Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)

1. Data: 2010-08-15 16:48:37

Temat: Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Temat odwieczny niczym moda na sukces. Przede mną wybór lodówki.
Zrobiłem wstępną selekcje i skupiłem się na trzech firmach:

Liebherr - sporo głosów że to już nie to co kiedyś ale chyba tak jest z
większością sprzętu AGD. Macałem kilka modeli w sklepie i jakość
wykonania na moje laickie oko jest dobra.

Electrolux - firma raczej też godna zaufania. Lodówki z dobrze
rozplanowanym wnętrzem, podpytywałem znajomych co posiadają lodówki z
tej firmy i są zadowoleni. W opiniach na necie widziałem wpisy że
Electroluxy są głośne.

Samsung - firma chyba od wszystkiego :) Większość modeli ma dwa
termostaty co wydaje mi się cechą pożądaną (jest tak?), wnętrze też
dobrze rozplanowane.

Generalnie szukam lodówki w cenie do 2000zł, wysokość max 200cm,
zamrażalnik na dole.

Zastanawiam się na co zwracać uwagę?

Czy faktycznie dwa termostaty są ok czy to tylko taki bajer?
Koniecznie no frost czy nie?
Może warto zwrócić uwagę na jakieś inne firmy niż te które wymieniłem?

Sprzęt niezależnie od zakupu będzie miał przedłużoną gwarancję do 5 lat.
Moją uwagę zwróciły na siebie Liebherr CUN 35130 Comfort, Samsung
RL38ECPS, Electrolux ERB40605X i ENB38933W

Serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

2. Data: 2010-08-16 06:25:14

Temat: Re: Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
Od: "Chris" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> większością sprzętu AGD. Macałem kilka modeli w sklepie i jakość wykonania

Jakość dobra za to głośne, kolega z pracy ma i starał się reklamować na
hałas i mu powiedzieli że one już tak mają i nie jest to tylko jego opinią
(było już o tym na grupie)

> [...]
> firmy i są zadowoleni. W opiniach na necie widziałem wpisy że Electroluxy

Nie wiem skąd ta opinia, jak dla mnie są bezgłośne (mam i kulku znajomych
też ma) ogólnie szukając wybrałem właśnie elektroluxa ze wzdlędu na mały
pobór prądu i właśnie ciszę, mam otwartą kuchnię.

> Samsung - firma chyba od wszystkiego :) Większość modeli ma dwa termostaty
> co wydaje mi się cechą pożądaną (jest tak?), wnętrze też dobrze
> rozplanowane.

Prądożerne, rozplanowanie ?? tu rożnie .. te co mi się podobały miały do
kitu za to te ciekawsze były albo małe albo już za drogie ...

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

3. Data: 2010-08-16 08:53:39

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

> Generalnie szukam lodówki w cenie do 2000zł, wysokość max 200cm,
> zamrażalnik na dole.

Grupa Merloni-Ariston-Indesit:
kup Indesit BAAN 13.
Zaoszczędzisz 800pln w dniu zakupu i zużyjesz mniej prądu.
Róznic nie znajdziesz, serwis szybki, gwarancje przedłużysz tak jak chcesz.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

4. Data: 2010-08-16 09:18:02

Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-16 10:53, Czesuaw P. pisze:

> Grupa Merloni-Ariston-Indesit:
> kup Indesit BAAN 13.
> Zaoszczędzisz 800pln w dniu zakupu i zużyjesz mniej prądu.
> Róznic nie znajdziesz, serwis szybki, gwarancje przedłużysz tak jak chcesz.

Właśnie zmieniam lodówkę z powodu takiego iż mój 4 letni Indesit idzie
na złom. Odkleja się tylna ścianka. Pan z serwisu Indesita powiedział że
tego się nie naprawia i prywatnie dodał żebym sobie poszukał czegoś
innego niż Indesit :) Poza tym felerem w moim Indesicie jest łączenie
rurki aluminiowej z miedzianą i już widać tam sporą korozję więc to
tylko kwestia czasu. Serwisant powiedział żeby już się rozglądać za
nowym sprzętem bo maksymalnie tej lodówce daje 6 miesięcy.

5. Data: 2010-08-16 09:48:18

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

adams99 pisze:
> Witam.
>
> Temat odwieczny niczym moda na sukces. Przede mną wybór lodówki.
> Zrobiłem wstępną selekcje i skupiłem się na trzech firmach:

Co do tych 3 to sie nie wypowiem, ale bardzo przejechalem sie na
Whirpool kiedy wyszlo na jaw, ze potrafi sie popsuc jeden z 2 czujnikow
temperatury ktory jest zatopiony w tylnej sciance i niewymienny.

Jak moze sie popsuc czujnik tak prosty jak rezystor ?
Ano starzeje sie tworzywo w ktorym jest umieszczony, lapie wilgoc i
zaczyna falszowac wartosc rezystancji.

KJ

6. Data: 2010-08-16 10:35:13

Od: "Chris" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adams99 nabazgrał:
> [...]
> kwestia czasu. Serwisant powiedział żeby już się rozglądać za nowym
> sprzętem bo maksymalnie tej lodówce daje 6 miesięcy.

Rodzice też mają Indesita i żalują decyzji ....

7. Data: 2010-08-16 19:26:14

Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

> [...]
>
> Jak moze sie popsuc czujnik tak prosty jak rezystor ?
> Ano starzeje sie tworzywo w ktorym jest umieszczony, lapie wilgoc i

Popieram Liebherra, bo pracuje u mnie juz ósmy rok, wybór był swiadomy i
nic do tej pory nie padło. Może są współczesnie bardziej energooszczędne(
znak czasu), ale po co zmieniać mi coś co pewne , na nowsze, ale bardziej
niepewne..? Bakuje mi w tej wybranej grupie jakoś Boscha, czyzby już ta
lodówka w "niełasce"? Stawiam na modele nieco droższe, ale lepiej
rozwiazane techniologicznie.Przy tak duzej ilosci sprzetu w domu(ach),
osobiscie uwazam , że nie stac mnie na ciagłe bawienie sie w naprawy,
konieczne złomowanie tego czy tamtego(po paru latach). Jest tyle ciekawszych
stron życia..
Zaiste, jesli chodzi o hałas, to mój Liebherr, przy wyłączaniu potrafi
słyszalnie sapać.. Słychać nieraz jak zwalnia tempo, aż zduszona sprężarka
staje-kończy bieg. Ale ten typ tak ma.Przyzwyczaiłiśmy się, że cos tam ta
lodówka jednak chłodzi(pracuje). Mimo, że mam kuchnię otwartą na inne
pomieszczenia nie daje to dokuczliwego odgłosu. Takie odgłosy dają agregaty
Aspera( ale daj Boże tylko takie "kłopoty"..).
Za to ogólna ergonomia i solidność godna polecenia jak najbardziej.
Pozdrawia~M

8. Data: 2010-08-17 02:34:00

Od: BP <"jed2[nospam]"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-08-15 18:48, adams99 wrote:

> Serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

Mam od pieciu lat Liebherr'a i jestem bardzo zadowolony. Co do halasu to
nie moge potwierdzic. No ale mozliwe ze duze lodowki liebherra sa
glosniejsze. Ja mam 'Liebherr CT 2011 wys.: 125 cm wiec jest to raczej
mala lodoweczka i nie jest wcale glosna.

9. Data: 2010-08-17 10:37:57

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Marex pisze:

> Popieram Liebherra, bo pracuje u mnie juz ósmy rok, wybór był swiadomy i
> nic do tej pory nie padło.

Liebherr u tesciow po chyba 6 latach zaliczyl 1 awarie jakiegos elementu.

Ale tez jest ustawiony w taki sposob ze ma slabo z wentylacja (jak mi
sie wydaje ustawienie jest wrecz niezgodne z instrukcja).

KJ

10. Data: 2010-08-18 18:45:06

Od: "ia" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam od roku:
http://www.liebherr.pl/HG/pl-PL/products_pl-hg.wfw/i
d-407677-0_18622-1

i jestem bardzo zadowolony,
ciężko kupić ten model,
mam wersję na niepolski rynek kupioną z polecenia w specjalnej sieci co
sprzedaje z zestawami kuchni,
ważne żeby symbol był ICUNS z nofrostem,
w salonie z otwatą kuchnią prawie jej nie słychać,
powodzenia

ia

Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
ile kosztuje podgrzanie wody w basenie