Re: Zmywarki BOSH

Data: 2012-05-21 19:15:32
Temat: Re: Zmywarki BOSH
Od: "kogutek" <s...@g...pl>

nadir <n...@h...org> napisał(a):

> Tylko, że co stosują w gastronomii, to nie są zmywarki a wyparzarki i
> cykl mycia trwa w nich 3, góra 5 minut, choć faktycznie w temperaturze
> powyżej 90 stopni.
>
> Poza tym nie przesadzajmy z tymi bakteriami, zmywarka nawet w
> temperaturze 40-45 stopni w czasie 30-to minutowego mycia ubije ich
> więcej niż podczas mycia ręcznego. Nikt w takiej temperaturze ręcznie
> nie myje, i nie przez taki długi czas, a jakoś ludzie bez zmywarek
> masowo nie chorują.

Wskaż ideę gorszego mycia w stosunku do lepszego. Ja jej nie widzę.
Oszczędność prądu dla mnie żadna. Mycie w najniższej temperaturze to raczej
dla naczyń wstępnie umytych. Nie codziennie włączamy zmywarkę. Czasami i trzy
dni zbieramy żeby ją włączyć. Dla mnie mycie w wysokiej temperaturze jest
optymalne.