Zmeczone oczy

1. Data: 2003-10-01 16:44:44

Temat: Re: Zmeczone oczy
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał/a w news:blevr1$54l$1@serwer.infinity.net.pl:

> moim problemem sa strasznie zmeczone oczy. [dziab] moze znacie cos,
> co mogloby mi pomoc?

Chanel ma takie plasterki naklejane pod oczy. Są nasączone różnymi
dobroczynnymi;) substancjami. Świetnie relaksują, tylko drogie jak
diabli.

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-01 16:52:27

Temat: Zmeczone oczy
Od: "Agnieszka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogie grupowiczki

Jak w temacie widac, moim problemem sa strasznie zmeczone oczy. Mimo, ze
jestem wyspana , zawsze slysze komentarze,ze jest odwrotnie.Mozliwe ze taka
moja uroda, ale moze znacie cos, co mogloby mi pomoc?

1. Data: 2003-10-01 17:12:01

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy czy gałka oczna i spojówki wyglądają na zmęczone czy okolice oczu
(np. podsinienie). Jeśli chodzi o to pierwsze polecam krople Tears Naturalle
II. Powodują, że oczy są mniej suche i co za tym idzie przekrwione -
oczywiście jeśli Twój problem na tym polega :).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-01 19:50:40

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> jestem wyspana , zawsze slysze komentarze,ze jest odwrotnie.Mozliwe ze taka
> moja uroda, ale moze znacie cos, co mogloby mi pomoc?

Z nizszej polki - oklady z watki nasaczonej herbata albo zel ze
swietlika (w aptece, pare zlotych). Jesli to dluzsza historia, to moze
warto sie przejsc do okulisty?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-01 22:17:31

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czasami cienie pod oczami lub opadające kąciki oczu powoduja, ze buzia
wygląda na przygaszoną, smutną, zmęczoną
powinien pomóc odpowiedni makijaż, trochę różu odświeża spojrzenie, korektor
rozświelajacy pod oczy, kreska kredką "unosząca" kąciki, starannie
wytuszowane, podwinięte rzęsy ("otwierają oko"), biała kreska na wewnetrznej
stronie dolnej powieki...
no i białe gałki oczne: okazyjnie można stosować krople typy visine czy
starazolin, systematycznie można stosować nawilżacze typu sztuczne łzy.

1. Data: 2003-10-02 06:32:37

Od: "Aneta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> II. Powodują, że oczy są mniej suche i co za tym idzie przekrwione -
> oczywiście jeśli Twój problem na tym polega :).

Gdzie można kupić te krople i ile kosztują?
Aneta, też ze zmęczonymi oczami :)

1. Data: 2003-10-02 08:20:53

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można kupić te krople i ile kosztują?
> Aneta, też ze zmęczonymi oczami :)

W Aptece ok. 15 pln.
Używam ich na szkła kontaktowe, ale nie są specjalne zrobione dla osób ze
szkłami kont. Dobre są jak się długo człek gapi na monitor ;))))).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-02 15:10:48

Od: "Agnieszka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam bardzo za porady! Zakupilam pare preparacikow, wiec teraz
pozostaje mi czekac na rezultaty. Jeszcze raz dziekuje!!

Pozdrawiam

Agnieszka

1. Data: 2003-10-02 15:29:57

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Wam bardzo za porady! Zakupilam pare preparacikow, wiec teraz
> pozostaje mi czekac na rezultaty. Jeszcze raz dziekuje!!

Wyspowiadaj się potem koniecznie z efektów :)
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-03 08:52:40

Od: "Moniczka" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taka
> moja uroda, ale moze znacie cos, co mogloby mi pomoc?

ja kiedy tak mam robie sobie okady z rumianku na oczy

Trójmiasto - poszukuję wizażystki
[prasa] Pudrowanie brody
Naucz się wykonywać makijaż na każdą okazj
Czy mycie włosów je niszczy?
NORMADERM