Re: Zmywarki BOSH

From: "kogutek" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarki BOSH
Date: Mon, 21 May 2012 11:47:36 +0000 (UTC)

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> nie jestem Ikselką albo mamą Bliźniaków Cramp:) sądzę że i tak sa sporo
> lepiej umyte niż gdybym je umył ręcznie.
> Gdy każdemu talerzowi poświęca się tak z 6 sekund przetarcia gąbką z płynem.

Po coś zrobili kilka programów. Interesuje mnie po co się spieszyć i
nastawiać najgorszy w sytuacji kiedy nic się czasu nie zaoszczędzi. Bez
względu na to ile trwa program pracy jest dokładnie tyle samo. Ta praca to
włożenie i wyjęcie ze zmywarki. Reszta to praca maszyny i się nie liczy.
Oszczędność może być argumentem. Ale przy oszczędności miesięcznej w granicach
połowy paczki papierosów albo jednego piwa to będzie marny argument dla kogoś
kto wydał sporo kasy na zmywarkę.