motylki - XXX

1. Data: 2001-12-27 16:05:08

Temat: motylki - XXX
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz zainteresowanie motylkami stale wzrasta, dla tych,
ktorzy chca poogladac jak one to robia, polecam strone
http://www.matingbeauties.com/Gallery_Index/Gallery.
htm

Niestety i w takich momentach nie bardzo mozna rozroznic
pana motylka od pani motylkowej. A ogladanie im, co maja
na koncu brzuszka, podobno tez nie daje dobrych wynikow,
bo wszystko maja dobrze ukryte. Juz latwiej zobaczyc cewki
Malpighiego :-) Natomiast u niektorych gatunkow plec mozna
rozpoznac po ukladzie plamek na skrzydelkach.

A propos:
Sluchacze pytaja, jaka jest roznica miedzy nogami mezczyzny
i nogami kobiety. Radio Erewan odpowiada: Nogi mezczyzny
i kobiety wygladaja bardzo podobnie, ale jest roznica miedzy
nogami.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2002-01-02 11:14:13

Temat: Odp: motylki - XXX
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:a0fgjm$hiq$1@hercules.iupui.edu...
> [...]
> Malpighiego :-) Natomiast u niektorych gatunkow plec mozna
> rozpoznac po ukladzie plamek na skrzydelkach.

Mam nadzieję, że Janusz jest zadowolony. A ja się dokształciłam:-))))

Pozdrawiam, Basia.

Szczęśliwego Nowego Roku!
Złodzieje kradną słoninę dla ptaków
Czym obsadzic wietrzna pergole