Zły w pracy ...

11. Data: 2009-11-30 09:41:47

Temat: Re: Zły w pracy ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2009 23:58:47 +0100, Red Art napisał(a):

> Szanowne grono ambitujących na psychologiów ...
>
> Ja mam taki problem, kejs (ang. case).
> Mamy w pracy jednego kolegie, znaczy się siedzi
> oboke przy buirku za swoim kompem taki jeden,
> co niby jak my pracuje, ale on zły jest.
>
> Zły jest, bo na biurku stawia obok siebie kokakolę
> i ją sobie popija - a z nikim się, kurna nie podzieli.
> I my tak patrzymy i się wyzywająco ślinimy, a on
> udaje, że nie widzi i nie kuma, co.
>
> No i co byście zrobili z takim kolegą, który
> w pracy niby równy, a jednak się kolą wywyższa ?
>
> Ja wiem, co z takim zrobić. Ale zanim powiem,
> [...]

Kupić se swoją.
--

Ikselka.

12. Data: 2009-11-30 09:42:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Nov 2009 00:06:14 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Słusznie, że się nie dzieli.
> 1. To jego. On za to płacił.
> 2. To nie higieniczne, a tu grypa szaleje.
> 3. Potem wytoczyli byście mu sprawę, że was tyle lat truł kwasem fosforowym,
> że macie z tego powodu kolorowe zęby, i że dziury w żołądku....

Dokładnie.

--

Ikselka.

13. Data: 2009-11-30 09:42:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2009 15:14:20 -0800 (PST), de Renal napisał(a):

> A dlaczego zaciągasz po Żydowsku?

żydowsku
--

Ikselka.

14. Data: 2009-11-30 09:43:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2009 15:23:47 -0800 (PST), darr_d1 napisał(a):

> A może byście tak kupili sobie z kolegami po butelce pepsi,albo nawet
> coli, i też postawili obok siebie. Może wtedy by (chuj jeden)
> zrozumiał? Bo w końcu co on sobie wyobraża, żeby Wam tak smak robić?;)

:-PPP

--

Ikselka.

15. Data: 2009-11-30 09:58:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> [...]
> 3. Potem wytoczyli byście mu sprawę, że was tyle lat truł kwasem
> fosforowym, że macie z tego powodu kolorowe zęby, i że dziury w

hehe, dobre! i na czasie (polityczna poprawnosc).
Duch

16. Data: 2009-11-30 09:59:27

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kupcie mu Mentosy na zagryche.

I to była prawidłowa odpowiedź :)
Szanowna pani wygrywa zgrzewkę dietetycznej koli
i jedną paczkę białych mentosów ;)

Dla wszystkich nieobznajomionych z tematem,
oto proszę filmik instruktażowy:

http://www.youtube.com/watch?v=98pgBqBSPfA
http://www.youtube.com/watch?v=rX1gzVxJKV0
http://www.youtube.com/watch?v=bbZ7NoUuYws

;)))

17. Data: 2009-11-30 10:03:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Red Art" <r...@t...op.pl> wrote in message

Ty, no wlasnie, o co tu chodzi?
Bylem kiedys jako ten "zly", znaczy nawet nas dwoch bylo.
Upal jak .....
Idziemy do automatu, sprite 2zł.
Wracamy, pijemy.
I jakies dogryzki od 2ch ktorzy siedza za nami.
Sprite ich drazni!??

Ale o ssso chozzzzi?
Automat na korytarzu, przeca mozna se kupic....

Pozdrawiam,
Krzysiek

18. Data: 2009-12-01 18:45:24

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> I to była prawidłowa odpowiedź :)
> Szanowna pani wygrywa zgrzewkę dietetycznej koli
> i jedną paczkę białych mentosów ;)

How thoughtful of you... ;)
Dziekuje, ale mysle, ze zly kolega sie bardziej
ucieszy z takiego prezentu ;)
Ja poprosze dobra kawe i belgijska lub szwajcarska
czekolade (nie dietetyczna) :)

Pozdrawiam,
F.

Kulinarna fanaberia