zmywarka

1. Data: 2010-03-21 10:05:25

Temat: zmywarka
Od: "alina" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

2. Data: 2010-03-21 11:27:42

Temat: Re: zmywarka
Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

alina wysmarował/a:

> Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

Na pewno ta będzie dobra :> http://www.skapiec.pl/site/cat/300/comp/129480

Kobieto, oczekujesz pomocy, to zdobądź się chociaż na określenie
warunków rozmiarowych, do zabudowy czy nie oraz zakres cenowy.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

3. Data: 2010-03-21 14:11:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kobieto, oczekujesz pomocy, to zdobądź się chociaż na określenie
> warunków rozmiarowych, do zabudowy czy nie oraz zakres cenowy.

A właściwie to tak naprawdę- czym się różni taka zmywarka za 6000 od takiej
za 2000zł? Powaga- nie wiem?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
siebie
Leopold Staff

4. Data: 2010-03-21 16:23:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> wrote:

> A właściwie to tak naprawdę- czym się różni taka zmywarka za 6000
> od
> takiej za 2000zł? Powaga- nie wiem?

Ceną się różni, ceną. A cena to prestiż ;-> Oprowadzając potem gości
po nowourządzonym domu możesz rzucić mimochodem, że wykończenie i
wyposażenie domu to worek bez dna, sama kuchnia cię prawie sto
tysięcy kosztowała, zobaczysz, jak od razu twoja pozycja w grupie
skoczy ;-)
Co z tego, że ta zmywarka funkcjonalnie potrafi dokładnie to samoo,
co ta 3x tańsza, byle samsungiem za 2000 nie zaszpanujesz tak jak
tą. A to nie ma ceny...

J.

5. Data: 2010-03-21 17:25:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-21 11:05, niebożę alina wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

Ta jest niezła:
http://www.dziennik.pl/files/archive/00171/normal_sh
utterstock_171111l.jpg

Qra

6. Data: 2010-03-21 17:36:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2010-03-21 11:05, niebożę alina wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]

Obietnica do pokrywania?

7. Data: 2010-03-21 20:25:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3x tańsza, byle samsungiem za 2000 nie zaszpanujesz tak jak tą. A to nie

Tak też myślałem:-)

8. Data: 2010-03-21 20:27:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-21 11:05, niebożę alina wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]

Noooooooo, a cena?
3-)

9. Data: 2010-03-21 23:25:56

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> [...]
> Co z tego, że ta zmywarka funkcjonalnie potrafi dokładnie to samoo,
> co ta 3x tańsza, byle samsungiem za 2000 nie zaszpanujesz tak jak

to mój bosch za 1.5 to już kompletne dno

10. Data: 2010-03-22 00:11:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:25:19 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak też myślałem:-)

Mimo wszystko wolałabym Miele - za trwałość i niezawodność. No ale ceny są
powalające, fakt. Tyle, że akurat tutaj wiem, dlaczego.
--

Ikselka.

Zmywarki
Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki
Nobook czy nobuk - jak to czyscic?
Jak konserwowac skore dbac o paski i rekawiczki
Remont a premia gwarancyjna - ktoś już to przerabiał?