zmywarka

11. Data: 2010-03-22 16:49:36

Temat: Re: zmywarka
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta ma chyba tylko zimne programy :-(
Jacek
PS
merytorycznie: mam Zanussi ZW 613 od 10 lat.
Mycie bez zarzutu. Suszenie - zależy od pogody. Jak są np. deszczowe dni, to
nie dosusza. Usterki: 1. pęknięta spręzyna od drzwi - naprawa samodzielna
przez skrócenie sprężyny. 2. zatrzymywanie programu mycia w środku.
Naprawa - poczytanie forum www.elektroda.pl. wyczyszczenie dwóch wężyków i
gotowe.

12. Data: 2010-03-23 17:11:12

Od: M&C <c...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-21 11:05, alina pisze:
> Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

Jakieś 10-12 lat mamy Bauknechta. Grzałka przepływowa. Parametry jak na
owe czasy dobre miała. Pracuje bezawaryjnie, tylko kilka razy się
"zawiesiła". Procedura resetu jest w instrukcji - przytrzymać guzik.

Cprian

13. Data: 2010-03-24 13:44:35

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 01:11:56 +0100, XL napisał(a):

> Mimo wszystko wolałabym Miele - za trwałość i niezawodność. No ale ceny są
> powalające, fakt. Tyle, że akurat tutaj wiem, dlaczego.

A ja nie wiem dlaczego. Mam zwykłego Whirlpoola za 995 zł i działa jak
należy. I jestem z niej bardzo zadowolony. Dlatego nie wiem, w czym Miele
mogłaby mojego Whirlpoola przebić.

--
Another

14. Data: 2010-03-24 14:33:29

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie wiem dlaczego. Mam zwykłego Whirlpoola za 995 zł i działa jak
> należy. I jestem z niej bardzo zadowolony. Dlatego nie wiem, w czym Miele
> mogłaby mojego Whirlpoola przebić.

W chwaleniu się przed znajomymi. I chyba tylko w tym.

Zmywarki
Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki
Nobook czy nobuk - jak to czyscic?
Jak konserwowac skore dbac o paski i rekawiczki
Remont a premia gwarancyjna - ktoś już to przerabiał?