Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)

11. Data: 2010-08-16 13:54:04

Temat: Re: Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i49g0s$c9h$1@inews.gazeta.pl...
> Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):
> Stosuje tabletki 3 w jednym...a nawet 7 w jednym....:) generalnie zanussi
> na
> zwyklej wodzie lepiej myla....(bez tabletki, bez niczego)

Przy takich tabletkach nie powinienes stosowac tzw szybkich programów mycia-
pisza nawet o tym producenci tabletek. Jeśli stosujesz szybkie programy(tak
jak ja w Elektroluxie) to stosuj tabletki "normalne" + sól+ nabłyszczacz.
Polecam tabletki W5 z Lidla

Krzysiek

12. Data: 2010-08-16 16:12:14

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-16 14:18, Przesmiewca pisze:
> Musialby miec jaks koszmarnie twarda wode, zeby mu sie tabletka nierozpuscila.
> Podejrzewam, ze myje na szybkim cyklu (30min) i wtedy w wielu gorszych zmywarkach
> rzeczywiscie tabletka nie zdazy sie rozpuscic. Lepiej wtedy sprawdzaja sie proszki
i zele.

> No, a jak mu tabletki nie rozpusci, to i efekt mycia niezafajny.

Na pewno się nie rozpuści tabletka W5 zakupiona w Lidlu dodatkowo nie zmyje
tylko rozbryzga cały tłuszcz po zmywarce. Z tabletkami Finish (dawniej
Calgonit) nie mam takich problemów.

13. Data: 2010-08-16 16:16:26

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-16 15:54, Kris pisze:
> Polecam tabletki W5 z Lidla

Ja odradzam te tabletki na krótkim programie rozbryzgała tylko tłuszcz po
całej zmywarce.

14. Data: 2010-08-16 16:17:10

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-16 11:43, KJ Siła Słów pisze:

> mam czasem podobny problem z Amica.
>
> Wg mnie problem polega na tym, ze zmywarka otwiera klapke z zasobnikiem w
> ktorym jest pastylka nie w tym momencie co trzeba tylko znacznie pozniej.
>
> Ale poniewaz rzadko mi se to zdarza to nie zglebialem tematu.

A masz program dla tabletek?

15. Data: 2010-08-17 05:37:30

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał(a):

>Na pewno się nie rozpuści tabletka W5 zakupiona w Lidlu dodatkowo nie zmyje
>tylko rozbryzga cały tłuszcz po zmywarce. Z tabletkami Finish (dawniej
>Calgonit) nie mam takich problemów.

W niektorych zmywarkach ani finish ani somat sie nie zdaza rozpuscic
podczas szybkiego pprogramu 30min. Bosh znajomego tego nie potrafi, ale
moj juz nie ma z tym problemu.

16. Data: 2010-08-17 06:25:28

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> W niektorych zmywarkach ani finish ani somat sie nie zdaza rozpuscic
> podczas szybkiego pprogramu 30min. Bosh znajomego tego nie potrafi, ale
> moj juz nie ma z tym problemu.

Każdy posiadacz Boscha może przeczytać w instrukcji, że 30 minutowy program
nie stosuje się z tabletkami.
Jedni czytają instrukcje, inni są "mądrzejsi".

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

17. Data: 2010-08-17 06:36:50

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

>Każdy posiadacz Boscha może przeczytać w instrukcji, że 30 minutowy program
>nie stosuje się z tabletkami.
>Jedni czytają instrukcje, inni są "mądrzejsi".

Tak, ja jestem madrzejszy, bo przeczytalem instrukcje do mojego Bosha
i tam nie ma wzmianki o czym piszesz. I zgodnei z przypuszczeniem
moj Bosh w 30 minut rozpuszcza tabletki bez problemu.
Ale sa madrzy i wymadrzajacy sie.

18. Data: 2010-08-17 06:41:05

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i tam nie ma wzmianki o czym piszesz. I zgodnei z przypuszczeniem
> moj Bosh w 30 minut rozpuszcza tabletki bez problemu.

Częste określenie używane wobec innych przez nieuków.

19. Data: 2010-08-17 07:21:49

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

>żytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

>Częste określenie używane wobec innych przez nieuków.

Powiedz to moim tabletkom, ktorym wbrew temu co piszesz
wystarcza 30min. No ale ja jestem nieuk przeciez, a ty madrzejszy i oczywiscie lepiej
wiesz co sie dzieje u mnie w zmywarce. Szkoda gadac.

20. Data: 2010-08-17 07:55:49

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz to moim tabletkom, ktorym wbrew temu co piszesz
> wystarcza 30min. No ale ja jestem nieuk przeciez, a ty madrzejszy i
> oczywiscie lepiej
> wiesz co sie dzieje u mnie w zmywarce. Szkoda gadac.

Gdybyś przeczytał instrukcję, to nie znalazłbyś tam twierdzenia że w 30
minutowym programie tabletka zawsze się nie rozpuści. Jest napisane, że
"może spowodować przy krótszych programach ewentualne niepełne rozwinięcie
się zdolności czyszczących". I parę innych uwag na temat tabletek też tam
przeczytasz.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

ile kosztuje podgrzanie wody w basenie