Zniszczyć od wewnątrz

21. Data: 2014-01-14 23:06:12

Temat: Re: Zniszczyć od wewnątrz
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Piekło jest w niebie bo wszyscy w celibacie, a w piekle niebo bo wszystkie kobiety są
chętne? Szatan wiecznie zła pragnąc dobro czyni- to z Fausta.

22. Data: 2014-01-14 23:06:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jan 2014 13:57:30 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Feniks
> Bo narazie jest dziura w murze więc trzeba ją poszerzyć a mury runą, runą.

Uważaj, coby ciem nie przygnietły 3333-)
--
XL

23. Data: 2014-01-14 23:06:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jan 2014 22:57:38 +0100, zdumiony napisał(a):

> Glob kiedyś pisał że w piekle jest seks i dlatego wybiera się do piekła,
> hłe hłe

Podobno tam jest porno i dusno, to mu się pomyliło :-D
--
XL

24. Data: 2014-01-14 23:09:51

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

> Bo narazie jest dziura w murze więc trzeba ją poszerzyć a mury runą, runą.

Uważaj, coby ciem nie przygnietły 3333-)

A teraz rozumiem ten taniec, znowu przytyłaś?:-P

25. Data: 2014-01-14 23:10:46

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-14 23:06, anioł śmierci pisze:
> Zdumiony
> Piekło jest w niebie bo wszyscy w celibacie, a w piekle niebo bo wszystkie kobiety
są chętne? Szatan wiecznie zła pragnąc dobro czyni- to z Fausta.

Szatan pokazał Ci piekło w wersji demo ? ;-)
Podobno w piekle jest dużo seksu a przy tym samoobsługa

26. Data: 2014-01-14 23:16:52

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
To coś z niebem ci się pokićkało bo wchodzisz w dobroć wieczną a tam nagle ani jednej
cipki chętnej i co pozostaje, walenie obłoczków, a one nie mają odpowiedniej gęstości
i oporności. A w piekle jest orgia i karnawał gdzie wszyscy są skoży do zabawy
orgiastycznej.

27. Data: 2014-01-14 23:19:32

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-14 23:16, anioł śmierci pisze:
> [...]
gęstości i oporności. A w piekle jest orgia i karnawał gdzie wszyscy są skoży do

Orgia to dla Ciebie synonim szczęścia?
Rozumiem że człowiek nie jest z drewna i czasem musi, ale nie jest też z
żelaza !

28. Data: 2014-01-14 23:24:01

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gęstości i oporności. A w piekle jest orgia i karnawał gdzie wszyscy są skoży do

Glob, chyba Ty nigdy seksu nie uprawiałeś skoro dla Ciebie orgia=szczęście

29. Data: 2014-01-14 23:26:09

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Seks jest dla mnie spełnieniem szczęścia i nie obchodzą mnie normy które powodują że
ludzie szczęśliwi nie są, ale boją się potępienia. Celibat i wstrzemiężliwość to
zatrute jabko podane królewnie, niektórzy całe życie tak śpią, więc trzeba mieć
odwagę by się złej czarownicy / kościół/ przeciwstawić, by książe i królewna seksili
się długo i szczęśliwie.

30. Data: 2014-01-14 23:28:07

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-14 23:26, anioł śmierci pisze:
> Zdumiony
> Seks jest dla mnie spełnieniem szczęścia

Nie wierzę że są tacy ludzie, czy byłeś kiedyś zakochany?

Samobójstwo 16-latka. "Bieda to nie powód, by zabierać dzieci"
Kościół katolicki pilnie zwiększa liczbę egzorcystów
Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]
POtęga instynktu przekazania genów...?! WOW ;)
Autyzm może mieć początek w jelitach?!