Znow kurki, na szczescie

1. Data: 2003-10-13 03:35:19

Temat: Znow kurki, na szczescie
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam szczescie mieszkac w okolicy, gdzie mozna znalezc mnostwo kurek,
ogromnych i pysznych. Kolezanka rano zebrala u siebie kolo domu, bo
mieszka pod lasem, kilka litrow kurek i podzielila sie z nami, a raczej
wymienilismy sie z nia na nasze mydlo lawendowe, ktore staje sie coraz
bardziej popularne wsrod naszych znajomych. Poniewaz w ten weekend
uczestniczylismy w Festiwalu Krabow w roli sprzedawcow (nasz kramik
oferuje kulinarne produkty z lawenda jak rowniez mydla i masci do rak),
wiec wrocilismy do domu skonani po calym dniu stania i sprzedawania. A
tu cala torba kurek. Za bardzo bylam zmeczona, zeby robic cos
wymyslnego, wiec nastawilam ryz w garnku do ryzu, a na patelni usmazylam
kilka plasterkow boczku pokrojonego na drobno. W ogrodzie rosnie jeszcze
cebulka dymka, wiec tez ja pokroilam. Kurki umylam i posiekalam drobno,
usmazylam z tym boczkeim i dymka, i dodalam dwie lyzki smietany. Podane
z ryzem przeniosly mnie w smaki pamietane z dziecinstwa - kurki sa
niesamowite w swojej zdolnosci do przywolywania wspomnien smakowych.
Reszte zamrozilam i uzyje do pieczeni. Niech zyja znajomi, ktorzy sie
dziela grzybami. Mam nadzieje, ze wasz sezon kurkowy bedzie rownie
dobry, jak nasz.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-10-13 06:35:30

Temat: Re: Znow kurki, na szczescie
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziela grzybami. Mam nadzieje, ze wasz sezon kurkowy bedzie rownie
> dobry, jak nasz.

U nas juz po grzybach, gdzie nie gdzie gaski i o dziwo rydze.

1. Data: 2003-10-13 08:48:52

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-10-13 at 10:50, Agata wrote:
> Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@p...onet.pl...

> .....warszawa - szembeka - rydze po 60zlotych kilogram..........
>
> agataw

Wez Ty mnie nie denerwuj... Auchan, Issy les moulineaux, prawdziwki 17
euro, kurki 15...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-13 08:50:20

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-13 09:15:32

Od: "anton" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trasa Katowice-Warszawa. Okolice Rawy. Miejscowy chłopak. Kurki sprzedawał
po 25 PLN. Wziąłem wszystko co miał. W lodówce nie mam nawet miejsca na
pojemniki z lodem...

````````````````````````````````````````````````````
````````````````````````
```````````````````````````````
I'm desperately trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets.

1. Data: 2003-10-13 11:35:41

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> U nas juz po grzybach, gdzie nie gdzie gaski i o dziwo rydze.

Wlasnie usiluje przerobic MEGA wielki kosz z podgrzybkami, wczoraj
wlasnorecznie zebranymi w lasach Wielkopolski...

przy okazji pytanko:
czy podgrzybki aby zamrozic trzeba obgotowac czy mozna surowe??

Pozdrowienia,

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-10-13 13:51:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Oct 2003 10:48:52 +0200, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>Wez Ty mnie nie denerwuj... Auchan, Issy les moulineaux, prawdziwki 17
>euro, kurki 15...
>
>--
>Kot <m...@p...onet.pl>

i mnie. u nas nawet juz nie ma kurek, a czaesm dawniej byly, tez
po zlodziejskich cenach...

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-13 14:23:17

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-10-13 at 15:51, Krysia Thompson wrote:

> i mnie. u nas nawet juz nie ma kurek, a czaesm dawniej byly, tez
> po zlodziejskich cenach...

A co z grzybkami w psim parku?

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-13 15:19:55

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

A jak można ich użyć do pieczeni i do jakiej konkretnie?

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-13 16:25:07

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zarczuk wrote:

> A jak można ich użyć do pieczeni i do jakiej konkretnie?

Akurat w moim przypadku to pieczen z wieprzowiny, ale najlepsze sa chyba
do sarniny, ktorej tu nie moge dostac. Obsmazam mieso, wkladam do
brytfanki, na patelni po obsmazaniu podsmazam cebule i kurki, zalewam
bialym winem i rosolem, dodaje do pieczeni i co jakis czas polewam tym
mieso w czasie pieczenia. Po upieczeniu zaciagam sos zasmazka i
smietana.
Magdalena Bassett

Rocznica
gazeta- czy jeszcze jest