Zmywarki Amica

1. Data: 2002-10-31 07:39:34

Temat: Zmywarki Amica
Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma zmywarkę Amica z zakrytym panelem (w pełni zintegrowaną) i może
podzielić się opinią na jej temat

Pozdrawiam
Tomekl

1. Data: 2002-10-31 09:18:30

Temat: Re: Zmywarki Amica
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomekl" <t...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma zmywarkę Amica z zakrytym panelem (w pełni zintegrowaną) i
może
> podzielić się opinią na jej temat

ZIS 2612

Ale mam ja od niecalego miesiaca i do tego bez instrukcji.
Obsluguje ja intuicyjnie :-)

Chcesz znac jakies konkrety?

Karol

1. Data: 2002-10-31 09:31:02

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie z TIR-a wypadła? :-)

1. Data: 2002-10-31 10:16:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma zmywarkę Amica z zakrytym panelem (w pełni zintegrowaną) i może
> podzielić się opinią na jej temat

Ja mam zmywarkę Amici - ZIS 1605. Nieskutecznie zmywa naczynia zostawiając
matowy osad, szczególnie na talerzach z duralexu jest to widoczne bardzo
wyraźnie, na szklankach również. Próbowałem zmieniać detergent, sól,
nabłyszczacz, regulować dozowanie soli i nabłyszczacza, sprawdziłem czystość
dysz natryskowych - wszystko bez efektu. Mam zamiar wezwać serwis gwarancyjny.
A jak jest u was ze skutecznością zmywania ?

Pozdrowienia
Krzysztof J.

1. Data: 2002-10-31 10:32:31

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ZIS 2612
Czy cicho pracuje, dobrze myje naczynia i suszy bez plam. Jak z otwieranie
(ciężko/lekko). Myślę też o zakupie tego modelu bo cena jest bardzo dobra
(tylko nie wiem czy jakość też)
Pozdrawiam
Tomekl

1. Data: 2002-10-31 11:04:22

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <apqmo9$dth$1@news2.tpi.pl>, Tomekl wrote:
> Czy ktoś ma zmywarkę Amica z zakrytym panelem (w pełni zintegrowaną) i może
> podzielić się opinią na jej temat

Ja mam taką. Nie wiem jak działają inne i co jest prawidłowe, a co nie,
ale nie do końca jestem z niej zadowolona. Co mi się nie podoba?
1. Mało wygodny kształt koszy (np. mniejsze talerzyki się przewracają,
jakieś wygięcia grutów, kt. akurat mi nie odpowiadają)
2. Dolne ramię wygięło się prawdopodobnie od ciśnienia wody tak, że
zaczęło lekko zahaczać o korek od pojemnika z solą znajdujący się na dole
(odginaliśmy ręcznie)
3. Nie potrafię ocenić czy jest cicha, bo nie mam porównania z innymi.
4. Trochę irytuje mnie brak panela.
5. Brak jest sensownego koszyka na sztućce (choć być może wszystkie
zmywarki mają podobne koszyki) i sztućce opierają się jedne o drugi przez
co niektóre są niedomyte
6. Naczynia chyba są czyste (tzn. znów nie mogę porównać z inną zmywarką).
Ręcznie bym ich lepiej nie umyła. Nie widać plam po zaschniętej wodzie.
Czasem coś się nie domyje, ale głównie dlatego, że było źle włożone, za
ciasno i opierało się na czymś. Innym razem był to problem z zahaczającym
ramieniem, a raz z brudnym filtrem.
Nie wiem czy polecam tę zmywarkę, bo brak mi zupełnie porównania, a także
znajomości relacji cenowych, ale wiem na pewno, że polecam jakąkolwiek
zmywarkę - życie ze zmywarką jest dużo przyjemniejsze:)

Renata

1. Data: 2002-10-31 13:18:54

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy cicho pracuje,

IMHO cicho.

> dobrze myje naczynia

Poza przypadkiem opisanym w innym watku (osad na garnkach stalowych, ale
zmienilem ulozenie garnkow i jest OK) nie mam zastrzezen.

> i suszy bez plam.

Musze sie dokladniej przyjrzec, ale jak dotad zadnych rzucajacych sie w oczy
nie bylo.

> Jak z otwieranie (ciężko/lekko).

Dziecko 3 lata i 10 m. otwiera i zamyka bez problemow.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-11-03 01:07:41

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
> wiadomości > ale nie do końca jestem z niej zadowolona.
>
> Wynika z tej dyskusji, że jeśli chodzi o zmywarki Amica to lepiej poszukać
> innej firmy np: Bosch. Co prawda cena będzie wyższa ale może zadowolenie
> większe.

Dziwne wnioski wyciagasz po tak małej liczbie opinii.

Karol

1. Data: 2002-11-04 12:55:03

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma zmywarkę Amica z zakrytym panelem (w pełni zintegrowaną) i
może
> podzielić się opinią na jej temat

Ja mam 45 cm - ZIS 1450 i w pełni sobie chwalę. Obecnie ma 10 miesięcy. Myje
dobrze i jej poziom hałasu nie przeszkadza mi.

Jeżeli czasami czegoś żałuję, to tego, że nie mam 60 cm, ale to tylko
czasami ;-).

Pozdrawiam
Arek S.

Jakie zawory termostatyczne do grzejników ?
Jak powinna wygladac umowa kupna-sprzedazy szafek kuchennych albo jakis mebli?
Przebudowa zbiorczego przewodu wentylacyjnego
Kocioł KARO z Gierałtowic - ma ktoś ?
zawory termostatyczne