Zmetnienie cialka szklistego

1. Data: 2002-07-13 17:36:41

Temat: Zmetnienie cialka szklistego
Od: "Bojo" <b...@j...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
od ponad roku mam zmetnienie cialka szklistego ... oh ... lezalem sobie rok
temu w wakacje na plazy i patrzac w niebo bez zadnej oslony na oczy
nabawilem sie tego cholerstwa ..
Mam dopiero 17 lat... bylem juz oczywiscie u okulistki ... powiedziala ze
niestety jest to zmiana nieodwracalna ... nie da sie tego leczyc , najwyzej
mozna ( podobno ) sobie sprawic nowe cialko szkliste ?. Okulistka
powiedziala mi ze od tego sie nie umiera ... trzeba poprostu zyc dalej ..
trzeba sie tylko przyzwyczaic .. ale ja widocznie jestem jakis oporny ..
poprostu nie moge ..jestem w dolku ehhh przeszkadza mi to ... np podczas
ogladania tv
Pisze na grupe , poniewaz chce sie dowiedziec czy faktycznie da sie z tym
zyc ? ..., mam wrazenie ze jestem jedyna osoba na swiecie ktora ma taka wade
... :-(. Eh musialem to z siebie wyrzucic ... przepraszam wszystkich jezeli
_zszedlem_ troche z tematu grupy.

Pozdrowienia

2. Data: 2002-07-14 07:16:43

Temat: Re: Zmetnienie cialka szklistego
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Bojo" <b...@j...tarnow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma taka wade ... :-(. Eh musialem to z siebie wyrzucic ...
> przepraszam wszystkich jezeli _zszedlem_ troche z tematu grupy.

Da sie. Gdybys przejrzal archiwum grupy zobaczyl bys, ze temat ten powraca
srednio 1-2 razy w miesiacu i ze mnostwo ludzi ma takie 'mety'. Jesli to
Cie pocieszy - ja tez.
Tego typu 'muszki latajace' sa tym bardziej widoczne i dokuczliwe, im
bardziej ich wypatrujesz. Zapomnij o tym i przestaniesz je widziec. Slowo
skauta:))

m.

3. Data: 2002-07-15 09:53:49

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002 09:16:43 +0200, "Marek Bieniek"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Tego typu 'muszki latajace' sa tym bardziej widoczne i dokuczliwe, im
>bardziej ich wypatrujesz. Zapomnij o tym i przestaniesz je widziec. Slowo
>skauta:))

A ja na przyklad widze to cos juz od hmm... 3-4 miesiecy, nie znika, a
nawet robi sie to "wieksze" i bardziej widoczne. No i co z tym?

A, no i zgadza sie, widac najbardziej, kiedy sie tego wypatruje.
Szczegolnie tez zwraca mi to na siebie uwage, kiedy patrze na jasne.
Np. niebo, snieg, mocno oswietlona sala wykladowa. I wtedy to mnie
wkurza, bo czasem zaslania tablice ;)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

4. Data: 2002-07-15 10:50:25

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark at post.pl> napisał w
wiadomości news:kq63jucfij5225ae1mbcklnfhu33r15ib2@4ax.com
> A ja na przyklad widze to cos juz od hmm... 3-4 miesiecy, nie znika, a
> nawet robi sie to "wieksze" i bardziej widoczne. No i co z tym?

To odwiedz okuliste. Jesli rosnie - trzeba to koniecznie sprawdzic.

m.

5. Data: 2002-07-15 16:30:03

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Jul 2002 12:50:25 +0200, "Marek Bieniek"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>To odwiedz okuliste. Jesli rosnie - trzeba to koniecznie sprawdzic.

No właśnie byłem trzy razy, ale pani mówi, że nie może się nic
dopatrzeć w tym oku... No ja nie wiem.... A może ktoś poleci okulistę
we Wrocku, który miał już z tym doczynienia?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

6. Data: 2002-07-19 06:06:51

Od: "kadet Janusz Wu" <janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie byłem trzy razy, ale pani mówi, że nie może się nic
> dopatrzeć w tym oku... No ja nie wiem.... A może ktoś poleci okulistę
> we Wrocku, który miał już z tym doczynienia?

Faktycznie lepiej zmień okulistkę. Mnie też powiedziała, że nie zniknie
a mimo to dostałem Vitreolent. Po użyciu te mniejsze, które się
pokazały znikneły, a ten największy który "rósł" przestał rosnąć,
zmniejszył się i teraz mniej przeszkadza.

--
3manko *** Janusz Wu
=== Make Peace - Kill Terrorists ===

7. Data: 2002-07-20 19:03:53

Od: "Bojo" <b...@j...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kadet Janusz Wu" <janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl>
news:ahb1el$212$1@news2.tpi.pl :

> a mimo to dostałem Vitreolent. Po użyciu te mniejsze, które się
> pokazały znikneły, a ten największy który "rósł" przestał rosnąć,

Tez dostalem Vitreolent. Uzywam go gdzies od tygodnia , i musze przyznac ze
znacznie mniej widoczne sa te wszystkie " mety " , eh ale chcialbym wiedziec
ile juz uzywasz tych kropli , ze te mniejsze zaczely znikac i od kiedy masz
to cholerstwo ? bo ja mam to juz od sierpnia 2001 i chyba nie ma dla mnie
nadziei ze to zniknie ..i tak juz uwazam ze "zmarnowalem" sobie przez to
zycie ( 17 lat ) ehh

8. Data: 2002-07-21 21:42:32

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jul 2002 08:06:51 +0200, "kadet Janusz Wu"
<janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>pokazały znikneły, a ten największy który "rósł" przestał rosnąć,
>zmniejszył się i teraz mniej przeszkadza.

Hm, ja też to dostałem. Używałem przez jakieś dwa miesiące, ale troche
nieregularnie. W każdym razie nic mi nie znikneło, a zaczęło się
powiększać i pojawiać nowe w tym czasie.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

9. Data: 2002-07-23 05:45:32

Od: "kadet Janusz Wu" <janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bojo" :

> [...]
> ile juz uzywasz tych kropli , ze te mniejsze zaczely znikac i od kiedy masz

To było jakieś dwa lata temu. Od tamtego czasu co pół roku
używam go profilaktycznie i nic nowego mi nie przyrasta.

> bo ja mam to juz od sierpnia 2001 i chyba nie ma dla mnie
> nadziei ze to zniknie ..i tak juz uwazam ze "zmarnowalem" sobie przez to
> zycie ( 17 lat ) ehh

Zamroź się na jakieś 50 lat, a wtedy to nanoboty będą reperowały
takie drobiazgi ;-)

--
3manko *** Janusz Wu
=== Make Peace - Kill Terrorists ===

10. Data: 2002-07-23 05:48:19

Od: "kadet Janusz Wu" <janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, ja też to dostałem. Używałem przez jakieś dwa miesiące, ale troche
> nieregularnie. W każdym razie nic mi nie znikneło, a zaczęło się
> powiększać i pojawiać nowe w tym czasie.

Na Twoim miejscu szybko poszedłbym do okulisty, po co ma Ci
taka głupota przed oczami latać.

--
3manko *** kadet Janusz Wu
=== Make Peace - Kill Terrorists ===