Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?

1. Data: 2009-02-22 10:29:26

Temat: Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?
Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wczoraj kupiłem zmywarkę Amica 45cm. Wczoraj przerabiałem szafkę i
instalowałem zmywarkę a dziś zaczynamy ją używać.

Kupiłem na "poczatek" polecane kostki do zmywarek z Lidla (W5).

Czy do mycia naczyń starczy włożenie samej jednej kostki ? Czy muszę coś
jeszcze innego kupować (sól,nabłyszczacz i itd ?)

Bo rozumiem że te kostki zawierają wszystkie wymagane do prawidłowego mycia
naczyć detergrenty i dodatki ?

Jeśli nie to czy muszę coś jeszcze kupić ?

Czy sama kostka starczy i nie przejmować się świecącymi kontrolkami braku
soli i nabłyszczacza ?

2. Data: 2009-02-22 10:43:12

Temat: Re: Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj instrukcję i nie ośmieszaj się.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2009-02-22 11:18:13

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

/// kaszpir /// pisze:
> Witam !
>

> Czy sama kostka starczy i nie przejmować się świecącymi kontrolkami braku
> soli i nabłyszczacza ?

Marka w5 oferuje również sól i nabłyszcz... Kup to może... :-) i wsyp
tam, gdzie powinno być :-))). Tak będzie lepiej. Kontrolki przestaną
świecić, a zmywarka zacznie działać poprawnie.

pozdrawiam
robercik-us

4. Data: 2009-02-22 11:27:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie /// kaszpir /// <a...@a...pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> Jeśli nie to czy muszę coś jeszcze kupić ?
>
> Czy sama kostka starczy i nie przejmować się świecącymi kontrolkami braku

Oczekujemy sprawozdania z efektów zmywania jeszcze :-P

Qra,

5. Data: 2009-02-22 13:34:11

Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczekujemy sprawozdania z efektów zmywania jeszcze :-P

mimo ze w zmywarce nie było soli ani nabłyszczacza a jednie włozona jedna
kostka do zmywarek z lidla to naczynia wyszły lsniace. Szklanki po herbacie
idealnie czyste i błyszczace.

pojechałem jednak i kupiłem sól i nabłyszczacz i wsypałem go do zmywarki.

troche nie rozumiem. Jesli potrzebna jest sól i nabłyszczacz to po co
kupowac te tabletki do zmywarki jesli za sporo nizsza cene ozna kupic zwykły
proszek do zmywarek ???

6. Data: 2009-02-22 13:38:25

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

/// kaszpir /// pisze:
> troche nie rozumiem. Jesli potrzebna jest sól i nabłyszczacz to po co
> kupowac te tabletki do zmywarki jesli za sporo nizsza cene ozna kupic zwykły
> proszek do zmywarek ???

czy przeczytales instrukcje obslugi?

Sierp

7. Data: 2009-02-22 13:54:57

Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy przeczytales instrukcje obslugi?

przeczytalem i mimo to nie rozumiem w czym lepsze są te "tabletki" o
zwykłego proszku.

Tu i tu wymagany jest nabłyszczacz i sól.

8. Data: 2009-02-22 15:41:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie /// kaszpir /// <a...@a...pl> tak oto plecie:

> przeczytalem i mimo to nie rozumiem w czym lepsze są te "tabletki" o
> zwykłego proszku.
>
> Tu i tu wymagany jest nabłyszczacz i sól.

Które kostki W5 kupiłeś? Te zwykłe nie zawierają w sobie elementu
nabłyszczającego. A sól nie ma służyć naczyniom a zmywarce.
A jak instrukcja nie pomaga, to sobie w archiwum grupy poszukaj, bo już parę
kłótni na ten temat było :-)

Qra

9. Data: 2009-02-22 15:53:32

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

/// kaszpir /// pisze:

> przeczytalem i mimo to nie rozumiem w czym lepsze są te "tabletki" o
> zwykłego proszku.
>
> Tu i tu wymagany jest nabłyszczacz i sól.

a kto ci powiedzial, ze lepsze?
w instrukcji do twojej zmywarki jest takie zdanie

"Najlepsze efekty uzyskuje się, stosując oddzielny detergent,
nabłyszczacz i sól do zmiękczania wody."

wiec skad ci to "lepsze" sie wzielo i szukasz uzasadnienia dla niego?

I nie chce tu "flame'a" wywolywac nad wyzszoscia swiat bozego narodzenia
nad wielkanoca - mnie tam bez roznicy co kto uzywa i co jest lepsze,
dla mnie to jest zamienne.

U mnie w zmywarce jak sie uzywa kostek, mozna po prostu wylaczyc diody
alarmujace o niskim poziomie nablyszczacza i soli i juz - nablyszczacza
sie wtedy nie dodaje, a sol w zaleznosci od twardosci wody

Sierp

10. Data: 2009-02-22 19:13:25

Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec skad ci to "lepsze" sie wzielo i szukasz uzasadnienia dla niego?

Ok. ok :)

Po prostu zrobiliśmy dziś mycie naczyń przy użyciu samej kostki z Lidla
(jakaś 2 fazowa) (tania) i z efektu umycia bez soli i bez nabłyszczacza
byliśmy bardzo zadowoleni (brudne od herbaty szklanki).

Kupiłem w Careefourze jakis tani proszek do mycia w zmywarce (3zł za 600g)
i jakis tani nabłyszczacz (3zł) i sól do zmywarki (Ludwik) (7zł) i użyliśmy
tego wszystkiego i ... efekt znów bardzo dobry :)

Chyba więc damy sobie spokój z "kostkami" bo po co przepłacać ;) jak nie
widać różnicy :)

Po prostu czytałem na forum że stosując kostki 3in1 (lub więcej in 1 ;)
można dać sobie spokój z solą i nabłyszczaczem bo one je zawierają ...

> dla mnie to jest zamienne.

Ja w temacie zmywarek "raczkuję" . Mi wszystko jedno czy to tabletka czy
osobno proszek , nabłyszczacz i sól. Przeczytałem na grupach dyskusyjnych
że starczy sama tabletka , ale chyba nie będę ryzykował sprawności zmywarki
dla 7zł ...

Odkurzacz Kirby ?
Uszkodzona antena a odpowiedzialność wspólnoty mieszkaniowej.
Pytanie do użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków
Blat z kompozytow w Lodzi
Gdzie kupic baterie umywalkowa dwuotworowa?