Szczęśliwego Nowego Roku!

1. Data: 2001-12-27 13:33:47

Temat: Szczęśliwego Nowego Roku!
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oby ogrody rosły w siłę, a ludziom żyło się dostatniej...oj, coś nie tak...a
właściwie nawet pasuje.

Żeby to, co ma kwitnąć, kwitło, co ma owocować, owocowało, żeby szkodniki
szlag trafił, a nam życzę, żebyśmy się jednak nie przepracowywali:-)))

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-12-27 13:49:44

Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
>
> Żeby to, co ma kwitnšć, kwitło, co ma owocować, owocowało, żeby szkodniki
> szlag trafił, a nam życzę, żebyśmy się jednak nie przepracowywali:-)))

Odwzajemniam, wraz z życzeniami ciepłej i krótkiej zimy... :-)
Janusz

3. Data: 2001-12-27 19:49:33

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotychczasowe życzenia zdrowia zupełnie mi się nie spełniły - a jednak to
najważniejsze! Przekonałem się o tym leżąc od pierwszego dnia świąt w łóżku.
Życzenia zdrowia od chorego może będą skuteczniejsze - składam je wam mając
nadzieje ze nie dopadnie was to co mnie dopadło. Naszczęście zaczyna być
lepiej - temperatura już mi spadła z 39 na 37 z haczkiem, mogę nie tylko
leżeć ale i troche czytać no i do internetu sie podłączyć.

Pozdrawiam smętnie
Bogusław Drugi - BoG

PS
Zycze Wam też (w razie czego) kogoś kto poda "szklanke herbaty".

4. Data: 2001-12-28 13:09:18

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Żeby to, co ma kwitnąć, kwitło, co ma owocować, owocowało, żeby szkodniki
> szlag trafił, a nam życzę, żebyśmy się jednak nie przepracowywali:-)))

Oby się spełniły te życzenia. :-))))))
Pozdrawiam noworocznie Krycha.

5. Data: 2001-12-29 13:04:46

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

I zeby humory nam dopisywały
pozdrawiam Ania

6. Data: 2001-12-31 01:08:29

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, w nadchodzącym Nowym 2002 Roku życzę Wam
spełnienia ogrodowych marzeń, bogatej kolekcji roślin , domku z ogrodem i
basenem, kominka, własnego sposobu na życie, drogi usłanej różami,
szczęścia w życiu osobistym, pasjonującej pracy, sukcesów w pracy
zawodowej, miłego szefa, dobrego zdrowia, niewyczerpanych pokładów energii,
miłych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół, uśmiechu na co
dzień, genialnych pomysłów, słodkiego, miłego życia, świeżości spojrzenia,
głównej wygranej na loterii, pozytywnej aury, pogody ducha, pomyślnych
wiatrów, gorącej miłości, zimnego piwa, cudownych wakacji, szczęścia,
punktualnych pociągów, świętego spokoju, jachtu, eleganckiej limuzyny,
żadnych trosk, powodzenia u płci przeciwnej, wysokich lotów, rześkich
poranków, pomyślności, trafnych decyzji, intuicji w interesach, miłych
prezentów od losu, dużego łóżka, pękatego portfela, szerokiej drogi,
jasności umysłu, niebanalnych wyzwań, miłych snów, pewności siebie, wielkiej
fortuny, wielu uśmiechów, bogatego wujka, błyskotliwych ripost,
romantycznych wieczorów, udanych łowów, szansy na sukces, dużo słodyczy,
pozycji lidera, szampańskiej zabawy, mocnego dachu nad głową, samych
pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych chwil, dużo słońca,
olimpijskiej kondycji, sławy, stu lat życia, pomyślności, jak najmniej
zmartwień, wyjścia z każdej sytuacji, uwielbienia u podwładnych, pasma
sukcesów, niezmiennie zielonego światła, czystego nieba, pokaźnego konta,
manny z nieba, wysokich wygranych, ciągle nowych rekordów, bezpiecznych
lądowań, wielu ciekawych znajomości, sumiennych dłużników, najwyższego
miejsca na podium, serca jak dzwon, pewnej ręki, komfortowych warunków,
przyjemnych doznań, wielu wzruszeń, mocnej głowy, powodzenia, stopy wody pod
kilem, otrzymania najwyższych odznaczeń, osiągnięcia wyznaczonych celów,
szczęścia w kartach, sprzyjającej pogody, kolorowych chwil, twórczego
podejścia do pracy, góry pieniędzy, samych słonecznych dni, uroku
osobistego, udanych negocjacji, serdecznych przyjaciół, grzecznych dzieci,
miłego wypoczynku, wesołego towarzystwa, dobrego apetytu, złotej jesieni,
poczucia humoru, wiecznej młodości, licznego potomstwa, nie wieszającego się
komputera, sławy i chwały, lekkości bytu, pokojowego rozwiązania wszystkich
konfliktów, szybkiego, hojnych sponsorów, korzystnego układu gwiazd,
miłosnych uniesień, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli,
mistrzowskich zagrań, wielkiej przygody, słodkich snów, wystrzałowej zabawy
sylwestrowej, pociechy z pociechy, pociechy z wnuków, lojalnych
współpracowników, bujnej wyobraźni, interesujących przeżyć, rodzinnej
atmosfery, pomyślnych wieści, radości życia, dobrego serca, pełnego szkła,
suto zastawionego stołu, zasięgu w każdym miejscu, nieomylnych decyzji,
miejsca w historii, głównych ról, kreatywności, podroży dookoła świata,
udanych szkoleń, efektywnych poszukiwań, pakietu kontrolnego, dużo wolnego
czasu, beztroskiego życia, dobrej passy, celnych strzałów, wolności,
trafnych wyborów, spokoju ducha, oddechu od codzienności, godnych
przeciwników, szczerych komplementów, wszelkiej pomyślności, codziennych
atrakcji, świetlanej przyszłości, korzystnego horoskopu, zdjęcia na okładce,
miłych sąsiadów, wiary w sukces, wielu alternatyw, przychylności bogów,
tolerancji, piwniczki pełnej wina, silnej woli, wyrozumiałego spowiednika,
ambitnych planów, kilku odkryć i kilku wynalazków, owacji na stojąco,
zniewalającego uśmiechu, szczęśliwego trafu, płomiennych uczuć, pomocnej
dłoni, niezawodnej pamięci, nieprzemijającej urody, asa w rękawie, sprawnych
hamulców, miękkiego ładowania, dużo nadzienia w pączku, strumieni szampana,
recepty na szczęście, zabawy do białego rana, odwagi , ptasiego mleczka,
przygód z happy endem, dużo rodzynek w cieście, zmysłowych nocy, gwiazdki z
nieba, wiernego psiaka, celnego oka, różowych okularów, ruchu w interesie,
stabilnej waluty, zgrabnej figury, siły perswazji, zdolności
nadprzyrodzonych, ostatniego słowa, dobrego smaku, w zdrowym ciele -
zdrowego ducha, właściwych wniosków, widoków na przyszłość, podzielnej
uwagi, czterolistnej koniczyny, złotej rybki...anielskiej cierpliwości przy
czytaniu tych życzeń.

Mam nadzieje że spełnią wam się te skromne życzenia - Jagoda

7. Data: 2001-12-31 07:37:12

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Kochani, w nadchodzącym Nowym 2002 Roku życzę Wam
> spełnienia ogrodowych marzeń, bogatej kolekcji roślin , domku z ogrodem i
> basenem, kominka, własnego sposobu na życie, drogi usłanej różami,
(...)

Życzę Ci aby te życzenia spełniły się również Tobie.
Co za bogactwo słów. :-))))
Pozdrawiam noworocznie Krycha.

8. Data: 2001-12-31 13:13:50

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego naj, naj, naj...!
Andrzej

9. Data: 2001-12-31 13:44:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@k...net.pl> wrote in message news:a0odme$gr1$1@news.tpi.pl...
> Kochani, w nadchodzącym Nowym 2002 Roku życzę Wam
[i tu ogromne zyczenia]

To jest nie do przebicia! Na to mozna odpowiedziec tylko jednym slowem:

Nawzajem!!!!!!!!!

Pozdrowienia,
Michal

--