Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)

następny post »
From: adams99 <n...@n...spam.no.problem>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
Date: Sun, 15 Aug 2010 18:48:37 +0200

Witam.

Temat odwieczny niczym moda na sukces. Przede mną wybór lodówki.
Zrobiłem wstępną selekcje i skupiłem się na trzech firmach:

Liebherr - sporo głosów że to już nie to co kiedyś ale chyba tak jest z
większością sprzętu AGD. Macałem kilka modeli w sklepie i jakość
wykonania na moje laickie oko jest dobra.

Electrolux - firma raczej też godna zaufania. Lodówki z dobrze
rozplanowanym wnętrzem, podpytywałem znajomych co posiadają lodówki z
tej firmy i są zadowoleni. W opiniach na necie widziałem wpisy że
Electroluxy są głośne.

Samsung - firma chyba od wszystkiego :) Większość modeli ma dwa
termostaty co wydaje mi się cechą pożądaną (jest tak?), wnętrze też
dobrze rozplanowane.

Generalnie szukam lodówki w cenie do 2000zł, wysokość max 200cm,
zamrażalnik na dole.

Zastanawiam się na co zwracać uwagę?

Czy faktycznie dwa termostaty są ok czy to tylko taki bajer?
Koniecznie no frost czy nie?
Może warto zwrócić uwagę na jakieś inne firmy niż te które wymieniłem?

Sprzęt niezależnie od zakupu będzie miał przedłużoną gwarancję do 5 lat.
Moją uwagę zwróciły na siebie Liebherr CUN 35130 Comfort, Samsung
RL38ECPS, Electrolux ERB40605X i ENB38933W

Serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.