Zmywarki BOSH

1. Data: 2012-05-18 19:57:53

Temat: Zmywarki BOSH
Od: "Tomcioo" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje użytkowników zmywarek]

1. Bosch SMS58M98EU
2. Bosch SMS69M58EU

Bedę wdzięczny za opinie o tych zmywarkach.
Czy przydatna jest funkcja 1/2 halfload ?

2. Data: 2012-05-18 22:02:10

Temat: Re: Zmywarki BOSH
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 May 2012 21:57:53 +0200, Tomcioo napisał(a):

> Czy przydatna jest funkcja 1/2 halfload ?

Czyli ćwiartka ładunku? - nie słyszałam o takiej 333-)

3. Data: 2012-05-19 09:02:18

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomcioo" <t...@g...pl> napisał(a):

>Czy przydatna jest funkcja 1/2 halfload ?

Na to pytanie odpowiedz brzmi: przydatna i nie przydatna, bo jeden
musi zmywac po 2x dziennie, a drugi zapuszcza zmywarke
raz na pare dni. Czujesz temat?

4. Data: 2012-05-19 22:51:45

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomcioo <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> 2. Bosch SMS69M58EU
>
> Bedę wdzięczny za opinie o tych zmywarkach.
> Czy przydatna jest funkcja 1/2 halfload ?

Mamy Boscha. Nie ma z przodu żadnego innego oznaczenia z wyjątkiem napisu
electronic. Używamy tylko jednego programu. Tego na maxa. Na programatorze
oznaczony jako 65 stopni. 35 groszy kosztuje prąd na tym programie. Nie
będziemy robili jakiś groszowych oszczędności. Nie liczyłem ale proszek na
mycie może być droższy.

5. Data: 2012-05-21 04:21:34

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> [...]
> tym programie. Nie będziemy robili jakiś groszowych oszczędności. Nie
> liczyłem ale proszek na mycie może być droższy.

ja też mam boscha i praktycznie zawsze myje tym najkrótszym 30minut i w
sumie to nie widać żadnej różnicy w stosunku do tego najdłuższego co trwa
prawie 2 godziny.

6. Data: 2012-05-21 08:42:58

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> ja też mam boscha i praktycznie zawsze myje tym najkrótszym 30minut i w
> sumie to nie widać żadnej różnicy w stosunku do tego najdłuższego co trwa
> prawie 2 godziny.

Gdzie Ci się tak spieszy jak to samo robi? Jak Ty nie widzisz różnicy to nie
znaczy że jej nie ma. Może jak by zanieść talerze żeby zbadali ile i jakich
bakterii na nich zostaje po myciu na 65 stopni przez dwie godziny i na
najkrótszym to by wyszła różnica w skuteczności mycia. Nie jestem
przewrażliwiony pod kątem tego że wszystko musi być sterylne. Ale bakterie
jakie rosną na talerzach mogą być mocno zjadliwe. Znaczy się groźne i odporne
na wiele preparatów. Jedyna metoda to ubić temperaturą. Nie bez powodu
przemysłowe zmywarki nie dość że myją wodą o temperaturze 65 stopni to jeszcze
na koniec płuczą wodą praktycznie wrzącą. Sanepid wymaga do płukania wody o
temperaturze nie niższej niż 95 stopni. I to nie jest widzimisie pań z
sanepidu tylko jakiś przepis to określa. I tak są ustawiane regulatory
temperatury dla wody do płukania po myciu w przemysłowych zmywarkach.

7. Data: 2012-05-21 08:56:06

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> [...]
> z sanepidu tylko jakiś przepis to określa. I tak są ustawiane
> regulatory temperatury dla wody do płukania po myciu w przemysłowych

nie jestem Ikselką albo mamą Bliźniaków Cramp:) sądzę że i tak sa sporo
lepiej umyte niż gdybym je umył ręcznie.
Gdy każdemu talerzowi poświęca się tak z 6 sekund przetarcia gąbką z płynem.

8. Data: 2012-05-21 09:21:02

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 10:56:06 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> Gdy każdemu talerzowi poświęca się tak z 6 sekund przetarcia gąbką z płynem.
I woda o temp pewnie 40stC;)
Ale zaraz Ikselka napisze że ona wyparza naczynia po myciu;)

9. Data: 2012-05-21 09:57:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> I woda o temp pewnie 40stC;)
> Ale zaraz Ikselka napisze że ona wyparza naczynia po myciu;)

mam Cramp też marzyła o profesjonalne maszynie która myła wyparzała i
pakowała w próżniowe woreczki naczynia kuchenne.

10. Data: 2012-05-21 11:47:36

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lepiej umyte niż gdybym je umył ręcznie.
> Gdy każdemu talerzowi poświęca się tak z 6 sekund przetarcia gąbką z płynem.

Po coś zrobili kilka programów. Interesuje mnie po co się spieszyć i
nastawiać najgorszy w sytuacji kiedy nic się czasu nie zaoszczędzi. Bez
względu na to ile trwa program pracy jest dokładnie tyle samo. Ta praca to
włożenie i wyjęcie ze zmywarki. Reszta to praca maszyny i się nie liczy.
Oszczędność może być argumentem. Ale przy oszczędności miesięcznej w granicach
połowy paczki papierosów albo jednego piwa to będzie marny argument dla kogoś
kto wydał sporo kasy na zmywarkę.

Kabiny Aquaform
Meble "biurowe" do mieszkania
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
Timer