Zmywarki

1. Data: 2010-03-21 07:56:26

Temat: Zmywarki
Od: "Agneta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jakie zmywarki waszym zdanie są warte do kupienia.

2. Data: 2010-03-21 08:27:21

Temat: Re: Zmywarki
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam jakie zmywarki waszym zdanie są warte do kupienia.

Było tu wiele razy- popatrz w archiwum. Tak moim zdaniem- dobrze jest
zwrócić uwagę na to, żeby miała przepływową grzałkę (jak ma zwykłą- to
będzie śmierdzieć). Dla mnie też ważna jest opcja szybkiego mycia- przydatna
na imprezie, gdzie możesz zabrać naczynia gości, postawić nowe- a po 15
minutach masz już umyte ich naczynia. Oprócz tego- czy ma opcję mycia garów
(realnie, bo wiele ma, a nie myje tak naprawdę). Poza tym- uważam, że z
pozostałych "bajerów" i tak się na ogół nie korzysta, a tylko zwiększają
cenę.
Jeśli chodzi o firmę- to nie wiem, czy aż tak duże różnice są obecnie między
nimi.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
siebie
Leopold Staff

3. Data: 2010-03-21 23:28:46

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> korzysta, a tylko zwiększają cenę.
> Jeśli chodzi o firmę- to nie wiem, czy aż tak duże różnice są obecnie

wileu mówi ze tylko bosch (simens)

szybkie mycie rządzi 90% mycia u mnie leci na szybkim programie (30 minut)

jeśli kuchnia otwarta to warto szukaj jak najcichszej.

Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki
Nobook czy nobuk - jak to czyscic?
Jak konserwowac skore dbac o paski i rekawiczki
Remont a premia gwarancyjna - ktoś już to przerabiał?
zalany parkiet