Re: Złota kolekcja

Data: 2003-01-07 11:25:12
Temat: Re: Złota kolekcja
Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl>

Powiem Wam tylko tyle, że przestałam juz prenumerować Hafty Polskie. Nie
podobaja mi się ich schematy, szczególnie te kolorowe do większych obrazków.
Haftowałam Matkę Boską Ostrobramską (schemat był szczytem niedbalstwa).
Napisałam do nich, przysłali mi Internetem nowy schemat, ale problem
pozostał. Sugerowałam im, że może lepiej byłoby stosować tylko symbole, tak
jak robią to w Annie.Nie odniosło to skutku. Myslałam, że się czepiam, ale
teraz widzę, że mam rację.
Pozdrawiam
Mira (Wrocław)