu....
To i nie ma się co dziwić! Jakiekolwiek kalorie.... :-(

> Ale tylko pół kubeczka, chyba jednak nie był zbyt smaczny.

Chyba to musiało być wyjštkowo obrzydliwe, jeżeli nawet teściowa nie mogła tego
zjeść!

> No i nie był prawdziwym smalcem ze skwareczkami, a na to liczyła. Więc nie
> tylko działkowi złodzieje ale nawet własna teściowa czyha na ptasie jedzenie.

Głodne teściowe sš szczególnie podatne na pokusę bylejakiego jedzenia.... :-(

> To już chyba nasza rodzinna tradycja, bo kilka lat temu mój osobisty szwagier
> zjadł zostawionš w garnku, świeżo ugotowanš kaszę z jarzynami i mięsem (psiš
> oczywiście!). Narzekał tylko, że mało doprawiona. Cóż...

No, teściowš przygłodzić... zdarza się! Jednak dawać szwagrowi psie żarcie to
już lekka przesada.
Zasmucony tš gastronomiš rodzinnš :-(
Janusz

6. Data: 2001-12-28 08:48:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisala:

> Współczuję. : -(((
> Sama mam odwiedziny włamywaczy do altanki na działce kilka razy do roku.

Jeżeli ktos jest tak głodny, że kradnie słoninę ptakom, może po prostu
zostawić kawałek i dla niego?

> Natomiast słoninę sikorkom podkradają koty,
> chociaż wieszam słoninkę wysoko i na cienkich gałązkach, aby kot nie doszedł.
> Ale mimo to część jest zjedzona.

Koty co prawda potrafią wszystko, ale nie latają (może po prostu nie chcą ;-))
Sloninę pewnie zjadaja sroki albo inne krewniaczki z rodziny krukowatych.

Krycha&Co(ty)

7. Data: 2001-12-28 08:53:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW napisala:
(...)

> [...]
> świeżo ugotowaną kaszę z jarzynami i mięsem (psią oczywiście!). Narzekał

:-)) Dopisuje sie do tradycji. U mnie jeden "ludź" zjadł kotom rybę,
a inny surową(!) wołowinkę. Kociska są gościnne, nie miały pretensji ;-)

Krycha&Co(ty)

8. Data: 2001-12-28 13:13:17

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> krycha napisala:
(...)

> Koty co prawda potrafią wszystko, ale nie latają (może po prostu nie chcą ;-))
> Sloninę pewnie zjadaja sroki albo inne krewniaczki z rodziny krukowatych.

Na pewno koty. Wchodzą na drzewko, na gałązkę i sięgają do słoninki, jak jest
w zasięgu łapki lub mordki.
Niby nie mam nic przeciw kotom, też są potrzebne, ale czemu zagryzają, moich
sprzymierzeńców na działce, ptaszki? :-((
Pozdrawiam Krycha.

9. Data: 2001-12-28 14:51:42

Od: "Magdalena" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2001-12-28 19:59:00

Od: "Witek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> (...)

> w zasięgu łapki lub mordki.
> Niby nie mam nic przeciw kotom, też są potrzebne,

Niby nie mam nic przeciwko Pani ... tez pewnie jest potrzebna , ale skad
pani to wziela , ze koty maja mordki a nie pyszczki?

Czym obsadzic wietrzna pergole
Niecodzienne rośliny.
Re: WesołychŚwiąt
mieta