Znowu Polska wybrała populizm

121. Data: 2005-10-25 20:57:06

Temat: Re: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djm5ue$q7c$2@news.onet.pl>
Jacek <j...@w...pl> pisze:

> Nie, płace za samochod firma wystawia mi fakturę

Nie bardzo Cię teraz rozumiem.
Jeździsz samochodem służbowym na delegacje i firma wystawia Ci faktury za
paliwo i amortyzację??

> Skoro wydaje swoje pieniazki to mi zwraca.

No więc w czym widzisz problem?

> Nie muszę nic wpsiywać bo jestem DG.

Jak wyżej.
Pogubiłam się - piszesz na zmianę o dwóch różnych opcjach zatrudnienia -
trudno się w tym połapać.

--
PozdrawiaM

122. Data: 2005-10-25 20:59:15

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek z adresu j...@w...pl wymodził(a) :
> Bo populizm jest lepszy od prawdy sadzi 56% Polaków

Bo to technicznie niemożliwe?

Pozdrawiam
Paulinka

123. Data: 2005-10-25 21:02:53

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" napisała
> Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Specjalnie nie wycięłam. Tam na górze było napisane "przehulają".
> Tak. Twierdzę, że jeżeli rodzice "całą wypłatę przehulają" to lepiej, żeby
> dziecko trafiło do ludzi, którzy potrafią o to dziecko zadbać.

Przehulają oznacza, że przepiją i przepuszczą w kasynach czy że kupią
mikrofalę, dreamboxa, a dziecku samochód sterowany pilotem sygnowany
znaczkiem Lego?

Małgoś

124. Data: 2005-10-25 21:02:54

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypowiedzenie,

Mam lepsze warunki niż z KP

> urlop,

Mam
> sprawy dzieciowo-ciążowe i takie tam drobiazgi.

Mam

> Plus konieczność prowadzenia sobie księgowości i mało ciekawa perspektywa
> biegania po urzędach z rozliczeniami.

Nie mam z tym problemu robi to firma księgowa której płacę.

> Że o odpowiedzialności karno-skarbowej
> za powyższe nie wspomnę.

Tu się zgadzam biurokraci to największe przeklęnstwo tego kraju,
polują na każdego walą karę biora premie podobno klikanaście % potem sąd
itp.
Konczy się plajta uczciwego przedsiobiorcy a jago pracownicy idą na bruk.
Kaczyński chce wiecej biurokracji i wiecej ich chorcyh decyzji które można
obejść czym,
każdy kto coś załatwia czym. Czekoladką, kiatkami, koniaczkiem, drobnym
zleconkiem, większym zleconkiem, wczasami, na końcu jakieś drobne na
kiesznkowe Lwa Rywina warto 17,5 mln usd.

Biurokracja = łapówkarstwo wiec niech żyje Populizm i Socjalizm zwany PiS.

Jacek

125. Data: 2005-10-25 21:03:47

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek z adresu j...@w...pl wymodził(a) :

> Nie, płace za samochod firma wystawia mi fakturę

Zwracają koszty, więc w czym problem.

> Skoro wydaje swoje pieniazki to mi zwraca.

J.w.

> Nie muszę nic wpsiywać bo jestem DG.

J.w.

Kodeks pracy to jednak dla Ciebie coś kosmicznego i ciesz się z tego.

Pozdrawiam
Paulinka

126. Data: 2005-10-25 21:06:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djm6jr$n3n$1@atlantis.news.tpi.pl>
Paulinka <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> pisze:

> Jacek z adresu j...@w...pl wymodził(a) :

> Zwracają koszty, więc w czym problem.

Jeśli firma wystawia mu fakturę, to raczej on jej płaci. Tylko dlaczego??
Siakieś to pokręcone - coraz mniej rozumiem ;-)

--
PozdrawiaM

127. Data: 2005-10-25 21:07:02

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa z adresu v...@a...pl wymodził(a) :

> Przehulają oznacza, że przepiją i przepuszczą w kasynach czy że kupią
> mikrofalę, dreamboxa, a dziecku samochód sterowany pilotem sygnowany
> znaczkiem Lego?

Może to oznaczać zarówno soczki dla dzcieci, szczepionki, jak i inne
"pierodoły" jak ma sie dochód na rodzinę ok. 500 PLN miesięcznie.

Pozdrawiam
Paulinka

128. Data: 2005-10-25 21:09:21

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Nie? To idź i spróbuj się przebadać państwowo w szpitalu z czegoś
> chodliwego, typu kardiolog - właśnie wyczerpują się limity NFZ i jeśli
> się nie zarejestrowałaś duuużo wcześniej, to se prędzej zejdziesz na
> zawał niż cię tam przyjmą.

Szwagierka ma dziwny twor na piersi. Wyslano ja na badania onkologiczne.
Najblizszy mozliwy termin- styczen. I to podobno bardzo szybko.
Ot - Polska wlasnie.
pzdr
agi

129. Data: 2005-10-25 21:12:25

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tu się zgadzam biurokraci to największe przeklęnstwo tego kraju,
> polują na każdego walą karę biora premie podobno klikanaście % potem

Co więcej Twoja ignorancja nie zwalnia Cie od odpowiedzialności mimo
posiadania biegłego rewidenta:).

> [...]
> drobne na kiesznkowe Lwa Rywina warto 17,5 mln usd.
>
> Biurokracja = łapówkarstwo wiec niech żyje Populizm i Socjalizm zwany

Jacuś przywitaj na pół roku UKS, PIP i ZUS i pogadajmy o Twoich księgach
rachunkowych

P.

130. Data: 2005-10-25 21:15:02

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe z adresu n...@f...peel wymodził(a) :

> Jeśli firma wystawia mu fakturę, to raczej on jej płaci. Tylko
> dlaczego?? Siakieś to pokręcone - coraz mniej rozumiem ;-)

Jako pracownik?
NIc nie płaci pliwo idzie w koszty.

Pozdrawiam
Paulinka

Czy ja jestem nienormalny
ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie
Zdrada co dalej ? CDN
Renta rodzinna