Zmywarka Bosch, Siemens czy moze inna .....

1. Data: 2005-05-10 19:46:40

Temat: Zmywarka Bosch, Siemens czy moze inna .....
Od: "Monisia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

co sadzicie na temat wyboru zmywarki:
Bosch - SGI 45M15 lub Siemens - SE 55M550.
Nie wiem czym sie roznia :)))))))

Poza tym do 2500PLN nic ciekawszego nie znalazlem.

Czy wykorzystuje sie w normalnym uzyciu wszystkie funkcje ww.
zmywarek???????

Warto kupic, czy moze znalezc cos tanszego???????

2. Data: 2005-05-11 09:57:40

Temat: Re: Zmywarka Bosch, Siemens czy moze inna .....
Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam ,
>
> co sadzicie na temat wyboru zmywarki:
> Bosch - SGI 45M15 lub Siemens - SE 55M550.
> Nie wiem czym sie roznia :)))))))
>
> Poza tym do 2500PLN nic ciekawszego nie znalazlem.

zaspokój moją ciekwość - gdzie znalazłaś SGI45M15 poniżej 2500 PLN ?

rokko

3. Data: 2005-05-11 10:09:57

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 May 2005 11:57:40 +0200
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> zaspokój moją ciekwość - gdzie znalazłaś SGI45M15 poniżej 2500 PLN ?

co prawda nie ja szukalem, ale...
http://www.agd.waw.pl/index.php?id=2&idp=288

Sierp

4. Data: 2005-05-11 12:52:53

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> co prawda nie ja szukalem, ale...
> http://www.agd.waw.pl/index.php?id=2&idp=288

owszem ale po dodaniu dostawy......
a nie wyobrażam sobie zakupu bez wniesienia do domu, nie ze względu na
ciężar (choć też) ale ze względu na to, żeby mi nie powiedzieli że
uszkodziłem podczas wnoszenia do domu
a jak wniosą do domu to mogę spokojnie odpakować, podłączyć i uruchomić....

rokko

5. Data: 2005-05-11 12:59:11

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 May 2005 14:52:53 +0200
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> uszkodziłem podczas wnoszenia do domu
> a jak wniosą do domu to mogę spokojnie odpakować, podłączyć i

sklepow internetowych mnostwo - mysle, ze w podobnej cenie znajdziesz
gdzies z wniesieniem

Sierp

6. Data: 2005-05-11 18:10:49

Od: <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wykorzystuje sie w normalnym uzyciu wszystkie funkcje ww.
> zmywarek???????

Bosch - 5 funkcji
wykorzystuję najczęściej jedną - AUTO :(

7. Data: 2005-05-12 10:27:45

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmywarek???????
>
> Warto kupic, czy moze znalezc cos tanszego???????

Dla mnie ciekawsza okazała sie SIEMENS SE64M350 za 2499,- ale to pełna
zabudowa, za to z wymiennikiem ciepla.

8. Data: 2005-05-12 11:19:33

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On 12 May 2005 12:27:45 +0200
g...@p...onet.pl wrote:

> Dla mnie ciekawsza okazała sie SIEMENS SE64M350 za 2499,- ale to pełna
> zabudowa, za to z wymiennikiem ciepla.

co daje taki wymiennik w praktyce?

Sierp

9. Data: 2005-05-12 11:42:10

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> co daje taki wymiennik w praktyce?
>
> Sierp

To mnie w dostatecznym stopniu przekonało, zacytuję (było na grupie)

"
Wymiennik ciepła (WC) to patent BSH.

Budowa:
Na bocznych ściankach komory myjącej (od zewnątrz) są płaskie pojemniki z
wodą.
Połączone są z tą komorą tworzywem łatwo przewodzącym ciepło.

Działanie:
W czasie mycia i płukania woda w tych zbiornikach nagrzewa się do temp.
tylko trochę niższej od tej, która jest w komorze.
Po zasadniczym myciu zm. do płukania nie pobiera wody zimnej z sieci, tylko
ciepłą
z WC.
W czasie ostatniego - gorącego płukania WC jest bez wody.
I jak się ono skończy dopiero wtedy do WC napływa zimna woda. Zimne ścianki
powodują
kondensację pary. Ta woda w WC zostanie użyta do następnego mycia.

Efekty:
Brak szoku temperaturowego w czasie płukania, a co za tym idzie ochrona
naczyń
(np. ornamentów ).
Lepsze płukanie.
Bardzo dobre suszenie przy zamkniętych drzwiczkach. W innych zm. wskazane
jest
po myciu uchylenie drzwiczek w celu odparowania. W tych z WC nie trzeba.
Para skrapla się na sciankach komory dzięki zimnej wodzie w WC.
WC jest też dodatkową izolacją cieplną przez co zmniejsza się zużycie
energii.

zayzayer
"

10. Data: 2005-05-12 20:21:25

Od: "Monisia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Gdzie znalazles ta zmywarke za 2499 PLN??????

Skrzynka-maskownica na bezpieczniki
jaki sprzet do kuchni - wszystko
skóra cielęca (?)
gdzie urzadzenie m2?