Znaczek inwalidzki

1. Data: 2007-04-03 19:46:41

Temat: Znaczek inwalidzki
Od: "dzinek" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś ma takie znaczki samoprzylepne na przednia szybę żeby można
przykleić niedoszłemu INWALIDZE , który zajoł miejsce parkingowe dla
inwalidy? zgóry dzięki za poparcie.
Edward

2. Data: 2007-04-03 20:10:59

Temat: Re: Znaczek inwalidzki
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzinek" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktoś ma takie znaczki samoprzylepne na przednia szybę żeby można
> przykleić niedoszłemu INWALIDZE , który zajoł miejsce parkingowe dla
> inwalidy? zgóry dzięki za poparcie.

są na stacjach paliw oraz w sklepach motoryzacyjnych dostepne. O ile chodzi
o zwykle nalepki "z wozkiem"

PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka, Kraków
HSA kat. A
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

3. Data: 2007-04-04 07:23:37

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dzinek" <N...@w...pl> wrote in

> Witam
> Czy ktoś ma takie znaczki samoprzylepne na przednia szybę żeby można
> przykleić niedoszłemu INWALIDZE , który zajoł miejsce parkingowe dla
> inwalidy? zgóry dzięki za poparcie.

Moze to lepsze? --> http://www.nieparkuj.pl/

e-Shrek

4. Data: 2007-04-04 10:09:57

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości
> Moze to lepsze? --> http://www.nieparkuj.pl/
Pomysł z nalepkami to agresja. Trzeba pamiętać, że w większości przypadków
agresja powoduje wtórną agresję. Czy obecnie mamy w ogólności zbyt mało
agresji? Czy osiągniemy pożądany skutek?

Przykład cytowany wyżej nie tak agresywny, ale czy będzie skuteczny? Ponadto
mam wątpliwości, czy modne aktualnie w młodzieżowej popkulturze nazywanie
kogoś mało rozgarniętego "łosiem" jest właściwe? Łoś to piękne zwierzę i
nie tak łatwo je napotkać w bardzo zaludnionym sąsiedztwie. Czy zwierzę to
zasłużyło sobie na to, by być negatywnym symbolem? Jakie negatywne cechy
łosia spowodowały zainteresowanie się tym zwierzęciem? Ciekawi mnie, czy
autor strony miał okazję choć raz w życiu oglądać żywego łosia. Czyżby modny
onegdaj "jeleń" wyszedł już całkiem z mody dlatego mamy "łosia"? Jeśli kogoś
nazywa się osłem, to choć zwierzę mało polskie bywa jednoznacznie kojarzone
z uporem (oślim) graniczącym blisko z głupotą.

Jestem przeciwko niezgodnemu z prawem parkowaniu aut, ale też przeciwko
niegodnemu wykorzystywaniu łosia!

Problem pozostanie nierozwiązany tak długo, jak długo policja będzie
nieskuteczna w egzekwowaniu prawa drogowego.

Jako ON nie lubimy ze strony innych ludzi przejawów litości, ale łzawe apele
w rodzaju: "wziąłeś moje miejsce do parkowania, weź moją
niepełnosprawność..." lub temu podobne, mające na celu ulitowanie się nad
nami, to już da się zaakceptować?

Zdrówko! a także Wesołego Alleluja
--
Zbig A Gintowt

Suma dwu półgłówków nie czyni jednego mądrego...

5. Data: 2007-04-05 14:31:05

Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Pl soc Inwalidzi Szanowny(a)Zbigniew Andrzej Gintowt napisał(a), W
dniu 2007-04-04 12:09:
> [...]
> przypadków agresja powoduje wtórną agresję. Czy obecnie mamy w ogólności
> zbyt mało agresji? Czy osiągniemy pożądany skutek?

jestem również zdania że agresja nić nie da.Ale nie o tym chciałem Ja w
sprawie Łosia i jelenia nie wiem czy Jeleń wyszedł z mody natomiast wiem
że łoś i jeleń to kuzynostwo :-) więcej informacji Tu:

http://www.losiowy.wojjy.com/
W związku z powyższym obrona łosia jest jednocześnie obroną jelenia :-P

Pan wybaczy żarty świątecznie mnie poniosło :-)
--
Piotr M

ktoś ma to w domu
Niepełnosprawni i praca
Koniec sezonu narciarskiego
Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe
Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe