Zmywarka ELECTROLUX ESL 66020 - ELECTROLUX

1. Data: 2007-05-05 18:26:52

Temat: Zmywarka ELECTROLUX ESL 66020 - ELECTROLUX
Od: "Artur" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy posiada ktos moze ta zmywarke z opisu podoba mi sie ale szukam opini
uzytkownikow

pozdrawiam
Artur

2. Data: 2007-05-05 18:43:37

Temat: Re: Zmywarka ELECTROLUX ESL 66020 - ELECTROLUX
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

Czlowieku kup sobie Boscha, bo za chwile bedziesz pisal, ze to i tamto jest
nie tak.

pawelWN

3. Data: 2007-05-08 20:11:22

Od: RS138 <rs138@no_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelWN napisał(a):
> Czlowieku kup sobie Boscha, bo za chwile bedziesz pisal, ze to i tamto
> jest nie tak.

Mam Boscha (SGS 53A52) od 4 lat (wówczas 2200 PLN w sklepie
internetowym). Dziś po raz pierwszy przyszedł mechanik do naprawy. Nic
poważnego, na przewodzie doporwadzającym wodę osiadł kamień i gdzieś tam
w zmywarce. W sumie nic wielkiego, zmywarka miała prolemy zpoborem wody.
80 PLN i działa dalej, a pracuje codziennie. Z tego co mówił z mywarkach
pan mechanik:

1. Dzis Bosch/Siemens to nie to samo co dawniej.Niestety.
2. Ten mój Bosch popracuje jeszcze pare lat (max. do 10) i szlag go
trafi na amen.
3. Zmywarki są do siebie bardzo podobne pod względem poziomu
technicznego i jakości wykonania.
4. Psują sie najczęście pompy i programatory.
5. Uwagi powyższe (pkt 3-4)dotyczą prawie całego sprzętu, od 1 tys.do
3-4 tys.
6. Miele też już nie to co dawniej, ale jak kogoś stać to niech bierze,
bo przy prawidłowej eksploatacji jest szansa na minimum 10 lat bez
awarii i napraw.
7. Co do zmywarek SMEG nie wypowiadał się, bo są rzadkie na polskim rynku.

Gdybym dzis kupował zmywarkę to bym kupil jakąkolwiek z tanich, moze z
wyjątkiem chińskiej Haier, za 1300 (i po 8 latach wymienił na inną) lub
Miele - widziałem taką kilka dni temu w Saturnie (Warszawa), najtańszy
model za (tylko) 2600 zł. W środku - cymes, rozplanowanie koszy i wąska
pólka na samej górze na sztućce (a nie zajmujący miejsce w dolnym koszu
pojemnik!) robi wrażenie. No i górny kosz z wygodną regulacja wysokości.
Mam coś takiego (dźwignie rakmatic) w swoim Boschu i wiem, że to się
przydaje.

Różnica w maszynkach do mielenia Zelmer-a
klamka w drzwiach odpadla :)
Warszawa.Okna pcv.Mam tylko 3 dni..
Zmywarka Candy CDW 365 S
Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...