Zmywarka - dywagacje zakupowe

1. Data: 2004-09-10 12:45:44

Temat: Zmywarka - dywagacje zakupowe
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pierwszy raz (kiedys to musialo nastapic), chce kupic zmywarke. Wydaje sie
prosta sprawa- ma zmywac, ale jednak nie...
Jestem zdecydowany na sprzet SIEMENS'a. UWAGA - nie mam ograniczenia
finansowego.
A oto pytania:
1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?
2. jakie funkcje sa nie zbedne, a jakie przydatne, a jakie totalnie zbedne?
3. na co zwrocic uwage przy wyborze?
4. i dosc nietypowe pytanie - oboje jestesmy praworeczni - z ktorej strony
zlewu zlokalizowac zmywarke ? z prawej czy z lewej?
Pozdr

1. Data: 2004-09-10 12:56:07

Temat: Re: Zmywarka - dywagacje zakupowe
Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
[..]
> A oto pytania:
> 1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?

no i masz. teraz się zacznie.

:-/

k.

1. Data: 2004-09-10 12:57:11

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?

blagam, poczytaj archiwum.... ostatnio dlugaśny watek na ten temat byl :(

--
giga

1. Data: 2004-09-10 13:00:26

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> finansowego.
> A oto pytania:
> 1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?

NIEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

1. Data: 2004-09-10 13:04:14

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

> NIEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Sadzac po reakcjach - niezle trafilem z tematem :)
A tak powaznie - przepraszam, ale wczesniej przeszukalem archiwum i nic
znalazlem.
Sypie popiol na glowe i prosze o wskazanie postu. Slepy jestem.
Oczywiscie w ciszy poczytam - i jesli bede mial dalsze pytania to dopiero
wtedy sie odezwe :)

1. Data: 2004-09-10 13:08:14

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] 1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?

Nie powiem! Ani pół słowa nie powiem! ;)))

> 2. jakie funkcje sa nie zbedne, a jakie przydatne, a jakie totalnie
zbedne?

Przydatne - regulacja wysokości i możliwość wyjęcia górnego kosza, składane
stojaki, program z wysoką temperaturą, program szybkiego zmywania,
sygnalizacja braku soli i nabłyszczacza, możliwość dokupienia akcesoriów
typu kosz na kieliszki. Plus aquastop czy coś w ten deseń, dla spokoju
sumienia. Nieprzydatne (IMHO) zmywanie tylko w jednym koszu - przydało mi
się dokładnie dwa razy w życiu, w tym raz do sprawdzenia, jak działa - i
możliwość programowania czasu włączenia - chyba że ktoś ma licznik
dwutaryfowy.

> 3. na co zwrocic uwage przy wyborze?

Zużycie energii i wody, klasa mycia i suszenia, głośność, możliwość
stosowania tabletek do zmywania.

> 4. i dosc nietypowe pytanie - oboje jestesmy praworeczni - z ktorej
> strony zlewu zlokalizowac zmywarke ? z prawej czy z lewej?

Mam z prawej, spróbowałam sobie zwizualizować obsługę z lewej - chyba
wygodniej mi jednak mieć "sprawną" rękę po tej stronie, gdzie dużo miejsca
do machania ;) Więc jednak po prawej. Ale nie sądzę, żeby to miało duże
znaczenie. Zwróciłabym większą uwagę na to, żeby nad/obok zmywarki mieć duży
kawałek blatu do przeładunku.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-10 13:16:15

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] wczesniej przeszukalem archiwum i nic znalazlem.[...]

Hyhy :) Służę: http://tinyurl.com/4puqv. Klikasz na własną odpowiedzialność
i nie mów, że nie uprzedzaliśmy ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-10 21:37:39

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Sep 2004 14:45:44 +0200 I had a dream that Czarek <c...@p...onet.pl>
wrote:
> 1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?

Są jeszcze zmywarki 40 cm :-)

1. Data: 2004-09-12 19:39:27

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zdecydowany na sprzet SIEMENS'a. UWAGA - nie mam ograniczenia
> finansowego.

Siemen's??????
...chyba zartujesz!
Miele !! ! ! ! ! !! 100% satysfakcji! i jaka cena :)

ZyperF

1. Data: 2004-09-13 08:41:16

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Sep 2004 14:45:44 +0200, "Czarek" <c...@p...onet.pl>
pisze:

>1. wielkosc - ktora jest praktyczniejsz 45 cm czy 60 cm?

Na jutro proszę napisać ręcznie na kartce 100 razy:
Nie będę się pytał o rzeczy, na które grupa odpowiadala
już milion razy!

>2. jakie funkcje sa nie zbedne, a jakie przydatne, a jakie totalnie zbedne?

Jak nie masz ograniczeń finansowych, to żadne funkcje zbędne
nie są. Potrzebne to te, o októrych pisali inni. W przeciwieństwie
do (H)anki uważam, że programator czasowy jest przydatny.
Ja często tak nastawiam zmywarkę, żeby zmywała w nocy i rano
przy śniadaniu naczynia są miłociepłe.

>3. na co zwrocic uwage przy wyborze?
Suszenie kondensacyjne, ogrzewacz przepływowy, a nie grzałka
w komorze zmywarki, regulowanie wysokości koszy, możliwośc
wyrzucenia wszystkich "jeży" i stojaków, żeby umyć jakąś nietypową
rzecz (w weekend odkręciłem i umyłem drzwi do kominka)

>4. i dosc nietypowe pytanie - oboje jestesmy praworeczni - z ktorej strony
>zlewu zlokalizowac zmywarke ? z prawej czy z lewej?

Chyba nie ma znaczenia. Dobrze żeby była blisko szafki z
naczyniami - wygodniej się wtedy je wsadza nie traci czasu na
noszenia.
Oczywiście wiesz, że posiadanie jednej zmywarki jest już
dawno demode. Trendy jest posiadanie dwóch - w jednej
trzemasz umyte naczynia, a po zużyciu brudne wkłądasz do
drugiej. Kiedy już się zapełni, puszczasz, a zmywarka "brudna"
staje się "czystą", a "czysta" brudną".

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

tajemnicze zjawisko by ksRobak
tajemnicze zjawisko by ksRobak
Kuchenka mikrofalowa HAIER HR-6753 D
gdzie skrzynia pod materac na zamowienie
[wynajem] neostrada, TV, kablówka - centrum, 350zł/os.