Zmiana pola patrzenia

1. Data: 2013-04-25 00:37:18

Temat: Zmiana pola patrzenia
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Większość ludzi tam gdzie tłum krzyczy-, przecz ze związkami homo i
adopcją-, patrzy tam gdzie patrzy tłum, czyli w kierunku
homoseksualistów. Jedni się spierają czy homo szkodzi sobie, drudzy
czy szkodzi dzieciom, ale dlaczego nie patrzycie kto krzyczy i
dlaczego?.
Mnie się często łamie ta perspektywa i krzyczenie jest tłem , raczej
patrze kto krzyczy i kim jest w sobie lub kim nie chce być że
krzyczy.....

Większość mężczyzn unika obejmowania się i całowania nawzajem oraz nie
okazuje autentycznej sympatii, tęsknoty za drugim mężczyzną. Dotyczy
to nie tylko zachowań publicznych, ale też i prywatnych. Widok dwóch
mężczyzn pod wpływem alkoholu może być potwierdzeniem tezy, że
podobnie jak kobiety, także mężczyźni potrafią i chcą wylewnie wyrażać
swoje uczucie i przywiązanie względem osoby tej samej płci. Normy
społeczno-kulturowe hamują ekspresję tych uczuć, zabraniają mężczyznom
czerpać przyjemność z fizycznego piękna innych mężczyzn.

Homofobia wywiera wpływ na proces wychowania dzieci w rodzinach.
Większość ojców, z powodu lęku przez homoseksualizmem, unika czułego
całowania i przytulania swoich synów. Tego typu zachowania ze strony
kobiet są dopuszczalne w stosunku do dzieci obu płci.

Psychoanalitycy w homofobii dostrzegają ukryty lęk przed
ewentualnością ujrzenia własnych wypartych uczuć jak potrzeba
delikatności, które muszą zostać zanegowane przez stereotypy jak: mit
silnego samca, męskości.
W niektórych przypadkach homofobii widoczne jest to, co Freud nazwał
formowaniem reakcji (reaction formation). Jest to mechanizm obrony
przed impulsami wewnętrznymi, polegający na sprzeciwianiu się
ekspresji tych impulsów przez innych.

2. Data: 2013-04-25 19:56:09

Temat: Re: Zmiana pola patrzenia
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> "LaL" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
> społeczno-kulturowe hamują ekspresję tych uczuć, zabraniają mężczyznom
> czerpać przyjemność z fizycznego piękna innych mężczyzn.

Te 'normy' to wynik homoseksualizmu propagowanego przez globalistyczny
SYSTEM.

Za nim do tego doszło, nawet jeszcze za komunizmu, mężczyźni zachowywali się
naturalnie. Potrafili przyjaźnić się, okazywać sobie serdeczność, siłować
się, klepać po ramionach i trzymać za ręce. Przy rozstaniach, powitaniach,
albo podczas świąt czy imienin obejmowali się i całowali. Było to rzeczą
jak najbardziej normalną i nikomu w związku z tym nie przychodził do głowy
homoseksualizm. Męskość w żaden sposób nie cierpiała z tego powodu. Wręcz
przeciwnie, ludzie mogli wówczas zawierać przyjaźnie bez obaw i ograniczeń.

Dziś jest inaczej. Nieustanne homoseksualne propagandy wpajają wszystkim
paranoje. Nawet przeciętny, normalny mężczyzna czuje się zagrożony
homoseksualizmem. Powoduje to uraz jego psychiki, wobec czego nie może
zachowywać się naturalnie ani spontanicznie. Obawia się, aby ktoś go
przypadkiem mylnie nie zinterpretował. Imituje więc rzekomą 'męskość',
wpajają mu przez masowo przedstawiane propagandowe filmy. Staje się w ten
sposób bardziej odizolowany od innych, oraz mniej skłonny aby zawierać
otwarte przyjaźnie.

I o to właśnie chodzi globalistom. Mamy być w separacji - nie dowierzać
sobie nawzajem i nie jednoczyć się. To jedna z głównych przyczyn, dla
których propagują pedalstwo.

AW

.

3. Data: 2013-04-25 21:17:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 19:56, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
>
> I o to właśnie chodzi globalistom.  Mamy być w separacji - nie dowierzać
> sobie nawzajem i nie jednoczyć się.  To jedna z głównych przyczyn, dla

Komunizm=stadność=jednolitość=szary tłum, w którym nie ma miejsca na
jakąś inność, chociaż każdy jest inny, ale panuje rodzaj kamoleonizmu,
czyli przybieranie barwy otoczenia.
I nie jest dziwne że paranoiczne pokolenie dziadów, tak lęka się
wszelkiej inności, bo każdy jest inny i pokazanie innego, przwraca do
tego co się wypiera na rzecz automatyzmu. Szuka tej inności się wręcz,
lub podejrzewa, bo każdy jest inny ale udają jednolitych. Ucieczka od
wolności, które stare pryki zafundowały całej polsce.

4. Data: 2013-04-26 20:01:05

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> "LaL" <r...@g...com> wrote in message
l.googlegroups.com...
> [...]
> lub podejrzewa, bo każdy jest inny ale udają jednolitych. Ucieczka od
> wolności, które stare pryki zafundowały całej polsce.

Jacob Schiff, urodzony w Niemczech Żyd, przeniósł się do Stanów
Zjednoczonych jako bankier. Następnie sfinansował i wyszkolił bolszewickich
'rewolucjonistów', którzy na jego polecenie obalili w 1917 roku carską Rosję
i wprowadzili komunizm. Kazał im również wykończyć Cara oraz jego rodzinę,
a następnie miliony Rosjan, głównie ludzi wykształconych oraz klasy średnie.

Rosja stała się dlatego zacofana. Sowieci nie byliby w stanie być
mocarstwem, gdyby nie fakt, że byli potajemnie wspomagani przez Iluminatów
(zachodnią finansjerę).

Wniesiony do Polski przez Sowietów komunizm był niesłychanie wrogi w
stosunku do naszego narodu. Wyrządził nam wiele szkód. Jednak w związku ze
swoim prymitywizmem nie był w stanie dominować nas duchowo ani
ideologicznie. Polacy nie przyjęli komunistycznej propagandy i potrafili
nadal myśleć niezależnie.

Dziś mamy do czynienia z o wiele bardziej wyrafinowaną propagandą,
doskonaloną od lat na Zachodzie. Iluminaci skrycie manipulują
społeczeństwami poprzez swój finansowy monopol. Zmieniają społeczne warunki
aby zaszczepić nam psychiczne upodlenia - bo wiedzą świetnie, że byt określa
świadomość. Wywołują konflikty pokoleń, wspierają krótkowzroczność, wpajają
mantry młodzieży poprzez rozrywki, zabawy i uciechy. Gloryfikacja
homoseksualizmu to jedna z takich mantr.

Skoro jesteś krótkowzroczny to akceptujesz podsuwane ci mantry, myśląc że to
twoje własne wybory, nie zdając sobie sprawy, że podlegasz tresurze jak
zwierzę w cyrku - i że stajesz się w ten sposób coraz bardziej uzależniony
od globalistycznego SYSTEMU.

AW

.

5. Data: 2013-04-26 21:56:38

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 20:01, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
> spo ecze stwami poprzez sw j finansowy monopol.  Zmieniaj spo eczne warunki
> aby zaszczepi nam psychiczne upodlenia - bo wiedz wietnie, e byt okre la
> wiadomo .  Wywo uj konflikty pokole , wspieraj kr tkowzroczno , wpajaj
> mantry m odzie y poprzez rozrywki, zabawy i uciechy.  Gloryfikacja
> homoseksualizmu to jedna z takich mantr.
>
> Skoro jeste kr tkowzroczny to akceptujesz podsuwane ci mantry, my l c e to
> twoje w asne wybory, nie zdaj c sobie sprawy, e podlegasz tresurze jak
> zwierz w cyrku - i e stajesz si w ten spos b coraz bardziej uzale niony

Ta i znowu paranoja. Komunizm prześladował homo i polskie psychiatryki
nawet uprawiały tzw leczenie za komuny, całkowicie nieskuteczne, bo
nie da się kogoś wyleczyć z siebie, czy murzyna wyleczyć z murzyna.
Ale ideologia jednorodności i wszyscy pod jedno kopyto tacy sami,
nadal komuchów trzyma mocno i stąd te paranoje, gdzieś wszędzie jest
ten przeklęty inny, no jest wszędzie bo każdy jest inny, kwestia
wyparcia się człowieczeństwa na rzecz stadności, jak w komuniźmie czy
jeszcze gorszy katolicyzmie, czym wroga ludu zastępuje się
globalistycznymi i zachodnimi spiskożydami.
Dlatego tak młode pokolenie nie może się doczekać, kiedy ten śmieć
zdechnie stary i przestanie niszczyć polskę w postaci żywotności
inności, która tylko przez akceptacje różnorodności zapewni temu
krajowi rozwój.

6. Data: 2013-04-27 18:18:16

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> "LaL" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

> zdechnie stary i przestanie niszczyć polskę w postaci żywotności
> inności, która tylko przez akceptacje różnorodności zapewni temu

Otępiałe dryfowanie w kierunkach jakie ci narzucają globalistyczne elity to
nie rozwój lecz upadek. Aby osiągnąć absolutna władzę, elity koncentrują
się na dalekowzrocznych, długoplanowych działaniach. Ich na to stać, bo
posiadają finansowy monopol.

Zaś aby było im łatwiej manipulować społeczeństwami, wpajają nowym
pokoleniom krótkowzroczność. Chcą nas oderwać od szerszej perspektywy, od
tradycji, od samowystarczalności i od samostanowienia. Aby niszczyć nasze
niezależne przekonania i wartości, atakują religie oraz tradycje.

Mamy tylko machinalnie reagować na ich bodźce i broń Boże nie jednoczyć się
we wspólnie obranych celach.

Mamy być w stosunku do siebie samych nieufni i konkurencyjni. To nazywają
postępowym indywidualizmem i różnorodnością.

Mamy tylko odruchowo zaspakajać fizjologiczne chucie - to nazywają
wolnością.

Globalistyczne elity ustanawiają nasze społeczne warunki, a my tylko
reagujemy na nie w przewidywalny sposób. Wbrew fikcyjnej demokracji,
stajemy się więc coraz bardziej uzależnieni od odgórnie manipulowanych
warunków. Na tej zasadzie popadamy w zezwierzęcenie, bo wolni, światli
ludzie sami planują i ustanawiają własne warunki.

Dyrektywy globalistów są wykonywane przez podporządkowanych im sługusów,
którzy są gotowi robić wszystko na ślepo, byleby za pieniądze. Są więc
bezwolnymi robotami dla globalistycznej finansjery. Ty jesteś jednym z
nich.

Rasistowskich globalistów interesują tylko ich pradawne rody. Zamierzają
wytępić wszystkich pozostałych. A więc wy też zostaniecie wykończeni.
Nie myśl więc, że jesteś 'wybrany'. Jak świetnie wiesz, Chazarów poddano
już raz holocaustowi.

AW

.

7. Data: 2013-04-27 19:02:49

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 18:18, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
> wytępić  wszystkich pozostałych.  A więc wy też zostaniecie wykończeni.
> Nie myśl więc, że jesteś 'wybrany'.  Jak świetnie wiesz, Chazarów poddano

No świetny pokaz paranoi politycznej i ideologicznego kłamstwa w
ramach propagandy jedynie słusznej prawdy.

Czyli wiewiórki są rude, ale dla propagandy rude wiewórki są zboczone
bo rude, trzeba leczyć wiewiórki z rudego.

Globalistyczny upadły zachód manipuluje i upiera się że wiewiórki są
naturalnie rude i lubią na dodatek orzechy.

Nie dajmy się manipulować wiewiórki nie są rude, trzeba je leczyć z
rudego i odebrać orzechy którymi karmi wiewiórki zgniły zachód.

Każde stworzenie jest czarne , naturalnie stworzone na czarno,
wiewiórki są zboczone bo propagada lobby wiewiórkowego spowodowała
odejście od czarnego.

Wszystkie zwierzęta są czarne, urodzone w czarnych chabitach, nie
dajmy się zgniłemu zachodowi, by nam wmówił że zwierzęta są kolorowe,
bo będzie jak z wiewiórkami co się uparły być rude czyli zboczone.

Precz z propagandą rudych wiewiórek -wszystkie zwierzęta są czarne.

I to ma wzbogać świat gdy będzie tylko czarny?

8. Data: 2013-04-27 22:37:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 19:02:49 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
>

> Precz z propagandą rudych wiewiórek -wszystkie zwierzęta są czarne.
>

> I to ma wzbogać świat gdy będzie tylko czarny?

Nie wazne jakie sa wiewiorki.
Wazne zeby orzechy lokowaly w banku...

9. Data: 2013-04-27 22:47:30

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 22:37, m...@g...com wrote:

o.googlegroups.com...

> Nie wazne jakie sa wiewiorki.
> Wazne zeby orzechy lokowaly w banku...

No jakoś dla oszołomów ważne i nawet lobby wiewiórkowe stworzyli,
które przekonuje wiewiórki do rudego, propaguje kolor rudy, co jest
niezgodne z naturą i teraz wiewiórki celowo paradują po ulicach na
rudo, co każdego katolika obraża przecież, spisek sięgnął zenitu
przeciw kościołowi.

10. Data: 2013-04-28 19:06:54

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Precz z propagandą rudych wiewiórek -wszystkie zwierzęta są czarne.
>
> I to ma wzbogać świat gdy będzie tylko czarny?

Nie, nie chodzi o wiewiórki ani o głupawe analogie. To co piszę nie jest
propagandą. Propaganda to nieustannie powtarzane mantry, bez podstaw, bez
dogłębnych analiz i bez logicznych argumentów.

Media biorą wodę w usta i milczą o narzucanym światu globalizmie. Natomiast
prawie dzień w dzień słyszysz z różnych źródeł wzmianki o pedalstwie -
wychwalanie pedałów, bądź też przedstawianie ich jako biedne, dyskryminowane
ofiary, pożal się Boże.

To ty jesteś typowym propagandzistą - tyle że nieudolnym i nie umiejącym
pisać po polsku.

http://www.bibula.com/?p=56151

AW

.

Polacy w tragicznych nastrojach. Jest coraz gorzej
Qrwa, przecież to juz nie jest państwo tylko zwykły matrix dla schizofreników opętanych przez wiarę w jedynego słusznego boga.
Czy mozna prosic o zaprzestane wojny religijnej na tej grupie i przeniesienie je na jakis pl.syf.i.inne.debilizmy?
"Ja dam ci chwałę, a ty dasz ją mnie".
Inkwizycja