Skrzynka-maskownica na bezpieczniki

1. Data: 2005-05-10 19:12:00

Temat: Skrzynka-maskownica na bezpieczniki
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy można gdzieś kupić skrzynkę-maskownicę na bezpieczniki w przedpokoju?
Wiem, że można sobie samemu zbić z paru deseczek, ale gdyby tak były już
gotowe...

Pozdrawiam
P.

2. Data: 2005-05-11 14:20:20

Temat: Re: Skrzynka-maskownica na bezpieczniki
Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem, że można sobie samemu zbić z paru deseczek, ale gdyby tak były już

myślę, że ze względu na mnogośćrozwiązań i małe zapotrzebowanie na rynku nit
nie robi produktu dedykowanego.
Po uprzednim ustaleniu minimalnej i maksymalnej wielkości szafki musisz
wejść do hurtowni i/lub sklepów elektrycznych i poszukać takiej szafki bez
"pleców" lub z łatwo wyłamywalnymi - koniecznie plastikowej (żebyś nie
musiał uziemiać metalowej).

BTW - jeśli to są berzpieczniki "automaty" bądź zwykle topikowe - wkręcane
to pomyśl o zmianie rozdzielni na taką do aparatów modułowych

rokko

jaki sprzet do kuchni - wszystko
skóra cielęca (?)
gdzie urzadzenie m2?