Re: Znowu Polska wybrała populizm

Data: 2005-10-26 12:40:05
Temat: Re: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl>

Jacek <j...@w...pl> napisał(a):

> socjal
>
> Dlaczego tylko takie moga być na DG ?

Naprawdę taka to dla Ciebie rewelacja, że DG prowadzą zwykle osoby
przedsiębiorcze i nieobawiające się ryzyka?

> Dlaczego przedsiębiorca w Polsce domyślnie równa się kombinator.

Dla kogo się równa? Dla tej wielomilionowej masy osób, która własną
działalność prowadzi? Generalizujesz, że głowa boli.

> zapewnia
>
> Basiu dlaczego Ci sie nie opłaca ?

Poza obciążeniami DG, życie na etacie jest po prostu o wiele prostsze. Widać
to przy okazji każdego zakupu na raty czy brania kredytu.

> Jak zmieniła się opłacalność gdybyś nie musiała co miesiąc na ZUS
> odprowadzać prawie 900 PLN nawet wtedy gdy nie masz pracy,
> czy to sprawiedliwe, że kiedy nie zarabiasz Państwo karzę Cię takim dużym
> obciążeniem ?

Problem w tym, że nawet jak firma nie zarabia, to i tak wypłaty pracownikom
dawać musi, i ZUS za nich odprowadzać musi też. Podobno chcesz zrównania praw,
więc nie rozumiem, skąd te postulaty.
ER