Re: Zna sie ktos na hydroponice i podobnych metodach?

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Tue, 9 Apr 2019 11:04:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Zna sie ktos na hydroponice i podobnych metodach?
From: Lisciasty <l...@p...pl>

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 05:11:02 UTC+2 użytkownik 4...@g...com napisał:
> Ryby malo sraja.

Zależy jakie. Jak miałem duże glonojady to srały jak opętane.
Ponoć paletki też nieźle fajdają.
Tak czy siak jednym niewielkim akwarium (200L) opędzałem kwiaty w chałupie
i jeszcze do roboty nawóz nosiłem ;)

> Ciekawe ile trzeba miec salat zeby codziennie dwa liscie miec na kanapki.

Pytanie czy nie trzaby dać czegoś lepszego do tej wody żeby zjeść dobrą sałatę.
Ci od hodowania maryśki ponoć cukier sypią czy co tam, żeby lepiej rosło ;)
Pomidor taki pędzony na wodzie smakuje beznadziejnie. Może sałata będzie dobra.

L.